Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] Rolki , paski , napinacze co ile wymiana ?

Silniki benzynowe
MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

[ INNY] Rolki , paski , napinacze co ile wymiana ?

Post autor: MaciejTFSI » 24 lut 2013, 23:01

Witam tak z innej beczki... Co kiedy wymienia se poszczególne rzeczy tak jak w temacie ? Pasek PK i inne duperele.... ?

np :

Pasek PK co 3 lata albo 60.000tys ? (poprawić jak się mylę :) )
Swiece zaplonowe 40.000 np


I jak to ma sie do diesla np 3.0 tdi

swieca zarowa (strzelam 90.000km)

Kapec31
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych

Post autor: Kapec31 » 25 lut 2013, 08:16

ja słyszałem, czym starsze auto tym okres wymiany się skraca.
np. Rozrząd fabryczny przy 100-120 tyś
następny 80-100tyś itd itd

co do świec żarowych to 50-60tyś

te info pochodzi z mojego sklepu motoryzacyjnego :)
Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant :) jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 25 lut 2013, 09:19

Kapec31 pisze:np. Rozrząd fabryczny przy 100-120 tyś
Tu akurat jest łańcuch... teoretycznie dożywotni...

Kapec31
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych

Post autor: Kapec31 » 25 lut 2013, 11:03

0x4B25A pisze:
Kapec31 pisze:np. Rozrząd fabryczny przy 100-120 tyś
Tu akurat jest łańcuch... teoretycznie dożywotni...


zapomniałem <rotfl>
Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant :) jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki :)

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

c6 wymiany serwisowe

Post autor: MaciejTFSI » 25 lut 2013, 11:29

No mamy łańcuszek ale co z tego... może się wyciągnąć albo te napinacze łańcucha co się sypia... Nie wiem na ile w tym prawdy ale podobno producenci maja wrócić do pasków zamiast łańcucha... Wracając do tematu to jak to jest z wymianami? Co wymieniamy i co ile km ?


Rolka zwrotna , napinacz paska , pasek wielorowkowy itd jak z wymianami tego ?

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 26 lut 2013, 20:05

Podłączę się pod temat :) Co ile należny zmieniać paski np od alternatora itp. oraz inne występujące w C6. Dodam ze u mnie nic nie było jeszcze ruszane z pasków od momentu opuszczenia fabryki nalot to już 253 tys km. :)

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

c.d

Post autor: MaciejTFSI » 26 lut 2013, 23:39

niby oczywiste a nikt nie napisał :) igo jak masz taki przebieg i nic nie ruszane to chyba za duzo?? <szok> sam pasek wymienia sie co 90 tys albo 3 lata chyba a gdzie reszta.... <mysli>

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 28 lut 2013, 17:36

MaciejTFSI, Serio nic nie ruszane u mnie było i tak się zastanawiam czy nie czas najwyższy na te rzeczy ;)

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 28 lut 2013, 23:09

igo_89 pisze:MaciejTFSI, Serio nic nie ruszane u mnie było i tak się zastanawiam czy nie czas najwyższy na te rzeczy ;)
Kolego to chyba powinieneś sie tym zając... silniczek będzie cykał jak zegarek :) heh a tak na poważnie to naprawdę chyba powinieneś powymieniac komplet z tego co mówisz :) Mi rolka zaczęła się odzywać i pasek przy 70tys i wymieniłem wszystko żeby później nie ściągać wszystkiego znowu

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 28 lut 2013, 23:10

MaciejTFSI pisze: Mi rolka zaczęła się odzywać i pasek przy 70tys i wymieniłem wszystko żeby później nie ściągać wszystkiego znowu
W moim przypadku identycznie <okok> Teraz od ponad 20kkm cisza... :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga