koledzy cieszyłem się po naprawie, że węże miękkie i płynu mi już nie ubywa, ale dzisiaj po trasie ok 200 km pokazały mi się oczka oleju w zbiorniczku wyrównawczym...pytanko czy to może być skutek naprawy i jakieś drobne cząstki oleju mogą się wtedy dostać do układu chłodzenia (płyn i olej był dawany nowy, a wcześniej tylko ubywało mi płynu, olej nie dostawał się do ukł. chłodzenia)...a może nie ma takiej opcji i to efekt jedynie spartolonej naprawy...jak u Was było po wymianie uszczelki jeśli macie takie doświadczenia.
[ Dodano: 2013-02-23, 20:34 ]
dodam tylko, że głowica splanowana, a naprawa robiona w warsztacie cieszącym się renomą
[ AFN 1.9 110 KM] po wymianie uszczczelki pod głowicą
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Nie przesądzając niczego jak jest u Ciebie, ale spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem, że na "oko" też wyglądało niewiele ale okazało się, że chłodnica od wewnątrz była zatłuszczona co w efekcie odbił osię na jej zdolności wymiany ciepłaaguamak pisze:taką mam właśnie nadzieję...to chyba nie przeszkadza w niczym? nie jest tego jakaś duża ilość, na wierzchu płynu plama oleju i zbiorniczek trochę ubrudzony,
Tez bym tak zrobił. I bądź czujny, czyli sprawdzaj częstolukwoj21 pisze:spróbuj zebrac czymś ten olej i obserwuj czy nie bedzie sie olej pojawiał.
Części samochodowe online - Motostacja pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga