Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

a6 quattro afb->afn

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Scyzorro9305
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 03 lut 2012, 23:13
Lokalizacja: Ożarów/TOP/TSA

Post autor: Scyzorro9305 » 04 lut 2013, 23:05

<szok> <szok> Efekt jest imponujący. Osobiście jestem pod wrażeniem <okok>
Również spalanie mnie powaliło <lol> Ale cóż, krótkie dojazdy + zabawa na zaśnieżonym parkingu no i zima robią swoje.
W każdym bądź razie powodzonka w modach bo jak dla mnie są one jak najbardziej na plus i czekam na nowości w Twoim temacie :]

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 509
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 05 lut 2013, 21:01

ÂŁadny wykres :) jak wygląda sprawa z przyśpieszeniem do setki? Po ilu km silnik łapie 90 stopni?

caro86wlkp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: caro86wlkp » 05 lut 2013, 21:16

do 100 koło 7s




silnik długo sie dogrzewa jak sie nie depta, egr trochę zawsze poprawia nagrzewanie ale u mnie już go nie ma. termostat mam nowy, wisco idzie zatrzymać palcami na zimnym silniku także nie drążę tematu. jestem w trakcie montażu webasto także już nie długo będzie szybciej sie ogrzewać

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 509
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 06 lut 2013, 10:10

Ciekawi mnie po jakimś czasie powie układ korbowy na ponad 200 KM ?
Wydaje mi się że latem jak będziesz deptał to temperatura oleju będzie szła ostro w górę...

caro86wlkp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: caro86wlkp » 06 lut 2013, 21:33

o korby to nie martwiłbym sie, nie słyszałem jeszcze żeby komuś padły korby w afn-ie.
temperatura będzie rosła, opcje mam 3: podstawka z termostatem i chłodnica oleju, wymiennik ciepła z arl (leży na półce), nie butować za bardzo. przyjdzie lato to będe myślał co robić. narazie to myślę jakie alusy założyć żeby bez większej gleby normalnie wyglądała i czy nie dać dołu w kolor

Awatar użytkownika
wydra
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 19 wrz 2010, 10:53
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: wydra » 07 lut 2013, 16:26

caro86wlkp pisze: skrzynia została ori, silnik tylko wyleciał. poszła przekładka 5mm między silnik a skrzynie i sprzęgło 240mm przykręcane na 6 śrub z passata avf,
Witam jestem posiadaczem passata AFN po programie 140/320 którego wczoraj rozbiłem :(
trafia mi sie A6 AFB/AKN manual 6 z niedziałającą motorownią reszta OK

przemyślałem sprawę, kupując takie A6 otwierają się drzwi dla dalszych modów: lepszy wydech, duzy intercooler, dwumas 240mm, troche gratów do sprzedania z tego 2,5 no i skrzynię 6 gang :)

dlaczego musiałeś zmieniać sprzęgło ? czy to z 2,5 nie podejdzie do AFNa ??
czy problem jest ze sprzęgłem czy dwumasem ?

jak poradziłeś sobie z ECU ?
w moim AFN jest ecu 038 906 018 P a w a6 z silnikiem AFN powinno być 038 997 018bx
o ile litery na końcu nr nie stanowią problemu to nie wiem jak się ma środem 906 do 997

zmieniałeś też chłoce czy została od 2,5 ?

kamil90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:25
Lokalizacja: Zawoja

Post autor: kamil90 » 07 lut 2013, 17:17

Bardzo ładne auto. Jeśli mógłbym prosić o cenę zmiany silnika wraz ze wszystkim i robocizną na PW. Będę wdzięczny.
Moje auto:
E46 330XD

caro86wlkp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: caro86wlkp » 07 lut 2013, 20:07

wydra, w silnikach 6 cylindrowych dwumas/koło zamachowe jest przykręcane na 8 śrub, w 4 cylindrowych na 6 śrub. wizualnie docisk i tarcz jest identyczna przy 2.5 i 1.9 także różni sie tylko dwumasa.
ecu poszło od afn-a.
chłodnica wody została od 2.5

[ Dodano: 2013-05-01, 22:37 ]
dzisiaj był mały test spalania. bak do pełna 50km miastem i 180km autostradą z prędkością 140-160. średnia wyszła 8l/100. dodam że to była dynamiczna jazda

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga