Witam!
Mam podobny problem już od dłuższego czasu.
Wyskakuje Check Engine średnio co 400km czasem wcześniej.
VAG wyrzuca np
"cylinder 6 missfire detected"
"cylinder 2 missfire detected"
"cylinder 3 missfire detected"
i dodatkowo katalizatory
Bank 1 efficiency below treshold
Bank 2 efficiency below treshold
Wykasuje błędy to niby poprawnie się rozpędza wchodzi na obroty ale wydaje mi się ,że słabnie na wysokich obrotach(czasem).
Tak raz na 300km właśnie zaczyna szarpać i miga check engine, po chwili problem znika i jedzie normalnie.
Moje pytanie czy możliwe jest ,że gdzieś układ powietrzny dostaje lewe powietrze to wyskoczą błędy katalizatora?
Katalizatory te drugie byłby sprawdzane i są czyściutkie i przelot mają.
Zauważyłem też ,że ktoś musiał grzebać w układzie podciśnieniowym bo wężyki są pospinane dziwnymi komponentami i niektóre w bardzo złym stanie są.
Ma ktoś schemacik podciśnienia?
[ ASN 3.0 220 KM] Dusi się przy dodawaniu gazu! BÂŁAGAM O POM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
witam
odkopie ten grób
mam podobny problem co kolega ktory sie wystraszyl i uciekl.
tylko u mnie jest cos takiego gdy przyspieszam najbardziej odczuwalne na 3 biegu ale nie zawsze przed przekroczeniem 3tysiecy obrotow odpuszcza i znowu ciagnie. mam dwa błędy
17927 - regulacja wałek rozrządu Bank 1: Awaria (nastawnik rozrządu, bank 1 - błędne działanie)
16395 - Bank 1 wałek wydechowy - opóźnienie nie zostało osiągnięte
mozliwe rozwiazania:
Sprawdzić bezpiecznik ( s )
Sprawdzić / wymienić zawór regulacji wałka rozrządu Bank 1 ( N205 )
Wykonaj test wyjść / Basic Setting
Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s) z / do wałka rozrządu Regulacja zaworów Bank 1 ( N205 )
Sprawdzić prowadnice łańcucha jednostki Regulator wałka rozrządu ( N205 ) pod kątem zużycia
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić zawór regulacji wałka rozrządu 1 ( N205 )
Sprawdzić przekaźnik pompy paliwa ( J17 )
Sprawdź, Timing mechaniczna
po tym co czytam jest wiele wiecej lebskich gosci wiec moze ktos cos z tego wykuma o co kaman
odkopie ten grób
mam podobny problem co kolega ktory sie wystraszyl i uciekl.
tylko u mnie jest cos takiego gdy przyspieszam najbardziej odczuwalne na 3 biegu ale nie zawsze przed przekroczeniem 3tysiecy obrotow odpuszcza i znowu ciagnie. mam dwa błędy
17927 - regulacja wałek rozrządu Bank 1: Awaria (nastawnik rozrządu, bank 1 - błędne działanie)
16395 - Bank 1 wałek wydechowy - opóźnienie nie zostało osiągnięte
mozliwe rozwiazania:
Sprawdzić bezpiecznik ( s )
Sprawdzić / wymienić zawór regulacji wałka rozrządu Bank 1 ( N205 )
Wykonaj test wyjść / Basic Setting
Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s) z / do wałka rozrządu Regulacja zaworów Bank 1 ( N205 )
Sprawdzić prowadnice łańcucha jednostki Regulator wałka rozrządu ( N205 ) pod kątem zużycia
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić zawór regulacji wałka rozrządu 1 ( N205 )
Sprawdzić przekaźnik pompy paliwa ( J17 )
Sprawdź, Timing mechaniczna
po tym co czytam jest wiele wiecej lebskich gosci wiec moze ktos cos z tego wykuma o co kaman
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga