[ ALG 2.8 193 KM] Metaliczny Dzwięk w silniku
[ ALG 2.8 193 KM] Metaliczny Dzwięk w silniku
siemka niedawno opisywałem na forum temat klekotu silnika była to wina rolki napinajacej , ale teraz znowu szłysze takie jakby brzeczenie metaliczne gdy dam na tiptroniku na P to przy odpalaniu jest ten dzwiek ale taki delikatny a gdy dam np na R czy D lub 4,3,2 to staje sie to glosniejsze bo obroty sie zwiekszaja a gdy dam na N to jest cisza mam pytanie może to być pompa wody ? dodam ze jakis czas temu zniknał mi płyn chłodniczy ale kupiłem dolalem i teraz jest od jakis 2 tyg spokój. Wiecie co to może Być ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 149
- Rejestracja: 12 gru 2010, 21:23
- Lokalizacja: Grodzisk mazowiecki
tak sam znikł ale dolałem i teraz trzyma dobrze sprawdzałem czy oleju w silniku nie przybyło ale tez jest ok , hmnn nie wydaje mi sie zeby to skrzynia była bo chodzi dobrze płynnie zmienia biegi itp z racje z np wrzucam bieg i staje sie to głosniejsze to temu ze obroty się zwiekszaja gdy dam na luz obroty spadaja i jest nieco ciszej a po chwili nic nie slychać .
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bo na N ciśnienie na pompie jest najniższe, zrobisz jak chcesz, ja bym pojechał do speca od skrzyń, to że zmienia, nic nie znaczy, większość tipów która umiera z powodu awarii pompy jeździ do śmierci dobrze, potem jest tak, że auto nagle traci ciąg na biegu, skrzynia wchodzi w awaryjny, olej na ulicy i remont jest o wiele kosztowniejszy.