[A6 C5 1,9TDI] Falujące obroty biegu jałowego
[A6 C5 1,9TDI] Falujące obroty biegu jałowego
Witam szanownych userów A6-tek;
Jak w temacie; podczas pracy silnika na biegu jałowym falują mi obroty.
Już wyczerpały mi sie pomysły; sprawdzone i wymienione przewody w dolocie, nowy intercooler, wyczyszczona turbina, nowy rozrząd z pompą wody, lepsze paliwo, a teraz najlepsze; VAG- żadnych błędów (sprawdzane nawet logi dynamiczne)!! :shock: :evil:
Niedługo kupuję pompowtryskiwacz i wymieniam po kolei każdy i patrzę czy są zmiany. Zastanawiam sie też nad czujnikiem obrotu wału korbowego- może to ten skurczybyk?
czy może źle patrzę na odczyty Vag-a? (raczej laikiem jestem w tej kwestii i pomaga mi bardziej doświadczony kolega)
Może macie jeszcze jakieś pomysły?? Bo mnie zaraz szlag trafi :evil:
(dodam, że to A6 na pompowtryskach-jak w treści)
Piszcie!!
Jak w temacie; podczas pracy silnika na biegu jałowym falują mi obroty.
Już wyczerpały mi sie pomysły; sprawdzone i wymienione przewody w dolocie, nowy intercooler, wyczyszczona turbina, nowy rozrząd z pompą wody, lepsze paliwo, a teraz najlepsze; VAG- żadnych błędów (sprawdzane nawet logi dynamiczne)!! :shock: :evil:
Niedługo kupuję pompowtryskiwacz i wymieniam po kolei każdy i patrzę czy są zmiany. Zastanawiam sie też nad czujnikiem obrotu wału korbowego- może to ten skurczybyk?
czy może źle patrzę na odczyty Vag-a? (raczej laikiem jestem w tej kwestii i pomaga mi bardziej doświadczony kolega)
Może macie jeszcze jakieś pomysły?? Bo mnie zaraz szlag trafi :evil:
(dodam, że to A6 na pompowtryskach-jak w treści)
Piszcie!!
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
sprawdzę, choć wątpię, bo jeśli byłaby to pompa działo by się też na wyższych obrotach, a i Vag pewnie by coś pokazał
Ale sprawdzę, dzięki
A co z visco? Myślicie, ża to ma wpływ?
[ Dodano: 2009-01-03, 00:31 ]
Ale sprawdzę, dzięki
A co z visco? Myślicie, ża to ma wpływ?
[ Dodano: 2009-01-03, 00:31 ]
Mysza u mnie nie ma pompy paliwa Dlatego są pompowtryski -jak sama nazwa wskazuje :mrgreen:mysza pisze:sprawdz szczelmosc pompy paliwa ja tez to mialem a teraz jest dobrze pozdro
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
Kolego miałem podobny problem w 100 2,5TDI i auto troszkę ciężki rozruch miało, okazało się, że winą był sterownik pompy wtryskowej. Poszukaj jakiegoś konkretnego kolesia co się na tym zna. Sterownik coś w granicach 1500 zl do góry, regeneracja zależy od pompiarza.
Jeden jest dobry koło Rybnika co mi robił ale to trochę za daleko z ÂŁodzi.
Jeden jest dobry koło Rybnika co mi robił ale to trochę za daleko z ÂŁodzi.
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga