Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ASN 3.0 220 KM] wypadanie zapłonu na wolnych obrotach

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Adriano545
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 gru 2011, 22:13
Lokalizacja: Włocławek

[ ASN 3.0 220 KM] wypadanie zapłonu na wolnych obrotach

Post autor: Adriano545 » 04 mar 2013, 11:19

Witam mam taki problem już od dłuższego czasu mam wypadanie zapłonu na jałowym. vagiem na bloku pomiarowym 015 i 016 widać jak na wszystkich cylindrach na jałowym cały czas jest wypadanie zapłonu ale jak dodam gazu to jest wszystko dobrze. Mam lpg i myślałem ze jest to od lpg ale ostatnio troche pojeÂździłem na pb i to samo jest. O i wyskakuje jeszcze często błąd długoterminowa adaptacja skladu mieszanki mieszanka za uboga. Czym to może byc spowodowane prosiłbym o pomoc.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 04 mar 2013, 15:48

złym ustawieniem lpg , mapa PB Ci sie ostro rozjechała i teraz lipa , skasuj błędy vagiem i przejedÂź jak najwiecej na pb , w zależności od tego jak bardzo masz rozjechana mape pb. Potem sprawdz czy masz nadal wypadanie zapłonu na PB. Nie włączaj LPG broń boże. Jeśli nie bedzie to masz winowajcę..wypadanie zapłonu mozesz miec również przez zużyte świece , kable czy cewke... ale jak masz błąd składu mieszanki to mysle ze układ wn tu nie jest winowajcą..i sprawdz vagiem czy lambdy dobrze chasaja.

Adriano545
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 gru 2011, 22:13
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Adriano545 » 04 mar 2013, 17:46

Przejechałem ponad 100 km na Pb i to samo jest ale zobaczyłem że wypadanie tylko na jałowym jest. Jakby były to świece, cewki czy kable to na wyższych obrotach też byłoby wypadanie na jakimś cylindrze. Tak mi przychodzi na myśl że może katy są przytkane i na wolnych słabo spaliny są odprowadzane nastepuje wypadanie zapłonu a sondy jeszcze zubażają mieszankę bo za dużo benzyny trafia do wydechu. Czy ma ktoś inny pomysł bardzo proszę o pomoc bo mnie juz to do szału doprowadza.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 04 mar 2013, 18:07

jak by to był kat to zmulony silnik by był , czesto zużyte świece własnie powoduja wypadanie na jałowym tylko. a w czasie jazdy to jest nie zauważalne. Nieraz jest tak , np moj kolega mial tak w swojej a6 2.4 ze po 200km przejechanych na benie mapa i tak nie byla taka jaka powinna być. Wiec wszystko zalezy od tego ile jeździłeś na zle ustawionej instalacji o ile tak jest . to Tylko Teza...

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 04 mar 2013, 19:25

Adriano545,
Jeśli nie wiesz jaki przebieg mają świece to je wymień, od tego trzeba rozpocząć aby być pewnym działania układu WN.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga