Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,5 Tdi] rozruch silnika

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Miro56
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 27 paź 2008, 18:19
Lokalizacja: CK

[A6 C5 2,5 Tdi] rozruch silnika

Post autor: Miro56 » 03 sty 2009, 11:10

Witam koledzy mam problem z odpalaniem silnika. Moje Audi w serwis planie napisane przy rubryce motor 114Kw A6M. Przy odpalaniu zimnego samochodu muszę kręcić rozrusznikiem około 2 do 6s. przy tym po odpaleniu strasznie kopci. Przebieg samochodu wynosi 218.000km. Spotkałem się z różnymi opiniami odnośnie tego zjawiska, czy może spowodowane złym kątem wtrysku. Wymieniałem świece żarowe.
Wierność do końca czterem kółkom:D

papierz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2008, 13:44
Lokalizacja: Łuków

Post autor: papierz13 » 03 sty 2009, 12:39

witam kolego na mój nos jest to wtryskiwacz wznosu na drugim cylindrze jest to wtryskiwacz który rególuje pracą pozostałych wtryskiwaczy jest on padniety ja miałem to samo, kręcilem no i jak zimny silnik to puszczał sobie dymek i też wymieniałem świece i nic nie dało po przeszczepie tego wtryskiwacza jest super cena jaką zapłacilem to 1380zl za wtryskiwacz no i jeszcze do tego uszczelka dekla zaworów 65zł.

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 03 sty 2009, 15:23

papierz13 pisze:witam kolego na mój nos jest to wtryskiwacz wznosu na drugim cylindrze

na trzecim cylindrze patrząc od przodu auta na lewą głowice

[ Dodano: 2009-01-03, 15:23 ]
podłącz vaga jak to jest wtrysk sterujący to bedziesz miał zapisany błąd

[ Dodano: 2009-01-03, 15:25 ]
Miro56 pisze:czy może spowodowane złym kątem wtrysku
też to może byc przyczyną
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 03 sty 2009, 15:57

stawiam na kąt wtrysku. u mnie było identycznie. musiałem się nieźle nahehłać zeby odpalił,a jak już zaskoczył to z tyłu siwo. mechanior się nieźle namęczył żeby go ustawić. nie mógł trafić z tym kątem i silnik i skrzynia wchodziły w tryb awaryjny. teraz jest ok.pali od pierwszego razu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja