[2.5 tdi AEL] często pękający pasek pompy wtryskowej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 gru 2007, 13:35
- Lokalizacja: Zabrze
[2.5 tdi AEL] często pękający pasek pompy wtryskowej
Witam co może byc przyczyną ze na przestrzeni poł roku dwukrotnie pekł pasek napędzający pompe wtryskową. Dodam ze oba zakupione paski były z dobrych firm Gates albo Contitech.Mechanik powiedział ze prawdopodobnie przyciera się pompa i ona zrywa pasek.Pompa kręci się bez problemu ręcznie.Rolka napinacza tego paska była wymianiana gdzies 60 tys temu.Obecnie nie ma luzu i nie chuczy.Auto ma licznikowej 280 tys przegiebu. Proszę o pomoc! Dziekuję
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 gru 2007, 13:35
- Lokalizacja: Zabrze
Ok poprawione. Przepraszam. Teraz jest już chyba wszystko ok.slavi16 pisze:konkas1987,
Po raz trzeci i ostatni:
Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem.
Dalsze ignorowanie Regulaminu zakończy się ostrzeżeniem!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 05 wrz 2010, 20:53
- Lokalizacja: Garwolin.Norwegia
pompe już wiem jak ustawić,chyba coś takiego
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f2 ... acdf3.html#
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb7 ... 61aed.html#
dodam że kreski białe były już,i trochę mi mieszają.
Ale na kole napędzającym pompę nie kumam bardzo,te kreski są dobrze ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eca21.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ce64d.html
na wieńcu to w ogóle nie mogę odszukać znaku.
mimo że wiem gdzie szukać.
No ale jeszcze mam czas,pasek już jedzie z Polski,będzie we wtorek.
Może jakoś poradzę,bo ceny w NO to masakra,sam pasek to 350zł <szok> <szok> <szok>
Na ustawienie kąta już się wybiorę do warsztatu,ale muszę najpierw uruchomić brykę.
http://images40.fotosik.pl/1932/3a7093c6f6c25636gen.jpg
Pozdrawiam z krainy Mrozu.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f2 ... acdf3.html#
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb7 ... 61aed.html#
dodam że kreski białe były już,i trochę mi mieszają.
Ale na kole napędzającym pompę nie kumam bardzo,te kreski są dobrze ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eca21.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ce64d.html
na wieńcu to w ogóle nie mogę odszukać znaku.
mimo że wiem gdzie szukać.
No ale jeszcze mam czas,pasek już jedzie z Polski,będzie we wtorek.
Może jakoś poradzę,bo ceny w NO to masakra,sam pasek to 350zł <szok> <szok> <szok>
Na ustawienie kąta już się wybiorę do warsztatu,ale muszę najpierw uruchomić brykę.
http://images40.fotosik.pl/1932/3a7093c6f6c25636gen.jpg
Pozdrawiam z krainy Mrozu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 lis 2012, 22:16
- Lokalizacja: Legnica
[ Dodano: 2013-02-02, 20:52 ]
a teraz w temacie, ten pasek nie ma prawa sie zużyć, zdarza się ze w LT (podobna konstrukcja) ktoś nie wymienia pasa na pompie bo mu sie nie chce rozbierac przedzialu kabinowego i grodzi i wtedy zjada zeby, sa przypadki ze pompa nie jest w osi bo jakis cymbal nie zalozyl wspornika (pompa przymocowana jest na 4 sruby, 3 w korpusie od sterony kola i jedna na wsporniku z tylu bloku, a tez przypadki ze uszkodzone jest lozyskowanie pompy i to jest powod wypracowania pasa, ale wtedy masz zuzycie boczne pasa jezdzi po kole pasowym, natomiast jezeli pas ulega zerwaniu bez uszkodzen bocznych to jest zwyczjnie zle napiety.Witam co może byc przyczyną ze na przestrzeni poł roku dwukrotnie pekł pasek napędzający pompe wtryskową. Dodam ze oba zakupione paski były z dobrych firm Gates albo Contitech.Mechanik powiedział ze prawdopodobnie przyciera się pompa i ona zrywa pasek.Pompa kręci się bez problemu ręcznie.Rolka napinacza tego paska była wymianiana gdzies 60 tys temu.Obecnie nie ma luzu i nie chuczy.Auto ma licznikowej 280 tys przegiebu. Proszę o pomoc! Dziekuję
Ostatnio zmieniony 02 lut 2013, 21:01 przez tdiservice, łącznie zmieniany 1 raz.
Zadowolenie z niskiej ceny trwa krócej niż rozczarowanie niską jakością.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 05 wrz 2010, 20:53
- Lokalizacja: Garwolin.Norwegia
Indianie to to tylko namieszali z tymi znakami. <szok>
Pompe to jest wszystko jasne jak ustawić,
ale koło napędzające pompe to nie wiem gdzie ma być ten znak? u góry ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eca21.html
Pompe to jest wszystko jasne jak ustawić,
ale koło napędzające pompe to nie wiem gdzie ma być ten znak? u góry ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eca21.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
na ten znak nie patrz bo tylne koło wałka rozrządu,które napędza pasek dla pompy nie ma żadnego punktu stałego na wałkurubik... pisze:Indianie to to tylko namieszali z tymi znakami. <szok>
Pompe to jest wszystko jasne jak ustawić,
ale koło napędzające pompe to nie wiem gdzie ma być ten znak? u góry ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eca21.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice