<szok> <szok> Efekt jest imponujący. Osobiście jestem pod wrażeniem
Również spalanie mnie powaliło Ale cóż, krótkie dojazdy + zabawa na zaśnieżonym parkingu no i zima robią swoje.
W każdym bądź razie powodzonka w modach bo jak dla mnie są one jak najbardziej na plus i czekam na nowości w Twoim temacie
a6 quattro afb->afn
- Scyzorro9305
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 lut 2012, 23:13
- Lokalizacja: Ożarów/TOP/TSA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
- Lokalizacja: wielkopolska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
- Lokalizacja: wielkopolska
o korby to nie martwiłbym sie, nie słyszałem jeszcze żeby komuś padły korby w afn-ie.
temperatura będzie rosła, opcje mam 3: podstawka z termostatem i chłodnica oleju, wymiennik ciepła z arl (leży na półce), nie butować za bardzo. przyjdzie lato to będe myślał co robić. narazie to myślę jakie alusy założyć żeby bez większej gleby normalnie wyglądała i czy nie dać dołu w kolor
temperatura będzie rosła, opcje mam 3: podstawka z termostatem i chłodnica oleju, wymiennik ciepła z arl (leży na półce), nie butować za bardzo. przyjdzie lato to będe myślał co robić. narazie to myślę jakie alusy założyć żeby bez większej gleby normalnie wyglądała i czy nie dać dołu w kolor
Witam jestem posiadaczem passata AFN po programie 140/320 którego wczoraj rozbiłemcaro86wlkp pisze: skrzynia została ori, silnik tylko wyleciał. poszła przekładka 5mm między silnik a skrzynie i sprzęgło 240mm przykręcane na 6 śrub z passata avf,
trafia mi sie A6 AFB/AKN manual 6 z niedziałającą motorownią reszta OK
przemyślałem sprawę, kupując takie A6 otwierają się drzwi dla dalszych modów: lepszy wydech, duzy intercooler, dwumas 240mm, troche gratów do sprzedania z tego 2,5 no i skrzynię 6 gang
dlaczego musiałeś zmieniać sprzęgło ? czy to z 2,5 nie podejdzie do AFNa
czy problem jest ze sprzęgłem czy dwumasem ?
jak poradziłeś sobie z ECU ?
w moim AFN jest ecu 038 906 018 P a w a6 z silnikiem AFN powinno być 038 997 018bx
o ile litery na końcu nr nie stanowią problemu to nie wiem jak się ma środem 906 do 997
zmieniałeś też chłoce czy została od 2,5 ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
- Lokalizacja: wielkopolska
wydra, w silnikach 6 cylindrowych dwumas/koło zamachowe jest przykręcane na 8 śrub, w 4 cylindrowych na 6 śrub. wizualnie docisk i tarcz jest identyczna przy 2.5 i 1.9 także różni sie tylko dwumasa.
ecu poszło od afn-a.
chłodnica wody została od 2.5
[ Dodano: 2013-05-01, 22:37 ]
dzisiaj był mały test spalania. bak do pełna 50km miastem i 180km autostradą z prędkością 140-160. średnia wyszła 8l/100. dodam że to była dynamiczna jazda
ecu poszło od afn-a.
chłodnica wody została od 2.5
[ Dodano: 2013-05-01, 22:37 ]
dzisiaj był mały test spalania. bak do pełna 50km miastem i 180km autostradą z prędkością 140-160. średnia wyszła 8l/100. dodam że to była dynamiczna jazda
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga