Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AAH 2.8 174 KM] Na zimnym dziwna (Automat)

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
skalask8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 lut 2013, 11:07
Lokalizacja: Lublin

[ AAH 2.8 174 KM] Na zimnym dziwna (Automat)

Post autor: skalask8 » 05 lut 2013, 11:13

Witam

Mam taki problem z moja 100, jak jest zimna to dziwnie reaguje na pedał gazu tzn. jeśli lekko wciskam nic nie przyśpiesza, muszę wcisnąć prawie do końca i wyrywa do przodu, ogólnie działa tak jakby miał położenie 0 albo 1, nic pośredniego. po zagrzaniu problem znika

Wymieniłem świece i przewody i nie pomogło

co to może być?


jakieś sugestie?
Ostatnio zmieniony 06 lut 2013, 15:09 przez skalask8, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 05 lut 2013, 20:37

skalask8 pisze:Wymieniłem świece i przewody i nie pomogło

co to może być?


jakieś sugestie?
A sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni ??

skalask8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 lut 2013, 11:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: skalask8 » 05 lut 2013, 22:03

sprawdzałem jest stan

maicroft
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 15 cze 2012, 08:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)

Post autor: maicroft » 06 lut 2013, 09:42

Przy jakiej temperaturze oleju w skrzyni ??

Nic nie szura w okolicach skrzyni jak jest zimna ??

skalask8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 lut 2013, 11:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: skalask8 » 06 lut 2013, 15:06

Wielkie dzięki, sprawdzałem stan ale na ciepłym, na zimnym do min trzeba było dolać 0,5l.

Mam nadzieje, że nie dojechałem przez to skrzyni, ale puki co objawy ustąpiły.

pozdro

maicroft
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 15 cze 2012, 08:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)

Post autor: maicroft » 06 lut 2013, 19:47

Olej w tych skrzyniach 4HP18 FLA lub E sprawdza sie gdy olej w skrzyni ma do 25-30'C na pracujacym silniku. Przy temperaturze 35'C olej zaczyna wyciekac, a przy 40'C instrukcja mowi ze powinno sie zakrecic korek.

Takie dolewanie na pale, jak nie wiadomo co bylo wczesniej tez nie jest wskazane.

Generalnie jak byl czerwony, to powinien byc czerwony. Jak byl zloty, to ma byc zloty. U mnie nie wiadomo co bylo, wiec dla swietego spokoju wlalem czerwony

skalask8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 lut 2013, 11:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: skalask8 » 06 lut 2013, 21:05

Do sprawdzenia poziomu jest bagnet, dolewkę robiłem właśnie przez niego

tylko dolałem czerwonego a miałem złoty jutro się szykuje na zmianę całości

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 lut 2013, 21:12

Koledze maicroft, pomyliły się skrzynie <okok>

maicroft
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 15 cze 2012, 08:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)

Post autor: maicroft » 07 lut 2013, 09:45

To sa jakies inne 4 biegowe automaty w C4 dla silnikow 2,6 i 2.8 V6 ?? W osce 4HP18FLE, a w quattro 4HP18FLA

Bagnet raz jest, a raz go nie ma. Ja go nie mam. Czesciej byly w starszych rocznikach niz w mlodszych.

Skrzynia jak podalem wczesniej.

skalask8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 lut 2013, 11:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: skalask8 » 07 lut 2013, 11:24

Dobra trochę się pośpieszyłem, bo dzisiaj rano znów to samo, moim zdaniem dostaje za dużą dawkę paliwa i się dławi bo jak odejmę gazu to lepiej przyśpiesza i puści wtedy większego dymka jak gdyby nie przepalał wszystkiego

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 07 lut 2013, 13:49

skalask8,
Odłącz akumulator na kilkanaście minut i dla testu ,pojeździj trochę na pb aby ecu się zaadoptował, powiedzmy tak z 50 km. Zobaczymy czy będzie poprawa.

skalask8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 lut 2013, 11:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: skalask8 » 08 lut 2013, 12:02

Zrobiłem jak radziłeś nic nie pomogło, jadę w poniedziałek na kompa

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 08 lut 2013, 20:54

skalask8 pisze:jadę w poniedziałek na kompa
Bardzo dobra decyzja, może będą zapisane jakieś błędy. Sprawdź przy okazji wskazania czujnika temperatury. Filtr powietrza czysty, dolot szczelny ??

skalask8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 lut 2013, 11:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: skalask8 » 09 lut 2013, 11:31

tak wszystko sprawdzałem cały dolot szczelny, filtr nowy

[ Dodano: 2013-02-11, 09:41 ]
właśnie wróciłem z kompa i lipa, nie chciał się połączyć w 100%, dało się sprawdzić osprzęt ale do błędów nie chciał załapać połączenia, mechanik kazał mi przeczyścić styki przy ECU i mam zamiar się za to zabrać

i teraz pytanie gdzie jest ECU?

[ Dodano: 2013-02-11, 14:07 ]
Kolejna cenne info problem występuje tylko na benzynie, na gazie wszystko ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja