Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BLB 2.0 103 KM] Audi A6 C6

Silniki wysokoprężne
MikeeNHa

[ BLB 2.0 103 KM] Audi A6 C6

Post autor: MikeeNHa » 30 sty 2013, 23:39

Witam Koledzy,

Moja turbina lekko daje do zrozumienia, ze ma powoli dosc :) I teraz pytanie co lepsze :

1. Zregenerowac ta turbine ?
2. Czy moze kupic uzywana z pewnego zrodla ?

Nie wiem co lepsze. Regeneracja to pewnie koszt w granicach 900-1500 zl w zaleznosci co sie podzialo i co trzeba z ta turbina zrobic.
A jezeli chodzi o zakup uzywanej to jakie sa Wasze propozycje ?

Moj silnik to 140 KM ( BLB ). I nie wiem czy jest sens kupowania turbiny CAHA 170KM strojenia jej i ewentualnie bawienia sie z wymiana IC..
Poki co chcialbym sama turbina sie zajac ( zeby to siadlo p&p ), a CHIP to moze pozniej, pozniej.. ;)

Doradzicie cos ? :)

Pozdrawiam !

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 31 sty 2013, 18:03

szukaj cahy tylko z kolektorem bo pod stary nieprzypasi. Przespawasz flansze i dalej masz p&p . pozdrawiam

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 31 sty 2013, 20:12

Peter22 pisze:szukaj cahy tylko z kolektorem bo pod stary nieprzypasi. Przespawasz flansze i dalej masz p&p . pozdrawiam
Dzieki Peter22 za rade :) Widzialem Twoj projekt i naprawde konkretnie wyglada ! W takim razie poszperam cos po internecie i sprawdze jaki wybor i jakie ceny + trzeba bedzie znalezc zaklad, ktory to ogarnie :)

Pozdrawiam !

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 01 lut 2013, 16:39

ja swoją cahe sprzedałem koledze z forum za 1800zł z kolektorem, z bardzo niewielkim przebiegiem. Nie wiem czy teraz patrzyłeś w mój wątek . Obecnie w aucie siedzi GTB22

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 01 lut 2013, 17:46

Widzialem Twoj projekt ;) .. Grubo idziesz i teraz pewnie 3.0 TDI zostawiasz w tyle .. <rotfl>

Ja turbiny CAHA widzialem na alledrogo za ok 1400 zl - tylko Ty juz miales ogarnieta turbine w calosci ;)

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 01 lut 2013, 18:50

przy obecnej pogodzie to raczej nie mam szans - brak trakcji do 4 biegu. Myśle nad wsadzeniem quattro tylko nikt mi nie chce odpisac na allegro jakie koszta za komplet części z jednego auta ;o(

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 01 lut 2013, 19:38

Domyslam sie, ze problemy z trakcja ;) ale na suchym ogien.. moze nie z samego startu, ale po chwili polykasz 3.0 TDI :)

Ladnie doinwestowane autko, fajny projekt - same plusy <lol> Oby sie sprawowal i cieszyl jazda <okok>

ps. moze kiedys odkupie ..ehehehe <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja