Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] 3.0 TDI, kiedy usunięto wady fabryczne?

Silniki wysokoprężne
Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Audi A6

Post autor: Auris1986 » 18 lut 2013, 17:54

Jestem na forum od niedawna.Przeczytłem okołom 50% postów,linków,tematów (Piotrusia 90% szacunek)Stwierdziłem że duża część Formuowiczów usilnie stara się zniechęcić do tego samochodu.Ja osobiście od 20 lat jeżdżę tą marką, od 3 lat A6 ,żona B4.Muszę przyznać że jest to nie przyjemność ale rozkosz z jazdy. Przecież jest demokracja i zawsze można wybrać Reno,Chewroleta czy Dacie Logan.3 lata temu byłem bliski kupna Opla Vektry załamka. Dziś nie samochodów bezawaryjnych.
Pozdrawiam i szerokości <luzik>

igorw

Post autor: igorw » 19 lut 2013, 17:46

Auris1986, a ja jeżdżę drugim Audi i uważam, że płacąc za marke "premium" można wymagać więcej od producenta, vide: wady fabryczne 2.5 tdi i BMK.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 19 lut 2013, 19:37