Te same objawy da zabity katalizator,tyle że spalanie nie wzrośnie do 20l/100km.Będzie muł bagienny,często się zdarza że kontrolka "check engine" się nie zaświeca kiedy kat jest na wyczerpaniu.W tych silnikach katalaliatory się często "zapadają" ale wtedy słychać charakterystyczny "klekot" choć nie zawsze.Powodów uszkodzeń katalazitaora jest wiele,niedrożna odma,niska jakość paliwa,zbyt wysoki stan oleju,ogólna kondycja silnika,olejożerność.Te wszystkie czynniki bardzo żle wpływają na jego żywotność.Zamienniki są w miare tanie i niczym nie odbiegaja od origynału (chodzi o kulturę pracy silnika i rolę jaką spełnia).Lub ta używka,która jak dla mnie wygląda bdb http://moto.allegro.pl/katalizator-audi ... 12090.html
Kiedy kat jest zawalony,auto ma problem na 4 biegu dokulać sie do 4tyś obr/min.Może ci to pomorze.Pozdro
[ INNY] Audi 1.8T AWT 150KM B+G strasznie muli
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal