Witam,
Jestem posiadaczem od 3 dni A6 C7 2011 automat. Mamy pytanko odnośnie systemu start/stop. Gdy staję np na światłach i naciskam mocniej hamulec to silnik mi gaśnie, kiedy puszczam hamulec to jedzie. Czy to jest faktycznie ekonomiczne? Czy nie niszczy silnika?
Następne pytanie, gdzie mogę dostać instrukcję po Polsku?
[A6 C7] SYSTEM START/STOP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Rozumiem, że chodzi Ci o zużywanie się elementów odpowiedzialnych za funkcję start/stop, jak rozrusznik itp.. Podobno wszystko jest tak zaprojektowane, aby śmigało jak należy, ale przyszłość pokażeMARTIN_A6 pisze:Czy to jest faktycznie ekonomiczne? Czy nie niszczy silnika?
Zapewne można tą opcję wyłączyć, jeśli Cię niepokoi
Re: [A6 C7] SYSTEM START/STOP
cześć MARTIN_A6, gdzie kupiłeś swoją lalę, pytam bo jestem w trakcie poszukiwania podobnej i stąd moja ciekawość.MARTIN_A6 pisze:Witam,
Jestem posiadaczem od 3 dni A6 C7 2011 automat. Mamy pytanko odnośnie systemu start/stop. Gdy staję np na światłach i naciskam mocniej hamulec to silnik mi gaśnie, kiedy puszczam hamulec to jedzie. Czy to jest faktycznie ekonomiczne? Czy nie niszczy silnika?
Następne pytanie, gdzie mogę dostać instrukcję po Polsku?
- marekpili
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 paź 2012, 15:50
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontakt:
Ja kupiłem tutaj: http://autaluksusowe.home.pl/kreator/page48.php
Uszyte na miarę.
Niestety trzeba się uzbroić w cierpliwość - ale warto. Wszystko było OK.
Zamawiałem w 08.2012 przyjechało 12.2012 a dokumenty 01.2013.
Za akcyzą i VAT-em sam chodziłem na miejsc u siebie.
Ostatnio weszło coś takiego cyt.:
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że wprowadziliśmy nową usługę najmu długoterminowego od naszego niemieckiego oddziału. Opłaca się w przypadku samochodów z silnikami ponad 2 litry ponieważ oszczędzamy na akcyzie 18,6% oraz 23% VAT. W Niemczech nie ma akcyzy a VAT można w całości odliczyć. Tak więc, wybieramy auto, zamawiamy, podpisujemy umowę. Wpłacają Państwo kaucję za auto w kwocie wartości netto. Co miesiąc otrzymują Państwo FV za najem z firmy Niemieckiej która automatycznie zmniejsza wartość kaucji. Jeżdżą Państwo na niemieckich numerach rejestracyjnych za połowę ceny tego co trzeba zapłacić w PL.
Jeśli chodzi o instrukcję to bez problemu kupisz na allegro ok 180 zł kpl. z MMI,
w serwisie sama instrukcja 300 zl.
Jeśli idzie o system S&S to na manualu startuje ponownie po wciśnięciu sprzęgła.
W instrukcji napisali że komp steruje tym systemem i nie da się wyłączyć silnika jeśli jest słaby akumulator lub rozgrzana turbina.
Uszyte na miarę.
Niestety trzeba się uzbroić w cierpliwość - ale warto. Wszystko było OK.
Zamawiałem w 08.2012 przyjechało 12.2012 a dokumenty 01.2013.
Za akcyzą i VAT-em sam chodziłem na miejsc u siebie.
Ostatnio weszło coś takiego cyt.:
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że wprowadziliśmy nową usługę najmu długoterminowego od naszego niemieckiego oddziału. Opłaca się w przypadku samochodów z silnikami ponad 2 litry ponieważ oszczędzamy na akcyzie 18,6% oraz 23% VAT. W Niemczech nie ma akcyzy a VAT można w całości odliczyć. Tak więc, wybieramy auto, zamawiamy, podpisujemy umowę. Wpłacają Państwo kaucję za auto w kwocie wartości netto. Co miesiąc otrzymują Państwo FV za najem z firmy Niemieckiej która automatycznie zmniejsza wartość kaucji. Jeżdżą Państwo na niemieckich numerach rejestracyjnych za połowę ceny tego co trzeba zapłacić w PL.
Jeśli chodzi o instrukcję to bez problemu kupisz na allegro ok 180 zł kpl. z MMI,
w serwisie sama instrukcja 300 zl.
Jeśli idzie o system S&S to na manualu startuje ponownie po wciśnięciu sprzęgła.
W instrukcji napisali że komp steruje tym systemem i nie da się wyłączyć silnika jeśli jest słaby akumulator lub rozgrzana turbina.