Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wycieraczki dzialaja jak chcą

Elektryka
Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 25 sty 2013, 14:05

nieźle majstrowałeś.
hehe, na pierwszej stronie to tylko część zdjęć, najlepsze są pierwsze, malowanie lusterka na czarny mat, całe auto folią bo odkręcenie lusterka to była czarna magia( jedna śruba) :)

Przekaźniki były różne w zależności od wersji sedan/Avant, z automatycznymi wycierakami i bez nich, tak więc numery będą się różniły.
ja kupiłem taki jak u mnie więc ok.

brak przejścia przez konektor nr 2 purpurowego 10pin złącza umieszczonego w nogach kierowcy w słupku (przewód zielono-purpurowy). Odpowiada on za dostarczanie sygnału z przerywacza silnika do do przekaźnika wycieraczek (do którego wchodzi na pin 11/31b). Powinien się tam okresowo pokazywać sygnał GND.
hmmm to ciekawe <mysli>

tiger-k3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 24 sty 2010, 16:14
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: tiger-k3m » 25 sty 2013, 14:14

a tu znalazłem jeszcze dokładnie taki temat jak nasz:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#11329945

Kolega piszę że poprostu trzeba poprawnie złożyć ten cały mechanizm i jest oki. Skąd w takim razie wziął się taki problem w moim przypadku? Szukamy dalej.

W kolejnym z postów czytam o podobnym jak nie identycznym problemie i była to wina przekaźnika (co prawda o innym numerze bo było to Audi A3). Wymiana przekaźnika pomogła w tamtym przypadku...

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 25 sty 2013, 16:13

tiger-k3m, kurcze, ja szukałem 3 dni w pracy( a dużo się nie dzieje więc miałem czas) i nie znalazłem tego tematu. W końcu widać jak się powinno ustawić to wszystko w środku. Pójdę zaraz obadać, choć kij wie czy za bardzo nie popsułem w międzyczasie czegoś innego <glupek>


Sprawdziłem wtyczkę i sytuacja wygląda tak że skrajny prawy pin to najszybsze wycieraczki, drugi od prawej to wolniejsze stałe wycieraczki. Czasowe też u mnie były pod tym 2 od prawej.

Lewy skrajny to masa.


Nie wiem co jest pod drugim od lewej. Zielony przewód.
Obrazek



Najlepsze jest to że po złożeniu kiery jak skręcam w prawo to słyszę takie kliknięcie plastiku, coś jakby w lewo się wypinało a w prawo wpinało, wnerwia niemiłosiernie, ale nie wiem co to, patrzyłem i wydawało mi się że to taśma, ale trzymała się dobrze <mysli>


Kolega piszę że poprostu trzeba poprawnie złożyć ten cały mechanizm i jest oki. Skąd w takim razie wziął się taki problem w moim przypadku? Szukamy dalej.
Mógł się wygiąć ten miedziany ''wskaźnik'' co tam gość prostował.
ale skąd u mnie ten sam kłopot na drugim silniczku( wersja że był zły, ale przed wysyłką był dobry więc nie możliwe <nerwus> )

Teraz ciekawią mnie te piny, jak masz dostęp do schematu to fajnie jakbyś spojrzał.

sprawdzałem na nie podpiętym silniczku, może coś tam dochodzi albo wychodzi z silniczka, typu ten sygnał kiedy mają przestać, wtedy wiem że manetka ogarnia na pewno dobrze.

Myślę, że to kwestia tego silniczka i ustawienia w środku. Sprawdze i dam znać, ale nie gwarantuję że mój efekt będzie końcowym bo tak jak pisałem grzebałem w silniczku dość sporo, jak dostanę nowy to wtedy pewnie będę mógł coś więcej napisać.

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 25 sty 2013, 16:31

truckman pisze:Nie wiem co jest pod drugim od lewej. Zielony przewód.
To jest właśnie zwierany sygnał GND przez silnik - wnioskuję, że jest to sygnał do przekaźnika który informuje go kiedy silnik znajduje się w pozycji wyjściowej. (przewód zielono-purpurowy - według schematu).

Możesz spróbować podłączyć wszystko i zobaczyć czy na tym pinie pojawia się sygnał GND.

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 25 sty 2013, 16:44

To jest właśnie zwierany sygnał GND przez silnik - wnioskuję, że jest to sygnał do przekaźnika który informuje go kiedy silnik znajduje się w pozycji wyjściowej. (przewód zielono-purpurowy - według schematu).
No to manetka sprawna, tylko ta kiera, 3 raz będę musiał to ściągać <wnerw> od razu tempomat chyba założę na razie może sobie strzelać.

idę zaraz ten magiczny silniczek obadać.


EDYCJA, nic się nie zmieniło, ale nie kombinowałem bo i tak silniczek i przekaźnik w drodze.

banancz99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 10 lis 2011, 07:51
Lokalizacja: Lublin-Zamość

Post autor: banancz99 » 25 sty 2013, 21:26

niestety chłopaki od wczoraj mam ten sam problem a vag nie pokaże błędu?
Nie masz problemu?? znajdź kobietę kup samochód i przygarnij psa.

tiger-k3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 24 sty 2010, 16:14
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: tiger-k3m » 02 lut 2013, 13:38

Po powrocie z delegacji problem ustąpił samoczynnie, na razie jest oki. Jak u was Panowie czy coś się zmieniło?
Truckman: wymiana silniczka i przekaźnika?

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 16 lut 2013, 03:05

banancz99, u mnie nie ma błędów.

tiger-k3m, ogólnie będzie wymiana silniczka, manetki i przekaźnika. Tylko nie napisałem adresu w PW, sprzedawca nie dopytał i silnik z przekaźnikiem poszedł na adres z przelewu( ''jedyne'' 150km od Poznania) i dopiero jutro będę miał go u siebie.

Zobaczymy co wyjdzie. Najpierw podłączam sam silniczek i sprawdzam, jak to się nie powiedzie i nie pomoże wymiana wyżej wymienionych rzeczy to wyciagam 2 pin od prawej i wycieraczki beda jak w starej furze. Tylko jedno tempo i będą się zatrzymywały po ustawieniu manetki na zero.

[ Dodano: 2013-02-07, 20:22 ]
Pilna sprawa. Przyszedł do mnie silnik z inna kostką ale tyle samo pinow, raczej powinno chodzić tylko jedno ale jak to podłączyć ;)


Zdjęcia pobrane z neta, ale powinno być podglądowo ok ;)
Obrazek
Obrazek





KONIEC WALKI Z WYCIERACZKAMI
Dobrze zakończyłem walkę. Wszystko działa bardzo dobrze. Mam film na którym trochę opowiadam, ale chwilę to potrwa bo uaktualniłem system na kompie i okazało się, że pakiet w skład którego jest program do obróbki wideo był tylko na tym systemie z którym kupiłem kompa i nie mam go niestety na płycie, więc muszę sobie kupić nową wersję i zmontować trochę wideo. <okok>[/b]

tiger-k3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 24 sty 2010, 16:14
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: tiger-k3m » 22 lut 2013, 09:27

No i kolejne dni mrozu i kolejne problemy z wycieraczkami... Znowu działają jak chcą. Zdarza się że wg nie chcą się zatrzymać teraz a jak się zatrzymają to tam gdzie chcą.

Truckman, napisz zamiast filmu gdzie konkretnie tkwi problem w twoim przypadku. Ja u mnie stawiam na przekaźnik bo takie szaleństwo to musi mieć przyczynę w elektryce. Ewentualnie piny zaśniedziały i coś nie tak jest. Ciekaw jestem co u Ciebie było przyczyną.

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 24 lut 2013, 23:29

Truckman, napisz zamiast filmu gdzie konkretnie tkwi problem w twoim przypadku. Ja u mnie stawiam na przekaźnik bo takie szaleństwo to musi mieć przyczynę w elektryce. Ewentualnie piny zaśniedziały i coś nie tak jest. Ciekaw jestem co u Ciebie było przyczyną.
problem był w silniku.
polecam wersję silnika tą co kupiłem i przerabiałem kostkę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga