Przewody "wykonawcze"do silniczka centralnego zamka z centralki, a nie sygnał sterujący z wkładki to inne kabelki. Na wykonawcze "+" "-" przychodzi jak centralka poda napięcie np. przekręcisz kluczyk w lewych drzwiach lub naciśniesz przycisk pilota, a przekręcając kluczyk w klapie bagażnika łączysz styki i używasz innych kabelków.Stas1989 pisze:Szczerze mówiąc nie przyglądałem się bo sadziłem ze skoro przez zamkniecie klapy bagażnika z kluczyka mogę zamykać cały samochód to raczej kable powinny być cale....lol72 pisze:A kabelki do siłownika w klapie całe? Może mają problemy z ciągłością? np. złamane pomiędzy klapą a nadwoziem i nie ma możliwości zadziałania.
Twierdzisz że...
Stas1989 pisze:Aha jeszcze dodać muszę ze jak otwieram auto z pilota lub przez drzwi kierowcy to nie słychać żeby bagażnik reagował.
Czyli albo silnik siłownika zepsuty, albo przerwa na kablach (jak wyżej pisałem), co innego jak było by go słychać że działa.