Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ ALF 2.4 165 KM] Problem z silnikiem A6 C5 2,4

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Manai
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 18 gru 2011, 22:36
Lokalizacja: Chełm

[ ALF 2.4 165 KM] Problem z silnikiem A6 C5 2,4

Post autor: Manai » 10 mar 2013, 20:46

Witam.
Rano odpalilem silnik bez wiekszych problemow wszystko bylo w porzadku. Zostawilem auto na 30 min i pojawil sie problem. Na poczatku moj benzyniak chodzil jak stary diesel. Przy dodaniu gazu pojawil sie swist jakby wentylator albo nie szczelna turbina. Wylaczylem samochod i podlaczylem vcds i pojawily sie bledy 16514 i 17746. Skasowalem je myslac ze to moze pomoze. Lecz teraz silnik wogole nie chce odpalic. Czego moze byc to wina ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 11 mar 2013, 13:03

Czujnik położenia wałka rozrządu do sprawdzenia, ale pewnie i do wymiany.

Manai
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 18 gru 2011, 22:36
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Manai » 11 mar 2013, 20:02

Kolego moze orientujesz sie jak sie do niego dostac ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 11 mar 2013, 20:33


Manai
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 18 gru 2011, 22:36
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Manai » 30 mar 2013, 19:00

Problemow ciag dalszy. Winny byl nie sprawny czujnik polozenia wałka rozrzadu. Po wymianie cos dzwonilo nadal w silniku. Mechanik rozebral 2 glowice, powymienial lancuchy od walkow i uszczelki. W glowicy od pasażera wymienił też wariator, ponieważ ślizg był złamany. Wszystko zostalo ustawione (rozrzad), co wiecej samochod "strzela", nie ma mocy, chodzi jak "traktor". Efekt oczywiscie na benzynie. Czy moze byc to winna zle ustawionego rozrzadu lub kabla wysokiego napiecia ? Mechanik stawia, ze wina lezy w krzywych zaworach, poniewaz jezdzilem na zle zlozonym rozrzadzie. Czy mozna sprawdzic vagiem czy dobrze zostal zlozony rozrzad ? jak tak to podeslijcie linka bo niewiem co mam robic juz

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 30 mar 2013, 19:05

Grupy bloków pomiarowych związanych z rozrządem
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/090-098.html

Manai
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 18 gru 2011, 22:36
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Manai » 30 mar 2013, 19:16

kolego tylko niewiem jak to dojsc. Jestem laikiem w tych sprawach

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl