[ AAH 2.8 174 KM] Na zimnym dziwna (Automat)
[ AAH 2.8 174 KM] Na zimnym dziwna (Automat)
Witam
Mam taki problem z moja 100, jak jest zimna to dziwnie reaguje na pedał gazu tzn. jeśli lekko wciskam nic nie przyśpiesza, muszę wcisnąć prawie do końca i wyrywa do przodu, ogólnie działa tak jakby miał położenie 0 albo 1, nic pośredniego. po zagrzaniu problem znika
Wymieniłem świece i przewody i nie pomogło
co to może być?
jakieś sugestie?
Mam taki problem z moja 100, jak jest zimna to dziwnie reaguje na pedał gazu tzn. jeśli lekko wciskam nic nie przyśpiesza, muszę wcisnąć prawie do końca i wyrywa do przodu, ogólnie działa tak jakby miał położenie 0 albo 1, nic pośredniego. po zagrzaniu problem znika
Wymieniłem świece i przewody i nie pomogło
co to może być?
jakieś sugestie?
Ostatnio zmieniony 06 lut 2013, 15:09 przez skalask8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 cze 2012, 08:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Olej w tych skrzyniach 4HP18 FLA lub E sprawdza sie gdy olej w skrzyni ma do 25-30'C na pracujacym silniku. Przy temperaturze 35'C olej zaczyna wyciekac, a przy 40'C instrukcja mowi ze powinno sie zakrecic korek.
Takie dolewanie na pale, jak nie wiadomo co bylo wczesniej tez nie jest wskazane.
Generalnie jak byl czerwony, to powinien byc czerwony. Jak byl zloty, to ma byc zloty. U mnie nie wiadomo co bylo, wiec dla swietego spokoju wlalem czerwony
Takie dolewanie na pale, jak nie wiadomo co bylo wczesniej tez nie jest wskazane.
Generalnie jak byl czerwony, to powinien byc czerwony. Jak byl zloty, to ma byc zloty. U mnie nie wiadomo co bylo, wiec dla swietego spokoju wlalem czerwony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
tak wszystko sprawdzałem cały dolot szczelny, filtr nowy
[ Dodano: 2013-02-11, 09:41 ]
właśnie wróciłem z kompa i lipa, nie chciał się połączyć w 100%, dało się sprawdzić osprzęt ale do błędów nie chciał załapać połączenia, mechanik kazał mi przeczyścić styki przy ECU i mam zamiar się za to zabrać
i teraz pytanie gdzie jest ECU?
[ Dodano: 2013-02-11, 14:07 ]
Kolejna cenne info problem występuje tylko na benzynie, na gazie wszystko ok
[ Dodano: 2013-02-11, 09:41 ]
właśnie wróciłem z kompa i lipa, nie chciał się połączyć w 100%, dało się sprawdzić osprzęt ale do błędów nie chciał załapać połączenia, mechanik kazał mi przeczyścić styki przy ECU i mam zamiar się za to zabrać
i teraz pytanie gdzie jest ECU?
[ Dodano: 2013-02-11, 14:07 ]
Kolejna cenne info problem występuje tylko na benzynie, na gazie wszystko ok