Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] Wtryski?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

[ AFN 1.9 110 KM] Wtryski?

Post autor: Micklbn » 04 mar 2013, 12:36

Znowu ja, pokrótce: pompa paliwa przeciekała zostałą regenerowała po włożeniu silnik na cieplych drga, obroty skacza tak do 800-900 na luzie tylko, na zimnym nic sie nie dzieje ale teraz jest dodatnia temperatura na dworze wiec drga ciagle na luzie i teraz tak mojego mechanika nie ma jakiś czas mowi ze go nie bedzie wiec jezdzilem do innych, pompa nie przepuszcza juz paliwa jest ustawiona pod dobrym kątem, ponieważ w tamtym tygodniu została cofnieta na inne ustawienia by zobacyzc czy moze te drgania to przez pompe ale nie po cofnieciu samochod rano nie odpalił w ogole, dzisiaj znowu pompa ustawiona na te ustawienie ktore bylo i odpala normalnie ale drgania sa ciagle. Teraz moje pytanie czy to moze byc wina wtrysków, wtrysku sterującego? tak mi powiedzial pewien mechanik ze prawdopodobnie to to a ze wtrysk sterujacy to jakies 800zł torche ciezko mi w to uwierzyc i mysle ze moze robi mnie w konica dlatego pytam na forum ile kosztuje orbienie wtryskow w dosyc jednak starej furze 98 rok, i ile ten wtrysk sterujacy, jezeli to oczywiscie to. DOdam ze dwa razy przy odpalaniu palila sie lampka swiec zarowych i nie gasła i nie moglem odpalic ale po ponownym wlozeniu kluczyka bylo ok, wiec moze te drgania są od swiec zarowych, moze problem jest mniej powazny jak myslicie?

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 04 mar 2013, 15:25

Hmm to moze ci co robili pompe cos zwalili bo mechanik ktory mi ja ustawil ustawil na tkai kąt jaki była, odpala dobrze na zimnym i cieplym silniku tylko te drgania, a i chcialbym powiedziec ze przed wymiana pompy tzn przed wyciaganiem itd ze 2 miesiace przed mialem te drgania jeden dzien wiec to moze co innego jednak?

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 04 mar 2013, 17:12

Witam kolegów,
Coś mi tu nie pasuje, wtrysk sterujący w 1,9 Tdi ?

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 04 mar 2013, 19:12

Hmm jak byłem pod kompem to powiedzieli że faktycznie może być za duza dawka paliwa dawana na luzie bo na biegach jest ponoć ok, powiedzieli ze innych błędów nie miałem poza jakimś tam który skasował. To chyba faktycznie trzeba będzie wyjąć ją i dac tym co ustawiali dawke, bo kat no nie wiem wydaje mi się że ok bo odpala, ladnie idzie samochód. W srode zostawiam fure i zoabczymy, ale dzieki za odpowiedzi wlasnie z tym wtryskiem chcialem wiedzieć, bo nie jestem pewny a nie chce się dać zrobić w konia;p

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 04 mar 2013, 20:50

Aha, no tak mechanika pod blokiem mi ustawil pompe na pozycje w ktorej samochod odpalil, o nastawniku mowili mi jak robilem komputer ale za bardoz nie byli pewnie jaki koszt jest takiego czegos?

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 05 mar 2013, 13:03

Andi 2.5 tdi pisze:a co ma nie pasowac 1. 9 tdi afn 110km ma wtrysk sterujacy <okok>
Ok <okok>, nie neguję niczego, pytanie z czystej ciekawości.

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 05 mar 2013, 19:32

Ok juz zmienione;] dzięki jutro rano jade do mechanika, on chce go badac ogolnei sprawdzac co t moze być za przyczyna, ale od razu mu powiem niech ustawia ta dawke i tyle;]przede wszystkim zeby o tych wtryskach nie mowil bo to koszty minimum 800 stów chyba? dzieki za pomoc;].

EDIT: Mechanior chce się czepić tych świec, bo mówiłem mu żę kontrolka nie gasła i nie chcial zapalić ze dwa razy, a raz wlasnie towarzyszyły mu te drgania. Ale poki co nie ma sprzetu do sprawdzenia bo jest w innym meiscie takze czekam.

[ Dodano: 2013-03-06, 14:10 ]
A właśnie jeszcze jedna kwestia która dzisiaj zauważyłem, jezdze ciagle na włączonym trybie econ ponieważ mój pasek od klimy przez ten wyciek paliwa był i jest zaolejony i kiedy włączam klime czy to ogrzewanie piszczy jakby miał sie urwać przez kilka sekund pózniej nadal piszczy ale delikatniej, myśle że muszę poczekać zanim mi on całkowicie wyschnie?ale właśnie kiedy włączam ta klime to silnik pracuje równiej pasek piszczy ale nie ma tych drgan no może raz na jakiś czas, ale jak znowu włączam econ żeby ten pasek nie piszczal momentalnie silnik na luzie ma te drgania jak w traktorze, więc to może wina jakiegos paska albo klimy?sprezarke klimy kupowałem w wakacje regenerowana i była wymieniona i dobrze działało

Awatar użytkownika
wydra
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 19 wrz 2010, 10:53
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: wydra » 08 mar 2013, 08:28

Andi 2.5 tdi pisze: z vagiem / vw toolem ustawienie dawki paliwa to tylko 5 min , po prostu mozna ja ustawic blokach danych ,
bez rusznaia pompy/nastawnika logujac sie do sterownika silnika <okok>
Micklbn, jedz ustaw dawke paliwa jak --> a6-c4-aat-calkowity-brak-mocy-vt37820.htm#420942 u Ciebie login to 12233 <okok>
i popraw naped w profilu <okok>
myilsz się.
dawkę VAGiem da się ustawić ale w baaaaardzo małym zakresie, na tyle małym że nie będziesz czół ani słyszał różnicy w pracy silnika. Powinno się to zrobić ruszając nastawnikiem

proponował bym zmienić mechanika, mrugająca kontrolka od świec nie zawsze oznacza problem z nimi
z której strony pompa miała wyciek ?
Obstawiam że dało radę ją uszczelnić bez wyciągania z auta
auto ma moc ? przyspiesza normalnie ?

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 08 mar 2013, 10:03

Nie no pompa była wyciągana, a ciekła chyba od prawej strony. Dzisiaj jadę pod kompa ustawić tą dawke paliwa, mechanik ustawił pompe po znakach i wydaje mi sie że jest ustawiona dobrze ponieważ samochod odpała ładnie, bez kręcenia, moc jest i to nawet lekko wyższa, nie dymi przy odpalaniu także chyba na nastawniku jest ok? Raz mi ją zmienił na inne ustawienie to samochod się dławił dymil i następnego dnia nie chciał odpalić ale to ja praktycznie mechanika namówiłem na zmiane ustawienia, pozniej znowu cofnął na swoje ustawienie no i chodzi. Gdy włączam klime drży zdecydowanie mniej, gdy wyłącze chodzi jak traktor, a ten pasek od klimy piszczy raczej z powodu nienaciągnięcia on jest dosyć luÂźny w SPAM do innych, słyszałem też że to dygotanie może być przez złe spięty rozrząd?a i druga kwestia ja stawiam na dawke paliwa jednak, poniewaz auto więcej mi pali, zauważalnie więcej, a paliwo juz nie ucieka bo sprawdzałem.

[ Dodano: 2013-03-08, 20:26 ]
Dobra i po drganiach. Adni 2.5 tdi dobrze pisał, ustawić dawke paliwa kąt mam prawidłowy pompa była ustawiona jak keidyś. Wziąłem lapka z kolężką pobawiliśmy się VAGiem i samochod nie drży na luzie. Także to była dobra rada, póki co jest ok może to się już nie odmieni nie powinno, ale dawki na 4,5mg nie dało rady ustawić, ponieważ najmniejsza jednostka jaką mogliśmy ustawić przekładała się na jakieś 2,5-3 mg i wiecej troche, różnie się wahało. Mniejszej jednostki nei dało się zapisac po prostu moze to wina tego VAGa tzn tej wersji czy może tak tylko mogłem, tak czy siak juz nie drga a dawka jest optymalna przynajmniej tak pisało w instrukcji do ustawiania.

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 09 mar 2013, 08:06

No tak tak, właśnie z tym miałem na początku problem bo myślałem że od razu się dawke ustawia i już;pale spoko narazie jest w miare ok

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 10 mar 2013, 19:04

:D ale to dziwne, ja nie wiem ostatnio pasek piszczał jakby miał się urwać teraz już praktycznie piszczy, ale i tak jutro jadę żeby go naciągnął bo pod palcami czuję że jest luźniejszy niż inne. Jeszcze badam jakie samochód będzie miał spalanie po zmianie tej dawki, bo zauważyłem że chyba gorzej pali an zimnym silniku tzn po nocy na dworze a dawki paliwa przy rozruchu nie ruszalismy, została taka jak była a może to normalne bo w sumie trochę zimno teraz w nocy jest;]

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 10 mar 2013, 22:11

Hmm to nie wiem bawić się w to jeszcze? bo dawki 4.5 nie mogłem ustawić więc co musiałbym ustawiać pompe żeby kąt zmeinić i wtedy znowu an komputer i żeby to 4.5 było?trochę lipa bo kąt na pompie może mi mechanik zmienić ale pozniej musze jechac zupelnie gdzie indziej do kolezk i robić pod kompem więc nie wiem czy nie zostawić tak jak jest;p a nie jestem pewien ale na tym vagu chyba było że na 01 był dawka rozruchowa a na bloku 05 dawka paliwa, ale nie pamiętam juz dokladnie ale tak czy siak przestawialismy obie xD tylko ze na dawce rozruchowej pozniej powrocilismy do takiej dawki jaka byla na początku jak tylko sprawdzilismy w vagu cofnelismy zeby nie robic tam zmian

[ Dodano: 2013-03-10, 22:14 ]
Chyba ze te leciutkie problemy z paleniem to wina świec bo mogę mieć z tym problem, palila sie kontrolka ze 2-3 razy chciałem jutro poejchać zmienic dawke rozruchowa i na nastpeny dzien zobacyzc czy bedzie roznica ale teraz to nie wiem czy jest sens bo w sumie musze go kręcic no tak ze 4-5 sekund zanim odpali bo takiej zimnej nocy na strzała nie odpala, ale może to normalne nie;]na ciepłym od strzała pali wiec..

[ Dodano: 2013-03-10, 22:16 ]
A i jeszcze jedno przed zmienieniem dawki, dawka wahała się od 0.6 do 1.2 mg to była dopiero mała dawka;p

Micklbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Micklbn » 11 mar 2013, 18:59

Dokładnie to jutro zamierzam robić;] bo czuję że kat jest zły a na vagu nie wiem jaki był dzisiaj moze sprawdze a jutro bede pompe przestawial zeby miescil się w tym przedziale 49-55, jak juz ustawie kąt sprobuje ustawic dawke paliwa na jaka tam bede mogl i ok;] ale dzisiaj miałem falowanie obrotów dwa razy nie drgał samochod ale falowało na luzie tak do tyisaca obrotow az przjechalem kilka metrow i ok nie wiem czego tak się robi;/
Znacyz tak tak ta dawka 0.6-1.2 była duża ;p już wiem że to jest odwrotnie teraz mnie te falowanie dziwi dopiero dzisiaj mi się to dwa razy zdarzyloa adawke w piatek ustawilem i nic sienie dzialo
EDIT: A myślisz że jak uzyskam kąt miedzy 49-60 będę mógł już dawke paliwa na 4.5 ustawić? i czy przy takiej dawce auto nie będzie mulilo?paliło pewnie mniej ale zeby nie zamienil się w ciągnik;p

[ Dodano: 2013-03-11, 21:20 ]
Kąt waha mi się od 11 do 14 także jest za mały

[ Dodano: 2013-03-12, 20:13 ]
Ok 2 godziny roboty i tak, kat ustawiłem na 47-49 pozostawiam taki jaki jest, dawke paliwa nastawnikiem na 5,5 ale w vagu zmieniłem i jest 4,4-4,6mg zostawiam, pasek klimy naciągnałem także już chyba wszystko jest ok;] jeszcze tylko jutro rano zobacze jak odpala bo zwiekszylem dawke na rozruchu ale nie jestem pewien czy dobrze;[

icedfan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: RZESZOW

Post autor: icedfan » 17 mar 2013, 04:21

załoga mam problem własnie wróciłem z koncertu i moje auto na stacji po zgaszeniu już nie odpaliło, możliwe że miałem już zero paliwa i na oparach dojechałem,na stacji zatankowałem za 20 zł myślałem że odpali kręciłem do oporu aż padł aku, podłączyliśmy pod kable 2 auta i też kręciliśmy, i nic nie odpaliło auto zostawiłem na stacji i musiałem z załogą się zabrać. Co może być nie tak w aucie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga