[A6 C5 19TDI AFG]telepanie przy dodawaniu gazu
[A6 C5 19TDI AFG]telepanie przy dodawaniu gazu
WITAM!problem polega na wibracjach kóre są w momencie dodawania gazu i w przedziale 1800-2200 obr,tak jakby turbina włączała się za póżno dobiero przy 2200obr.
Awaria wyszła po wymianie uszczelki pod głowicą,planowana była głowica,wymienione uszczelniacze,wymien szklanki.Na biegu jałowym tego nie ma,tylko w przedziale tych obrotów.Wymienie co robiłem,nowa turbina,nowy przepływomierz,za. egr ,sprawdz.wtrysków na komputerze wart.to -0,19.-0,23.-0,09.ster.1,75,ustawienie kątu wtrysku na komp.wart 51,dawka paliwa wart.1,8,sprawdziłem wydech czy nie jest zapchany,wymieniłem wszystkie filtry.I NIC!!!!!!!!!!!!!!!
- arturro_A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: B-stok
trzęsie
na mój gust to stawiam też na koło 2 masowe.
Ja mam podobny efekt. Na luzie w przedziale 1800 -2200 nic wogóle nie trzęsie ( wchodzi i schodzi z obrotów płynie
a jak wcisnę sprzęgło ( nawet nie muszę wkładać biegu) - to już nim lekko buja i telepie gdy dodaję delikatnie gazu ( nazwał bym to przegazowywaniem).
Przyjżyj się dokładnie czy byle ci już lekko kolo 2 masowe nie hałasuje.
Jeszcze jednym objawem jest to że jak staniesz autem na wolnych obrotach - silnik - to delikatnie buja autem.
Poobserwuj jesli to to to raczej się nie mylę!
Pozdrawiam
Ja mam podobny efekt. Na luzie w przedziale 1800 -2200 nic wogóle nie trzęsie ( wchodzi i schodzi z obrotów płynie
a jak wcisnę sprzęgło ( nawet nie muszę wkładać biegu) - to już nim lekko buja i telepie gdy dodaję delikatnie gazu ( nazwał bym to przegazowywaniem).
Przyjżyj się dokładnie czy byle ci już lekko kolo 2 masowe nie hałasuje.
Jeszcze jednym objawem jest to że jak staniesz autem na wolnych obrotach - silnik - to delikatnie buja autem.
Poobserwuj jesli to to to raczej się nie mylę!
Pozdrawiam
fire
Re: trzęsie
Witam
ja mam tez takie trzesienie ale przy ruszaniu...
ale tylko kiedy ruszam bez gazu z 1 biegu.tak jakbym chcial podjechac kawalek.
wymieniłem juz całe nowe sprzeglo, koło dwumasowe... nadal to samo:-(
ja mam tez takie trzesienie ale przy ruszaniu...
ale tylko kiedy ruszam bez gazu z 1 biegu.tak jakbym chcial podjechac kawalek.
wymieniłem juz całe nowe sprzeglo, koło dwumasowe... nadal to samo:-(
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
Re: trzęsie
poduszki panowiedamiano50 pisze:Witam
ja mam tez takie trzesienie ale przy ruszaniu...
ale tylko kiedy ruszam bez gazu z 1 biegu.tak jakbym chcial podjechac kawalek.
wymieniłem juz całe nowe sprzeglo, koło dwumasowe... nadal to samo:-(
hanysq
trzęsienie
Zgadzam się w przypadku kolegi to raczej poduszki!
Natomiast u mnie to raczej 2 -masówka się kończy!
( poprawka - u mnie to kiwanie autem jest w zakresie 800 - 1200 -1300 obr.)
pozdro
Natomiast u mnie to raczej 2 -masówka się kończy!
( poprawka - u mnie to kiwanie autem jest w zakresie 800 - 1200 -1300 obr.)
pozdro
fire
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 30 sty 2009, 23:07
- Lokalizacja: Sierakowice
Ponawiam temat.
U mnei w autku jest to samo, szarpie nim przy mocnym wciśnięciu gazy na biegach 4 i5 w granicach obrotów 1800-2000 potem jest już idealnie.
co to może być??
Sprzęglo z dwumasem wymienione, całe zawieszenie nowe.
Dodam że gdy popuszczę trochę gazu lub będe go dodawał z wyczuciem to drgania ustapią.
Na biegu jałowym autko chodzi płynnie ni cnie szarpie i nie hałasuje.
Gdzieś wyczytałem że może to także być wina zużytych wewnętrznych przegubów, spotkał się ktoś z takim czymś??
Kurcze chyba w ślepo muszę zmienić te przeguby to się wtedy okaże bo juz nei mam siły tego szukac i tak dalej nie da się jeździć
Jakies inne porady może macie??
Tak wygląda mój przegub od środka, nie zdejmowałem całego tylko osłonę żeby zobaczyć co tam się dzieje, ale "wydaje się" możę teylko wydaje że jest wszystko ok
sam juz nei wiem
U mnei w autku jest to samo, szarpie nim przy mocnym wciśnięciu gazy na biegach 4 i5 w granicach obrotów 1800-2000 potem jest już idealnie.
co to może być??
Sprzęglo z dwumasem wymienione, całe zawieszenie nowe.
Dodam że gdy popuszczę trochę gazu lub będe go dodawał z wyczuciem to drgania ustapią.
Na biegu jałowym autko chodzi płynnie ni cnie szarpie i nie hałasuje.
Gdzieś wyczytałem że może to także być wina zużytych wewnętrznych przegubów, spotkał się ktoś z takim czymś??
Kurcze chyba w ślepo muszę zmienić te przeguby to się wtedy okaże bo juz nei mam siły tego szukac i tak dalej nie da się jeździć
Jakies inne porady może macie??
Tak wygląda mój przegub od środka, nie zdejmowałem całego tylko osłonę żeby zobaczyć co tam się dzieje, ale "wydaje się" możę teylko wydaje że jest wszystko ok
sam juz nei wiem