Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] Spalanie 1.8T 180KM

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

[ C5+LPG] Spalanie 1.8T 180KM

Post autor: PictBridge » 11 lut 2013, 21:36

Witajcie, możecie się pochwalić swoim spalaniem LPG? u mnie przy pierwszym tankowaniu weszło 49l gazu zrobiłem 200km i już 3 zielone pola znikły została ostatnia i potem rezerwa czy aby nie za dużo pali mi gazu?

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 11 lut 2013, 22:02

zdecydowanie za duzo :D co prawda mam troszke mniej koni ale u mnie w mieszanym cyklu max zrobilem 460km przy 47 litrach gazu, srednio robie 400km na zbiorniku(do pracy mam 10 km wiec tez nie za optymistyczna wersja).Zalezy jeszcze jak smigasz bo jak but ciagle w podlodze to wiadomo ze spali wiecej, dopiero zalozyles gaz?
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 11 lut 2013, 22:17

to co pokazują diody może się mieć nijak do stanu faktycznego. jeśli chcesz sprawdzić ile pali to zalej znowu do pełna i będziesz wiedział ile wejdzie. wszystko zależy od ustawienia czujnika. co prawda mam inny motor ale u mnie czerwona dioda zapala się po przejechaniu 120km, nie zwracam na to uwagi bo wiem ile mogę zrobić na pełnym zbiorniku i jak zbliża się do końca to wtedy leję. jeśli zależy tobie na tym to do gazownika na ustawienie

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 11 lut 2013, 22:20

PictBridge pisze:u mnie przy pierwszym tankowaniu weszło 49l gazu zrobiłem 200km i już 3 zielone pola znikły została ostatnia i potem rezerwa czy aby nie za dużo pali mi gazu?
Wskazania wskaźnika poziomu gazu mogą być nie adekwatne do faktycznego spalania.
Można go regulować.
A co do spalania to sprawdź ile ci faktycznie wejdzie gazu podczas tankowania.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 11 lut 2013, 23:33

ja mam gaz od miesiąca równo i pali sporo przed regulacją w mieście smigając do 2 tyś max 2.5 i zmiana biegu po mieście na 4 czasami 5 biegu wyszedłem 20 a w trasie 13 przy rowno 100 na godzine jakac dystasne po 120km na raz autostradką. Byłęm włąśnie na pierwszym przeglądzie i zatankowalem do pelna i miasto troche but i trasa spokojnie i jak narazie mam 170km i jakos pol baku. przy kolejnym tankowaniu zaczne jezdzic spokojniej zobaczymy ile wyjdzie. jak gazwonik uslyszal 20 w miescie to sie cofnala i powiedział dawaj kompa cos jest nie halo. ;)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: PictBridge » 12 lut 2013, 21:26

tydzien temu założyłem instalacje, i jeżdże właśnie bardzo spokojnie 2-2.5tys i zmiana vis pokazuje mi 12.5l/100km pojeżdżę aż do końca gazu i zobaczę, z tyłu w butli otworzyłem klapkę i na tym ciśnieniomierzu już powoli zmierza do czerwonego pola czyli rezerwy. Dzięki za odpowiedzi

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 12 lut 2013, 21:40

Panie/Panowie, ja miałem wcześniej wersję seryjną 150KM, a teraz mam niby kolejną A6 z tym samym silnikiem co wcześniej (nawet to samo oznaczenie silnika), ale już z delikatnym wirusem na ok 180KM i spalanie jest identyczne przy porównywalnym stylu jazdy, oczywiście spokojnej jazdy w granicach do 100-120km/h. Jest to spalanie rzędu 11-12L w cyklu mieszanym.

Wiadomo że teraz na tym zawirusowanym jak butuję to spalanie jest spoooooro większe niż przy seryjnym aucie, ale za to banan na gębie rekompensuje tę stratę :P

Pozdro!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 12 lut 2013, 22:57

No właśnie musisz zalać do pełna i wyjeździć aż Ci przełączy na benzynę. Moja jak jest ciepło na dworze to pali ok 15l/100km teraz zimą lubię sobie pojeździć to ok 20 gazu ciągnie max wykręciłem z niej 24 ale to trzeba też liczyć odpalanie rano chodzi mi ok 15min i po pracy to samo dlatego tak dużo. Jak miałem 180KM i teraz po wirusie spalanie jest takie same. <luzik>

[ Dodano: 2013-02-12, 22:59 ]
A jak masz świeżą instalację to musisz zrobić ok 1000 km i jechać na ustawienie.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 lut 2013, 18:49

Hubert21 pisze:trzeba też liczyć odpalanie rano chodzi mi ok 15min i po pracy to samo dlatego tak dużo.
Albo masz ustawioną wysoką temp przełączenia lub źle wpięty reduktor w obieg płynu skoro tak długo musi pracować na pb zanim się przełączy.

Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: PictBridge » 13 lut 2013, 19:34

u mnie się przełącza po paru minutach, odpalę odśnieżę trochę i już na gazie chodzi, a powiedźcie mi czy to co pokazuje fis 12.5l to doliczyć do tego te 2l więcej bo gaz ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 lut 2013, 19:57

PictBridge pisze: a powiedźcie mi czy to co pokazuje fis 12.5l to doliczyć do tego te 2l więcej bo gaz ?
A o co dokładnie pytasz.
Bo fis podaje spalanie jakie było by gdybyś jechał na pb.

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 13 lut 2013, 20:18

mi na tym samym silniku na gazie pali w trasie 11l w czasie bardzo ekonomicznej jezdzie,w miescie to 15lekko

Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: PictBridge » 13 lut 2013, 20:37

pytam ponieważ gazu pali zawsze więcej, więc mówisz że 15 gazu łyka, dzięki za info

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 13 lut 2013, 22:48

grzemo pisze:Albo masz ustawioną wysoką temp przełączenia lub źle wpięty reduktor w obieg płynu skoro tak długo musi pracować na pb zanim się przełączy.
Przełącza mi się po paru minutach,ale jak wsiadam do auta to lubię jak mam już ciepło i czyste szyby no i ciepły stołek <figielek>

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 14 lut 2013, 11:27

PictBridge pisze:u mnie się przełącza po paru minutach, odpalę odśnieżę trochę i już na gazie chodzi, a powiedźcie mi czy to co pokazuje fis 12.5l to doliczyć do tego te 2l więcej bo gaz ?
tak +/- 2l-2.5l musisz doliczyć

tu macie moje 2.8 i powieem wwam że go nieoszczedam przy ruszaniu/rozpedzaniu lecz jężdże płynnie i wyprzedzam często

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/548579.html
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga