Moja lalka na 20 calowych butach
No na tych zdjęciach widać niestety to czego się obawiałem - masz do góry nogami zamontowane te zaciski
Tam są 3 różne pary tłoczków (małe, średnie, duże).
Powinieneś teraz zamienić zaciski miejscami ORAZ zamienić miejscami odpowietrzniki z rurkami łączącymi strony zacisku.
BTW: A dlaczego te kierownice powietrza nie mają... kierownic powietrza i są tak odwrotnie zamontowane?
Co za mechanik Ci to robił....
Porównaj z moją fotką:
Gratuluje zakupu i jakbyś chciał jakieś ładne naklejki na nie to daj znać
BTW: Jestem Audi w okolicach Zakopca od 24.02
Tam są 3 różne pary tłoczków (małe, średnie, duże).
Powinieneś teraz zamienić zaciski miejscami ORAZ zamienić miejscami odpowietrzniki z rurkami łączącymi strony zacisku.
BTW: A dlaczego te kierownice powietrza nie mają... kierownic powietrza i są tak odwrotnie zamontowane?
Co za mechanik Ci to robił....
Porównaj z moją fotką:
Gratuluje zakupu i jakbyś chciał jakieś ładne naklejki na nie to daj znać
BTW: Jestem Audi w okolicach Zakopca od 24.02
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Krzysiek, kolego wiesz jak podchodzę do mojego samochodu więc lipy nie robię :P Z reszta z hamulcami szlak juz przetarł Altium wiec nad czym się tutaj zastanawiać? :P Zamiast zapytać albo popatrzeć na zdjęcia zrobiłeś na pałę źlePisi pisze:Maja kierownice i odwrotnie to chyba ty masz zamontowane inaczej te osłony nie siadaja na zwrotnicę, pamietam że wspominałes o jakimś docinaniu do wahacza itp, ja tego nie musiałem robić, siadło P&P. Pozatym kierownice zbierają równo z kratek w nadkolach a nie wode z drogi. Nawet jak by były odwrotnie to czy to ma jakies znaczenie? Dla mnie niema, ja nie latam tym autem po 200km/h, heble załozyłem tylko dla ogólnego wyglądu, zapomniałeś że moje auto jest do lansu i na zloty?Blade05 pisze:
BTW: A dlaczego te kierownice powietrza nie mają... kierownic powietrza i są tak odwrotnie zamontowane?
Co za mechanik Ci to robił....
Masz zdjęcie oryginalnej zwrotnicy z VW Phaetona:
No i kto ma źle?
Co do zacisków to tęgie głowy wymyśliły z jakiegoś powodu różnej wielkości tłoczki, żeby klocek był "prowadzony". Podobnie mialem w moim poprzednim samochodzie gdzie były tylko 2 tłoczki (też jeden mały, drugi duzy).
Poprawienie tego to robota na max 1h więc proszę Cie.... bo przyjadę i nie dam Ci spokoju w Zakopcu
Co do osłon silnika to moge jedynie powiedzieć: fap fap fap fap MEGA !!!!
Chłopaki... jak sami wcześniej stwierdziliście szlak przetarł Altium... jak parę osób wie teraz ja mam te auto i zaciski mam założone tak jak PISI... więc w czym problem bo napisy są na odwrót z prostego powodu, w prosiakach zaciski są z przodu a u nas z tyłu zwrotnicy i jak zrobimy ruch obrotowy względem tarczy to napisy się odwracają a tłoczki względem obrotu koła przy hamowaniu są w tej samej kolejności, tak więc "prowadzenie" klocka jest tak jak wymyśliły sobie tęgie głowy.
PISI nic nie przekładaj a z tymi kierownicami powietrza to musiałbym zobaczyć jak wyglądają u ciebie po zamontowaniu bo jakoś wyobraźnia nie działa a same dziurki w tarczach kotwicznych nie obrazują mi niczego
PISI nic nie przekładaj a z tymi kierownicami powietrza to musiałbym zobaczyć jak wyglądają u ciebie po zamontowaniu bo jakoś wyobraźnia nie działa a same dziurki w tarczach kotwicznych nie obrazują mi niczego
Ale PISI przekładał zaciski stronami a nie ruch obrotowy do tyłu i przekładanie odpowietrzników etc. Dlatego jest źle.
To jak jest napis to inna sprawa.. zależy jak ktoś naklejał.
Zacisk u nas dobrze zamontowany powinien miec wcięcie od tej rurki łączącej strony zacisku na górze, bo rurka przełożona jest na dole.
EOT. Jak ktoś potrzebuje z tym pomocy to pisać na PW.
To jak jest napis to inna sprawa.. zależy jak ktoś naklejał.
Zacisk u nas dobrze zamontowany powinien miec wcięcie od tej rurki łączącej strony zacisku na górze, bo rurka przełożona jest na dole.
EOT. Jak ktoś potrzebuje z tym pomocy to pisać na PW.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga