Widzisz,ja właśnie chcę tego uniknąć-kupić nowy aku i dalej mieć tę samą bolączkę...
Nie wiem czy czytałeś o wypinaniu po kolei bezpieczników i sprawdzaniu napięcia(lub natężenia-nie pamiętam ).Poszperaj trochę na forum bo nie mogę tego znaleźć..Nie zapomnij tylko proszę podzielić się ewentualnym rozwiązaniem...
pozdro
P.S.Ile czasu bezpiecznie można mieć odłączony akumulator(żeby nic się nie zresetowało)?Chodzi mi o sprawdzenie multimetrem na plusie przy odłączonym minusie.
Czy w takim przypadku konieczna jest wymiana aku?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 23:33
- Lokalizacja: antwerpia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
To sporo ... jakby wynosił 0.03 A w stanie spoczynku (lub coś koło tego), to co innegowiesiek1902 pisze:pobór prądu był w granicach 02-03 ampera przez cały czas
Pigułka wiedzy o olejach silnikowych w Audi A6 i Audi A7. --> a6-c5/na-jakim-oleju-jezdza-klubowicze-t81758.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga