Możecie podać konkretnie na jakie przeszkody mogę natrafić przy wymianie ww uszczelek? Jakieś wskazówki? Cytat z forum Audi 80: ''Spuszczamy płyn chłodniczy, olej, podnosimy przód samochodu, odłączamy przewody od chłodniczki oleju, odkręcamy dolną miskę olejową, wykręcamy 2 przednie śruby belki zawieszenia odciągamy ją do dołu i wypieramy"
"Teraz odkręcamy górną miskę: wykręcamy dolną śrubę rozrusznika i 3 śruby na dole skrzyni,
czerwone strzałki wskazują ukryte śrubki M6 i śrubę imbusową (zielona strzałka ), potrzebny będzie klucz nasadowy 10 mm o maksymalnej średnicy 14 mm (grubszy nie wejdzie) i przedłużka. ÂŻółta strzałka wskazuje otwór na miarkę oleju. "
Czy czynności ww są konieczne, mam na myśli spuszczanie płynu chłodniczego
[100 C4 2.8 AAH, 1993] Wymiana uszczelek miski olejowej
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
[100 C4 2.8 AAH, 1993] Wymiana uszczelek miski olejowej
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
Witam właśnie jestem po ściąganiu obu misek w moim audi. Jeśli chcesz to robić samemu to polecam Ci kierowanie się wyżej wymienionymi instrukcjami z forum audi 80 gdyż są bardzo trafne i wydaje mi się że wszystko co tam jest napisane trzeba zrobić.
Muszę przyznać, jak próbowałem ściągnąć obie te miski na gorąco bez żadnych instrukcji było ciężko z powodu 4 schowanych śrub na tyle miski które są opisane w tym przewodniku, i właśnie dzięki przypadkowi natrafiłem na niego i być może uniknąłem pęknięcia górnej miski, gdyż byłem już bardzo zdesperowany... :-P. Wielkie dzięki dla kolegi z sąsiedniego forum i powodzenia kolego mastacrx, w wymianie u siebie
pozdrawiam
Edit:
cena nowych uszczelek plasuje się w cenie 50 zł za sztukę, za górna już dokładnie nie pamiętam ale za dolną wyszło 52 zł firmy elring. Nie znam tej firmy ale jest made in germany więc może warto :mrgreen:
Muszę przyznać, jak próbowałem ściągnąć obie te miski na gorąco bez żadnych instrukcji było ciężko z powodu 4 schowanych śrub na tyle miski które są opisane w tym przewodniku, i właśnie dzięki przypadkowi natrafiłem na niego i być może uniknąłem pęknięcia górnej miski, gdyż byłem już bardzo zdesperowany... :-P. Wielkie dzięki dla kolegi z sąsiedniego forum i powodzenia kolego mastacrx, w wymianie u siebie
pozdrawiam
Edit:
cena nowych uszczelek plasuje się w cenie 50 zł za sztukę, za górna już dokładnie nie pamiętam ale za dolną wyszło 52 zł firmy elring. Nie znam tej firmy ale jest made in germany więc może warto :mrgreen:
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
Witam
Mam takie pytanko.
Kolega posiada Audi 80 B4 2.6 V6 i od momentu sprowadzenie tj. 7 lat nie był spuszczany olej korkiem spustowym tylko wysysany w warsztacie.
Teraz umyślił sobie że będzie wymieniał olej sam przez korek spustowy bo postawił sobie garaż z kanałem.
I tu jest pytanko czy po tak długim czasie nie pęknie miska podczas odkręcania śruby w misce olejowej Jak wiemy doskonale miska w V6 jest aluminiowa.
Najtańsza miskę jaką znalazłem używana kosztuje 80pln plus wysyłka i nowa uszczelka a wymiana oleju w warsztacie 20 albo 30 zł.
Proszę o poradę dla niego
Mam takie pytanko.
Kolega posiada Audi 80 B4 2.6 V6 i od momentu sprowadzenie tj. 7 lat nie był spuszczany olej korkiem spustowym tylko wysysany w warsztacie.
Teraz umyślił sobie że będzie wymieniał olej sam przez korek spustowy bo postawił sobie garaż z kanałem.
I tu jest pytanko czy po tak długim czasie nie pęknie miska podczas odkręcania śruby w misce olejowej Jak wiemy doskonale miska w V6 jest aluminiowa.
Najtańsza miskę jaką znalazłem używana kosztuje 80pln plus wysyłka i nowa uszczelka a wymiana oleju w warsztacie 20 albo 30 zł.
Proszę o poradę dla niego
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga