Witam
Pytanie ile moze kosztować wymiana uszczelniaczy zaworowych , czy do tej operacji trzeba zrzucic glowice czy wystarczy walki.
Silnik 2.8 V6 193KM
Pozdro
Szczesliwego nowego roku
[A6 C5 2.8] Uszczelniacze zaworow
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Chodzi Ci o uszczelniacze wałków rozrządu, czy o uszczelki pod deklami zaworów?Jeśli o to pierwsze to same uszczelki to śmieszny koszt bo 50 zł za 2 szt, a jeśli chodzi o robotę to już gorzej bo jest się z czym pomęczyć.Nie trzeba zrzucać głowicy, natomiast trzeba poluzować wałki rozrządu, a następnie je ustawić tak jak były.To niestety jest robota dla dobrego mechanika.Nie polecam takich zabaw samemu.Pozdro
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Zdaje się, ze ani jedno ani drugiestasiuszef pisze:Chodzi Ci o uszczelniacze wałków rozrządu, czy o uszczelki pod deklami zaworów?

Uszczelniacze zaworów to uszczelniacze trzonków zaworów założone na prowadnicach.
Wszystko zależy od mechanika, jeden powie że musi zdjąć głowice, drugi podeprze zawory sprężonym powietrzem lub tłokiem.
Jak jest w Twoim silniku to nie robiłem i nie wiem z doświadczenia
Części samochodowe online - Motostacja pl
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
ja bym zrzucał głowice co prawda dodatkowe 100 zl trzeba wydac uszczelka plus planowanie, ale do wymiany uszczelniaczy wałki zrzucamy czyli rozrząd też. a po zdjęciu głowicy morzemy sprawdzić stan gniazd zaworowych a przy lpg to napewno bym to zrobił. jesli robisz samemu niema prblemu a jak mechanik podwojne koszta. rorzad itd...
a8team.pl to też dobre.