[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
witam, pozwolę podpiąć się do tematu wymiany fis. w skrócie mój problem polega na tym ze od pewnego czasu centralny Fis przestał świecić tak jak należy. zamówiłem zamiennik lcd i znajomy dokonał montażu. wszystko byłoby idealnie gdyby nie fakt ze od tego momentu linia odpowiadająca za całkowity przebieg auta zniknęła (całkowicie).
w miarę jak auto się rozgrzewa i dłużej jeździ zaczynają pojawiać się kolejne cyfry (maksymalnie 4 z 6 które powinny się pojawić).
zdjęcia obrazują zaistniały problem.
czy ktoś doradzi w jaki sposób spróbować zdiagnozować usterkę ?
[audi a6 c5 2.5 rocznik 98]
w miarę jak auto się rozgrzewa i dłużej jeździ zaczynają pojawiać się kolejne cyfry (maksymalnie 4 z 6 które powinny się pojawić).
zdjęcia obrazują zaistniały problem.
czy ktoś doradzi w jaki sposób spróbować zdiagnozować usterkę ?
[audi a6 c5 2.5 rocznik 98]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki wielkie Jacek_max - faktycznie ponowne rozkręcenie i dociśnięcie wszystkich elementów załatwiło sprawę.Jacek_max pisze:To akurat proste... sprawdź czy ta blaszka co trzyma wyświetlacz dobrze dociska te gumy co są przy wyświetlaczu... one przewodzą i wygląda jakby nie miały styku... - dociśnij porządnie i powinno ładnie świecić...
Aż dziw bierze jakie to wszystko delikatne...
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Witajcie!! Ja dziś wypiąłem swój licznik i zauważyłem tam tylko 3 kostki, to jest patrząc od strony siedzenia kierowcy z lewej strony jest kostka koloru błękitnego 32 pinowa, z prawej jest zielona też 32 pinowa i na środku od góry ze środka licznika wychodzą 3 przewody żółty/czerwony/czarny które są wpięte są kostką u dołu licznika.
ÂŻadnej kostki koloru czerwonego lub szarego nie ma...
A moje auto to 2000r, licznik z cyfrowym zegarkiem, numer licznika to 4B0 920 900 K, marka Jaeger.
Ktoś powie co z tymi kostkami?? Czy moj licznik jest jakiś nienormalny?? Da się go zamienić na licznik z pełnym FISem (teraz mam 1/2).
--------------------------------------------------
OK, juz wiem, że mój licznik jest z CANem, stąd mam tylko dwie kostki... Tylko jeszcze pytanie, czy kupując nowy licznik z takimi samymi kostkami tu też będzie trzeba przepinać jakieś piny?? Czy wszystko będzie P&P??
ÂŻadnej kostki koloru czerwonego lub szarego nie ma...
A moje auto to 2000r, licznik z cyfrowym zegarkiem, numer licznika to 4B0 920 900 K, marka Jaeger.
Ktoś powie co z tymi kostkami?? Czy moj licznik jest jakiś nienormalny?? Da się go zamienić na licznik z pełnym FISem (teraz mam 1/2).
--------------------------------------------------
OK, juz wiem, że mój licznik jest z CANem, stąd mam tylko dwie kostki... Tylko jeszcze pytanie, czy kupując nowy licznik z takimi samymi kostkami tu też będzie trzeba przepinać jakieś piny?? Czy wszystko będzie P&P??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 lis 2012, 22:32
- Lokalizacja: Sląsk-SGL/ czasem OAL
Witam! pacjent to c5 1.8t awt. z 2000r. Mam licznik 1/2 fis, ale chyba jest coś nie tak z procesorem bo jedyne dobre wskazania to te z prędkościomierza i obrotomierza, choć ten drugi podczas przyspieszania nie idzie gładko wraz ze wzrostem obr tylko delikatnie "skacze". Na wyświetlaczu przy prawie każdym włączeniu pojawia sie "serwis", choć po podpięciu vaga nie ma żadnego info o jakiejkolwiek inspekcji. Postanowiłem więc wymienić licznik na pełny fis i mam w związku z tym kilka pytan.
1. Skoro mam zegary z elektronicznym zegarkiem, to moge wymienić je na takie same bądz poliftowe gdyż mam CAN?
2. Czy jeśli kupię zegary z diesla to wystarczy przekodowanie obrotomierz i wymiana tarczy na tą od benzyny?
3. Czy jesli kupie manetke z avanta to będę mógł jej normalnie użyć w sedanie nie podłączając po prostu tylnej wycieraczki.
4. Mogę ew. przełożyc sam manetkę fis od a4 sedana?
Z góry dziekuję za pomoc.
1. Skoro mam zegary z elektronicznym zegarkiem, to moge wymienić je na takie same bądz poliftowe gdyż mam CAN?
2. Czy jeśli kupię zegary z diesla to wystarczy przekodowanie obrotomierz i wymiana tarczy na tą od benzyny?
3. Czy jesli kupie manetke z avanta to będę mógł jej normalnie użyć w sedanie nie podłączając po prostu tylnej wycieraczki.
4. Mogę ew. przełożyc sam manetkę fis od a4 sedana?
Z góry dziekuję za pomoc.
A3 > A6
A6 stan bdb, od dziadka niemca, mało jeżdżony
A6 stan bdb, od dziadka niemca, mało jeżdżony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
hej odpowiadając na twoje pytania w największym skrócie...
1. tak - ze względu na immo powinieneś wymienić na taki sam tzn z elektronicznym zegarkiem - zaoszczędzisz na dodatkowej pracy...
2. Tak możesz i pomieszać we wsadzie - to jest do zrobienia ale znowu będzie wymagało dodatkowej pracy... więc lepiej szukaj benzyny... (chociaż tarcze weźmiesz od siebie i nie jest to wielki kłopot zmienić)
3. tak
4. lepsze rozwiązanie niż pkt 3...
pzdr
1. tak - ze względu na immo powinieneś wymienić na taki sam tzn z elektronicznym zegarkiem - zaoszczędzisz na dodatkowej pracy...
2. Tak możesz i pomieszać we wsadzie - to jest do zrobienia ale znowu będzie wymagało dodatkowej pracy... więc lepiej szukaj benzyny... (chociaż tarcze weźmiesz od siebie i nie jest to wielki kłopot zmienić)
3. tak
4. lepsze rozwiązanie niż pkt 3...
pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 lis 2012, 22:32
- Lokalizacja: Sląsk-SGL/ czasem OAL
Witam!
ÂŻeby nie spamować, podpinam się tutaj
A6 C5 2000r. Po swapie silnika z 2.7 AZA na 2.7 AJK, komp jest od AJK, kluczyk również, zegary zostały z immo silnika AZA.
Do europejskich zegarów (AZA) wrzuciłem wsad z angielskich (AJK) wraz z immobilizerem. Miała to być tylko chwilowa zmiana, ale jeżdżę tak już kilka miesięcy Czas to w końcu przerobić
Problem polega na tym iż prędkościomierz ma wielkie przekłamania no i wskaźnik temperatury oleju nic nie pokazuje.
Czy jest szansa na przerzucenie samego immo z zegarów angielskich do europejskich?
Dodam tylko że wsad oryginalny ( z AZA - europa) wciąż posiadam.
Rozumiem, że będę go musiał wgrać z powrotem do zegarów + przeprowadzić adaptacje zegarów z aktualnym komputerem (AJK)?
Proszę o w miarę czytelny opis w jaki sposób to zrobić
Pozdrawiam Serdecznie
ÂŻeby nie spamować, podpinam się tutaj
A6 C5 2000r. Po swapie silnika z 2.7 AZA na 2.7 AJK, komp jest od AJK, kluczyk również, zegary zostały z immo silnika AZA.
Do europejskich zegarów (AZA) wrzuciłem wsad z angielskich (AJK) wraz z immobilizerem. Miała to być tylko chwilowa zmiana, ale jeżdżę tak już kilka miesięcy Czas to w końcu przerobić
Problem polega na tym iż prędkościomierz ma wielkie przekłamania no i wskaźnik temperatury oleju nic nie pokazuje.
Czy jest szansa na przerzucenie samego immo z zegarów angielskich do europejskich?
Dodam tylko że wsad oryginalny ( z AZA - europa) wciąż posiadam.
Rozumiem, że będę go musiał wgrać z powrotem do zegarów + przeprowadzić adaptacje zegarów z aktualnym komputerem (AJK)?
Proszę o w miarę czytelny opis w jaki sposób to zrobić
Pozdrawiam Serdecznie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga