[ A6 C5] Podłączanie nieoryginalnego radia.. Help
[ A6 C5] Podłączanie nieoryginalnego radia.. Help
Witam.
Jestem laikiem jeżeli chodzi o elektryke i podłączene radia.
Kupiłem radio podłączyłem pod standardowe kości ale działa tylko przód. Wiem że są jakieś przelotki ale widzę iż w kablach było mieszane bo są izolowane ręcznie kable dlatego tez pytanie do Was. Jak podłączyć aby grały wszystkie głosniki? czy pomoże przelotka? czy muszę coś przerabiać? nie trzyma mi również pamięć w radiu i po zgaszeniu auta musze ustawiać wszystko jeszcze raz.
Dzięki z góry za pomoc. Załączam Fotki okablowania!
Uploaded with ImageShack.us
Jestem laikiem jeżeli chodzi o elektryke i podłączene radia.
Kupiłem radio podłączyłem pod standardowe kości ale działa tylko przód. Wiem że są jakieś przelotki ale widzę iż w kablach było mieszane bo są izolowane ręcznie kable dlatego tez pytanie do Was. Jak podłączyć aby grały wszystkie głosniki? czy pomoże przelotka? czy muszę coś przerabiać? nie trzyma mi również pamięć w radiu i po zgaszeniu auta musze ustawiać wszystko jeszcze raz.
Dzięki z góry za pomoc. Załączam Fotki okablowania!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Bartek_Brzeg
- Forum Audi A6 / A7
Witam, podepnę się pod temat. Mianowicie mam radio Kenwood jakieś tam (zwykłe radio, CD, USB) z poprzedniego auta. Chciałbym je zamontować póki co zamiast Audi Concert I (kaseciaka) bo drażni mnie słuchanie tylko radia. Chciałem kupić emulator zmieniarki ale narazie brak kasy a radio jest. Ale mam system BOSE razem z subem w bagaju. I teraz moje pytanie, jak to wszystko podłączyć, żeby razem z subem ładnie grało (o ile się da) i czy będę mógł póÂźniej wrócić do ori concert I jak już wpadnie kasa na emulator?
-
- Forum Audi A6 / A7