Witam,
Panowie mam problem, tzn w czasie podróży w góry na narty auto załapało błąd ( spirala od świec żarowych ) po czym straciło moc, po zgaszeniu auta ponownym odpaleniu wszystko jest ok, ale gdy próbuje ostro ruszyć lub wyprzedzić auto znowu błąd powraca. Podczas samego dynamicznego ruszania auto potrafi załapać błąd po czym się zadusza ( skrzynia automat ) i gaśnie. Potem problem na krótki czas znikł ok 48h. po czym w drodze powrotnej auto nagle straciło temperaturę cieczy chłodzącej ( wskaźnik opadł do 50C ) i chwyciło błąd silnika ( lampka silnika ) moc jednak nie spadła. Po parudziesięciu kilometrach wszystko wróciło do normy i szczęśliwie dojechałem do domu.
Często też gdy silnik jest zimny np rano odpalam auto i wyskakuje błąd braku płynu w chłodnicy po czym po paru kilometrach znika i jest już dobrze.
Problem z mocą silnika co jakiś czas wraca.
Zrobiłem VCDS'em błędy ale nie bardzo wiem co dokładnie jest uszkodzone, czy możecie pomóc.
Thursday,31,January,2013,13:41:03:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 402 N HW: 4F0 907 401 B
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 31127 141 83790
VCID: 2854FAFEA4A90D5C
8 Faults Found
000280 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 254
Mileage: 128905 km
Time Indication: 0
Date: 2012.09.19
Time: 07:38:52
Freeze Frame
RPM: 1386 /min
Torque: 124.8 Nm
Speed: 75.0 km/h
Voltage: 13.91 V
Voltage: 4.960 V
Temperature: 25.2°C
Temperature: 34.2°C
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 86
Mileage: 128907 km
Time Indication: 0
Date: 2012.09.19
Time: 07:40:58
Freeze Frame
RPM: 1281 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 76.2 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.76 V
Bin. Bits: 00001000
Torque: 366.6 Nm
012596 - Intake Manifold Runner Control: Upper Stop not Reached
P3134 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 133863 km
Time Indication: 0
Date: 2012.12.28
Time: 08:47:01
Freeze Frame
RPM: 756 /min
Torque: 113.1 Nm
Speed: 2.2 km/h
Voltage: 13.60 V
Duty Cycle: 12.6 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 134962 km
Time Indication: 0
Date: 2013.01.14
Time: 08:05:02
Freeze Frame
RPM: 2478 /min
Torque: 362.7 Nm
Speed: 38.1 km/h
Duty Cycle: 42.8 %
Voltage: 13.38 V
Pressure: 731.3 bar
Duty Cycle: 43.4 %
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 134962 km
Time Indication: 0
Date: 2013.01.14
Time: 08:05:02
Freeze Frame
RPM: 2478 /min
Torque: 362.7 Nm
Speed: 38.1 km/h
Duty Cycle: 42.8 %
Voltage: 13.38 V
Pressure: 731.3 bar
Duty Cycle: 43.4 %
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 134962 km
Time Indication: 0
Date: 2013.01.14
Time: 08:05:02
Freeze Frame
RPM: 2478 /min
Torque: 362.7 Nm
Speed: 38.1 km/h
Duty Cycle: 42.8 %
Voltage: 13.38 V
Pressure: 731.3 bar
Duty Cycle: 43.4 %
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 134962 km
Time Indication: 0
Date: 2013.01.14
Time: 08:05:02
Freeze Frame
RPM: 2478 /min
Torque: 362.7 Nm
Speed: 38.1 km/h
Duty Cycle: 42.8 %
Voltage: 13.38 V
Pressure: 731.3 bar
Duty Cycle: 43.4 %
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 134962 km
Time Indication: 0
Date: 2013.01.14
Time: 08:05:02
Freeze Frame
RPM: 2478 /min
Torque: 362.7 Nm
Speed: 38.1 km/h
Duty Cycle: 42.8 %
Voltage: 13.38 V
Pressure: 731.3 bar
Duty Cycle: 43.4 %
Readiness: 0 2 0 0 0
[ BMK 3.0 224 KM] Błędy silnika, utrata mocy, silnik gaśnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 20:24
- Lokalizacja: Zamość (okolice)
spaluchwp
Witam. Ja miałem podobny problem w mojej Audi tzn przy gwałtownym przyspieszaniu zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych i auto traci moc, aż do ponownego uruchomienia. Pierwsze co zrobiłem wymieniłem filtr paliwa na MANN, było ok do około tygodnia. Wyjeżdżając z garażu na AUTOMACIE zgasła mi, postanowiłem pojechać do mojego mechanika i wymienił mi CZUJNIK CIÂŚNIENIA NA LISTWIE ( jakoś tak to się nazywa) koszt 400 zł
. Od tamtego czasu wszystko OK.
Witam. Ja miałem podobny problem w mojej Audi tzn przy gwałtownym przyspieszaniu zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych i auto traci moc, aż do ponownego uruchomienia. Pierwsze co zrobiłem wymieniłem filtr paliwa na MANN, było ok do około tygodnia. Wyjeżdżając z garażu na AUTOMACIE zgasła mi, postanowiłem pojechać do mojego mechanika i wymienił mi CZUJNIK CIÂŚNIENIA NA LISTWIE ( jakoś tak to się nazywa) koszt 400 zł

Też tak podejrzewałem ten czujnik, bo tak wykazał VCDS, ale chciałem się upewnić czy czasem to nie coś innego
. Podobną przypadłość miałem w a6 c5, ale tam padł czujnik temperatury cieczy chłodzącej potrzebnej do pompy paliwa czy jakoś tak.
[ Dodano: 2013-01-31, 18:53 ]
ale listwy czasem nie ma na zasilaniu CR

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

[ Dodano: 2013-01-31, 18:53 ]
ale listwy czasem nie ma na zasilaniu CR

