
[ BRF 2.0 136 KM] Jaką macie synchronizacje rozrządu w 2.0 T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
[ BRF 2.0 136 KM] Jaką macie synchronizacje rozrządu w 2.0 T
Witam! Jaką macie synchronizacje w bloku 4 pozycja 4? Mój silnik to 2.0 BRF . Dzis ustawilem rozrzad na blokady fabryczne i po sprawdzeniu w Vasie mam -2 stopnie. Ogólnie tak kombinuje bo mam drgania na biegu jałowym. Przed regulacja miałem na 0 . Z tym ze wałki sie nie zgadzały i właśnie teraz po regulacji jest -2. Drgania nie ustały
Jakies propozycje? Wracać do poprzednich ustawieĂą czyli na 0?

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
- Lokalizacja: Bochnia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kupiłem audiczke z zatartym motorem BRF. Włożyłem silniczek z golfa 5 BMN który juz nie posiada fabrycznie wałków wyrównoważających ( pompa jak w 1.9) Autko ogólnie smiga super. Moc ma wystarczajaca. Pali max 8 litrow teraz w zimie.Odpala od strzala nawet w 15stopniowych mrozach. Problem jest jedynie z tymi drganiami wyczuwalnymi w aucie. Jak sie rozgrzeje silnik tak do ok 50 stopni to drgania sa najmocniejsze towazyszy im takie klekotanie z okolic skrzyni biegów. Jak silnik ma 90 stopni to wszystko zmniejsza sie jakby o połowe. Dodatkowo mam wyciek z lewej poduszki silnika( Tej z zaworkiem) Korekcja wtrysków na biegu jałowym to max +/- 0.06 na każdym cylindrze . Bipy od -32 do - 40. Lałem już Liqui Moly do filtra i zbiornika ale zero efektu. Wątpie szczerze ze to wtryski. Auto ma originalny przebieg 100.000km Zaje...... mnie wkurzaja te drgania i wydaje mi sie ze w aucie z tej półki to jest nie dopuszczalne. Moje pytanie czy ktoś mial moze podobne przygody?
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Kolego, z drganiami na biegu jałowym tu niejeden walczy do tej pory, to może być pompa oleju (ale Ty masz już inna
), pompo wtryski (twoje wyglądają dobrze
), koło dwu masowe, poduszki pod silnikiem, złe ustawienie rozrządu, słabe paliwo, zapchany filtr paliwa i pewnie wiele jeszcze innych o których nie mam pojęcia 
A powiedz mi czy w aucie tej klasy dopuszczalne są pękające głowice wadliwe napędy pomp olejowych, kulejące koła dwu masowe i pompo wtryskiwacze, padające turbiny i EGR-y???



A powiedz mi czy w aucie tej klasy dopuszczalne są pękające głowice wadliwe napędy pomp olejowych, kulejące koła dwu masowe i pompo wtryskiwacze, padające turbiny i EGR-y???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Kolego Piotruś, skoro tak twierdzisz to uspokoiłeś także i mnie z tym zbierakiem. Ja się opierałem na opinii kolegi Piero z AZ z Gdańska odnośnie zależności drgań do zbieraka. Ja te mam lekuśkie drgania na biegu jałowym i po wielu godzinach spędzonych na forum stwierdziłem ze to własnie zbierak jest powodem skoro moje wtryski są tez ok. Pomimo tego co mówisz iż zbierak niema z tym nic wspólnego to i tak go wymienię na nowy bo mam nalatane 168 tys i już strach mnie oblatuje z tym imbusem
A co do moich teorii to były to własnie tylko teorie nic więcej, nie napisałem co na pewno jest przyczyną tylko domniemałem bo tak naprawdę przy drganiach cała dyskusja o przyczynach to takie wróżenie z fusów


A co do moich teorii to były to własnie tylko teorie nic więcej, nie napisałem co na pewno jest przyczyną tylko domniemałem bo tak naprawdę przy drganiach cała dyskusja o przyczynach to takie wróżenie z fusów

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Właśnie co do synchronizacji rozrządu to u mnie jest na Vasie -2 . Ustawiane na ori blokady. Już kombinowałem wcześniej z ustawieniem na 0 ale drgania bez zmian. Poduszkę pod silnikiem mam wysikaną ale nie wiem czy to może byc przyczyna drgań . Ta poduszka ma zawór elektromagnetyczny który albo wpuszcza powietrze z atmosfery albo zamyka i poducha sie wtedy utwardza. Tylko nie wiem w jakich warunkach nastepuje to otwieranie i zamykanie. Caly czas kombinuje 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski