Witam wszystkich zainteresowanych. Problem polega na nierównej pracy silnika na zimnym. Jak się troszkę zagrzeje to problemy znikają. silnik na zimnym bardzo kuleje. proszę logi do diagnozy.
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117470.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117471.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117472.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117473.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117474.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117475.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117476.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117477.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117478.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117479.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_117480.html
Nie wiem czy prawidłowo jest to wszystko zrobione. w razie jakby trzeba było poprawić proszę pisać.
Bardzo martwią mnie logi 013 i 014 jeśli się nie mylę.
[ AFB 2.5 150 KM] analiza i szybka pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
w tej chwili nie bardzo wiem od czego mam zacząć i co dalej robić. Vag nie wykazuje żadnego błędu. Byłem w paru warsztatach w okolicy i niewiedzą jaka może być przyczyna, bo na ciepłym silniku chodzi bardzo równiutko, jednym słowem pięknie.
Na zimnym jak odłączę czujnik temperatury to chodzi normalnie.
Czy kąt wtrysku jest mocno wyregulowany, bo trochę kopci. jeśli tak to w którą stronę go przestawić.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Na zimnym jak odłączę czujnik temperatury to chodzi normalnie.
Czy kąt wtrysku jest mocno wyregulowany, bo trochę kopci. jeśli tak to w którą stronę go przestawić.

jutro przestawię ten kąt i zobaczę czy coś się zmieni. na razie dzięki za pomoc
[ Dodano: 2013-03-15, 21:05 ]
Witam ponownie, przy próbie regulacji kąta wtrysku, powstał problem. <szok>
Zabrakło mi regulacji. Po przesunięciu paska o jeden ząbek uzyskałem kąt 3.4 ATDC na Late Wcześniej było jak w/w logach czyli ok 3.4 BTDC Wnioskuję więc że nie da się uzyskać 1.4 ATDC jaka może być tego przyczyna.
Czy Możliwe jest że rozrząd jest źle złożony i czy można to jakoś sprawdzić.
[ Dodano: 2013-03-27, 20:59 ]
witam ponownie po odwiedzinach w warsztacie kąt wtrysku ustawiony książkowo, czyli 1.3 atdc. Podczas jazdy silnik chodzi normalnie. Ma moc przyspiesza ok. Tylko na wolnych obrotach szarpie (kuleje) przy obciążeniu. Na biegu jałowym jak zacznie szarpać to muszę lekko przygazować i szarpanie ustaje. czy to mogą być wtryski czy regulator kąta wtrysku i jak to można sprawdzić.

[ Dodano: 2013-03-15, 21:05 ]
Witam ponownie, przy próbie regulacji kąta wtrysku, powstał problem. <szok>
Zabrakło mi regulacji. Po przesunięciu paska o jeden ząbek uzyskałem kąt 3.4 ATDC na Late Wcześniej było jak w/w logach czyli ok 3.4 BTDC Wnioskuję więc że nie da się uzyskać 1.4 ATDC jaka może być tego przyczyna.

[ Dodano: 2013-03-27, 20:59 ]
witam ponownie po odwiedzinach w warsztacie kąt wtrysku ustawiony książkowo, czyli 1.3 atdc. Podczas jazdy silnik chodzi normalnie. Ma moc przyspiesza ok. Tylko na wolnych obrotach szarpie (kuleje) przy obciążeniu. Na biegu jałowym jak zacznie szarpać to muszę lekko przygazować i szarpanie ustaje. czy to mogą być wtryski czy regulator kąta wtrysku i jak to można sprawdzić.
