Witam wszystkich mam pytanie dlaczego podczas mocnego przyspieszenia czuć odcięcie zapłonu przy 4,5 tys obrotów
to jest normalne jak jest z tym u was , co ewentualnie moge mieć uszkodzone na kompie niema błędów
[ AKN 2.5 150 KM] Ocięcie zaplonu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ocięcie zaplonu
osobiscie traktuje to jako normalne zjawisko, zwlaszcza po zapoznaniu sie z wykresem momentu/mocy silnika 2.5 AFB. Maksymalne uzyteczne obroty siegaja 4000 rpm.sym200 pisze:Witam wszystkich mam pytanie dlaczego podczas mocnego przyspieszenia czuć odcięcie zapłonu przy 4,5 tys obrotów
to jest normalne jak jest z tym u was , co ewentualnie moge mieć uszkodzone na kompie niema błędów
ale uczciwie przyznaje ze chociaz uwazam ze 'gniote' mojego dziada (2.5 AFB) ile wlezie, to i tak ekstremalnie rzadko mam okazje 'gniesc' go do wartosci siegajacych 4.5 tys..... i to nie dlatego ze automat jest ograniczeniem: nie ma takiej potrzeby, rowniez dzwiek silnika na tak wysokich obrotach wskazuje ze to szczyt jego mozliwosci.... (chyba ze mam jednak zepsute 2.5 ....)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga