[ BRE 2.0 140 KM] Mruga kontrolka świec żarowych i komutera
[ BRE 2.0 140 KM] Mruga kontrolka świec żarowych i komutera
Cześć wszystkim.
Mam mały problem z moją A6 C6 z 2008r z silnikiem 2.0 TDI 140KM a mianowicie:
Po odpaleniu samochodu i przejechaniu około 6km zapaliła i mrugała kontrolka świec żarowych i w tym momęcie spadłą moc samochodu
Po pewnym czasie po zgaszeniu i zapaleniu samochodu kontrolka świec zgasła natomiast swieci się ciągle kontrolka komputera
Spotkał się kotś z takim problemem, lub wie co może być powodem?
Mam mały problem z moją A6 C6 z 2008r z silnikiem 2.0 TDI 140KM a mianowicie:
Po odpaleniu samochodu i przejechaniu około 6km zapaliła i mrugała kontrolka świec żarowych i w tym momęcie spadłą moc samochodu
Po pewnym czasie po zgaszeniu i zapaleniu samochodu kontrolka świec zgasła natomiast swieci się ciągle kontrolka komputera
Spotkał się kotś z takim problemem, lub wie co może być powodem?
Pozdrawiam Tomek
kontrolka od świec żarowych zazwyczaj mruga kiedy odcina turbo i samochod przechodzi w tryb awaryjny
a kontorlka jak kolega pisze ze to silnik czyli taki niby check engine w dieslach nie występuje jest to kontrolka układu oczyszczania spalin a nie usterka silnika zazwyczaj zapala sie gdy <font color='red'><b>censored</b></font> jest egr albo nastapiła jego usterka albo komp stwierdził zapchany kat
niech kolega podepnie Vcds-a i zobacyzmy
obstaiam egr albo zapchany kat ale kat raczej nie bo auto z 2008 roku ma juz na 90 % DPF
jesli kolega dane auta w pisał dobrze w profil czyli 2.0 tdi bre itp
przyczyn oczywiście wiele może byc po opiśie obstawiam EGR
pozdro
troche przerobiłem w zyciu audi wiec moge cos na ten temat powiedziec
a kontorlka jak kolega pisze ze to silnik czyli taki niby check engine w dieslach nie występuje jest to kontrolka układu oczyszczania spalin a nie usterka silnika zazwyczaj zapala sie gdy <font color='red'><b>censored</b></font> jest egr albo nastapiła jego usterka albo komp stwierdził zapchany kat
niech kolega podepnie Vcds-a i zobacyzmy
obstaiam egr albo zapchany kat ale kat raczej nie bo auto z 2008 roku ma juz na 90 % DPF
jesli kolega dane auta w pisał dobrze w profil czyli 2.0 tdi bre itp
przyczyn oczywiście wiele może byc po opiśie obstawiam EGR
pozdro
troche przerobiłem w zyciu audi wiec moge cos na ten temat powiedziec
no nikt nie twierdzi, że nie możesz powiedzieć uważam tylko, że zbyt mało danych aby stwierdzić, że usterka dotyczy EGRboberek pisze:kontrolka od świec żarowych zazwyczaj mruga kiedy odcina turbo i samochod przechodzi w tryb awaryjny
a kontorlka jak kolega pisze ze to silnik czyli taki niby check engine w dieslach nie występuje jest to kontrolka układu oczyszczania spalin a nie usterka silnika zazwyczaj zapala sie gdy <font color='red'><b>censored</b></font> jest egr albo nastapiła jego usterka albo komp stwierdził zapchany kat
niech kolega podepnie Vcds-a i zobacyzmy
obstaiam egr albo zapchany kat ale kat raczej nie bo auto z 2008 roku ma juz na 90 % DPF
jesli kolega dane auta w pisał dobrze w profil czyli 2.0 tdi bre itp
przyczyn oczywiście wiele może byc po opiśie obstawiam EGR
pozdro
troche przerobiłem w zyciu audi wiec moge cos na ten temat powiedziec
Kolega dobrze obstawił, z fusów jednak da się wróżyćboberek pisze:obstawiam EGR
Dziś byłem podpiąć pod kompa i kod błędu to P0403 n18 - zawór EGR
Po napisaniu tego posta wracałem z Krakowa autostrada i przycisnąłem go trochę bo myślałem, że może to być coś z DPF. Ale po przejechaniu około 50km na około 3000 obrotów problem zniknął.
Za co to jest odpowiedzialne i jak można problemów z tym uniknąć?
Pozdrawiam Tomek
To zniknął problem czy nadal masz problem?zaajcu pisze:Kolega dobrze obstawił, z fusów jednak da się wróżyćboberek pisze:obstawiam EGR
Dziś byłem podpiąć pod kompa i kod błędu to P0403 n18 - zawór EGR
Po napisaniu tego posta wracałem z Krakowa autostrada i przycisnąłem go trochę bo myślałem, że może to być coś z DPF. Ale po przejechaniu około 50km na około 3000 obrotów problem zniknął.
Za co to jest odpowiedzialne i jak można problemów z tym uniknąć?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 kwie 2013, 16:05
- Lokalizacja: Bydgoszcz londyn
witam mam podobny problem u siebie a audi a6 c6 2.7 2007 tylko ze kontrolka mruga auto wchodzi w tryb awaryjny zgasze zaplon odpalam problem znika i potem po przejechaniu 500km znou problem sie pijawil i zauwazylem ze auto cos mocniej kopci w zalaczniku foto z kompa ale takiego uniwersalnego jesli ktos cos wie co to moze byc prosze o pomoc pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga