no własnie tak jutro zrobię bo na razie to śnieg naginagrzemo pisze:Można obejrzeć na zdjęciu wyżej które umieścił paput,tkamicki5 pisze:Jak zrobiłeś tą kompensację .
Co do przepustowości filtrów wystarczy że zamienisz je miejscami i będziesz widział czy czasy wtrysku poszły za filtrem.
[ ALF 2.4 165 KM] Syczenie pod maską w okolicach przepustnic
-
robsonb73
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Oczywiście że ma wpływ na jazdę zasysanie lewego powietrza.Zajcu pisze:poprzez nieszczelna odme mozesz miec wahania na jałowym , wycieki oleju , i smród w kabinie olejem , ale generalnie to nie ma jakiegos wielkiego wpływu na jazdę samochodem na pb czy lpg , sam mam zatkana odme ale mi chodzi dobrze na lpg.
Kiedyś w Braniewie mechanior walczył 3 godz. aż znalazł u mnie nieszczelność, bo nie mógł ustawić dobrze instalacji po wymianie wtrysków.
Na benzynie nie będziesz czuł różnicy, ale gaz jest wrażliwy na takie rzeczy.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
-
paput
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
własnie lekki rozjazd jest też na Pb, więc nie wiem juz sam - sondy pracują, sprawdzałem w vagu, może jednak ta nieszczelnoscrobsonb73 pisze:Oczywiście że ma wpływ na jazdę zasysanie lewego powietrza.Zajcu pisze:poprzez nieszczelna odme mozesz miec wahania na jałowym , wycieki oleju , i smród w kabinie olejem , ale generalnie to nie ma jakiegos wielkiego wpływu na jazdę samochodem na pb czy lpg , sam mam zatkana odme ale mi chodzi dobrze na lpg.
Kiedyś w Braniewie mechanior walczył 3 godz. aż znalazł u mnie nieszczelność, bo nie mógł ustawić dobrze instalacji po wymianie wtrysków.
Na benzynie nie będziesz czuł różnicy, ale gaz jest wrażliwy na takie rzeczy.
-
paput
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
no nie przesadzajmy, robię sporo przy tym aucie, choćby wtryski się same nie rozebrały, nie jest tak łatwo tutaj poustawiać bo trzeba czekać aż auto postoi z 1 dzień i ostygnie dopiero widze co się dzieje gdy jest zimny, na ciepłym silniku problem znika więc ciezko jest mi diagnozowactkamicki5 pisze:Jak na lpg mapy się rozjechały to i po przełączeniu na PB też bedzie rozjazd. Dopiero po skasowaniu adaptacji w ECU PB sprawdź ten rozjazd NO I PODAJ JAKI ON JEST.
Czytałem twoje tematy i wątki na lpg forum , ciężko tobie pomóc jak gdybasz miesiąc i macasz zamiast brać się za robotę.
Czy przy połączeniu przepustnicy z kolektorem przychodzi jakaś uszczelka? Na kolektorze jest u mnie taka wąska pomarańczowa i nic więcej. Macie może numer tego kołnierza uszczelniającego który przychodzi na połączeniu plastikowej rury za przepływomierzem do przepustnicy? Z góry dzięki U mnie też jakby syczało, obroty delikatnie falują i czasami po zdjęciu nogi z gazu lubią spaść bardzo nisko.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2013, 22:35 przez olik1989, łącznie zmieniany 1 raz.
-
paput
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Panowie zauważyłem następującą prawidłowość:
jeśli zmieniam korektę tak aby po zmianie na zasilanie LPG nie zmieniały sie czasy wtrysku Pb to następuje rozjazd między stronami Vki w czasach wtrysku o jakieś 0,3-0,4 ms
natomiast moge zmienić korektę tak by strony Vki były równe podczas pracy na gazie i Pb jednak wtedy po przełączeniu Pb/LPG widać ze komputer obcina czasy wtrysku Pb - znaczy się że zalewa
w instrukcji sequela napisane jest że: - należy zawsze starać się tak dobierać dysze wtryskiwaczy, a także ciśnienie na
biegu jałowym aby przesunięcie było dodatnie
u mnie niestety przesunięcie jest lekko ujemne, aby nie zmieniały się czasy wtrysków
I tu moje pytanie: czy tak mam zostawić czy też kobinować z ciśnieniem/dyszami aby przesunięcie było dodatnie? Jak radzicie?
jeśli zmieniam korektę tak aby po zmianie na zasilanie LPG nie zmieniały sie czasy wtrysku Pb to następuje rozjazd między stronami Vki w czasach wtrysku o jakieś 0,3-0,4 ms
natomiast moge zmienić korektę tak by strony Vki były równe podczas pracy na gazie i Pb jednak wtedy po przełączeniu Pb/LPG widać ze komputer obcina czasy wtrysku Pb - znaczy się że zalewa
w instrukcji sequela napisane jest że: - należy zawsze starać się tak dobierać dysze wtryskiwaczy, a także ciśnienie na
biegu jałowym aby przesunięcie było dodatnie
u mnie niestety przesunięcie jest lekko ujemne, aby nie zmieniały się czasy wtrysków
I tu moje pytanie: czy tak mam zostawić czy też kobinować z ciśnieniem/dyszami aby przesunięcie było dodatnie? Jak radzicie?
owszem nastąpi wydłużenie/skrócenie o zadaną wielkość korekty.Więc jeśli chcesz w ten sposób się podeprzeć i tą korektą ratować to nie patrz już na czasy wtrysku LPG bo będą inne na stronach silnika , ale za to utrzymasz równe czasy benzynowe , a o to w tym chodzi.paput pisze:jeśli zmieniam korektę tak aby po zmianie na zasilanie LPG nie zmieniały sie czasy wtrysku Pb to następuje rozjazd między stronami Vki w czasach wtrysku o jakieś 0,3-0,4 ms
" Przesunięcie - parametr pozwalający na zmianę położenia wszystkich punktów modelu
w pionie o daną wartość w milisekundach " .
i Ustawia się go raczej wg konkretnego wtrysku lpg.
A tobie zapewne chodzi o "Nachylenie" i to je reguluje się ciśnieniem bądź wielkością dyszy .
Jak masz NACHYLENIE ujemne to znak ze dysze są jak wiadro heh , albo ciśnienie masz 2 bar
Czy przy połączeniu przepustnicy z kolektorem przychodzi jakaś uszczelka? Na kolektorze jest u mnie taka wąska pomarańczowa i nic więcej. Macie może numer tego kołnierza uszczelniającego który przychodzi na połączeniu plastikowej rury za przepływomierzem do przepustnicy? Z góry dzięki U mnie też jakby syczało, obroty delikatnie falują i czasami po zdjęciu nogi z gazu lubią spaść bardzo nisko.








