[ ALF 2.4 165 KM] Syczenie pod maską w okolicach przepustnic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
[ ALF 2.4 165 KM] Syczenie pod maską w okolicach przepustnic
Panowie czy to normalne? Czy wy też w okolicach przepustnicy słyszycie syczenie?
Nie wiem może to jakaś nieszczelnośc? Ale nie mogę zlokalizować. Wymieniłem węże odmy i dalej syczy.
Czy wy też tak macie?
Nie wiem może to jakaś nieszczelnośc? Ale nie mogę zlokalizować. Wymieniłem węże odmy i dalej syczy.
Czy wy też tak macie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
no własnie cały czas słyszę odgłos zasysanego powietrza z tamtych okolic, czy to może wpływac na przerywanie na LPG?grzemo pisze:Nie jest to normalne.paput pisze:Panowie czy to normalne? Czy wy też w okolicach przepustnicy słyszycie syczenie?
Wyjmowałeś przepustnicę?
Jest tam kołnierz uszczelniający, może że kwalifikuje się do wymiany.
na Pb jest w miarę dobrze
przepustnicy nie wyciągałem
rozjeżdzją mi się czasy wstrysków na cylindrach 1,2,3 wynoszą po 3,15 ms a na cylindrach 4,5,6 wynoszą po 2,76 ms
to zapewne spowodowane jest jest nieszczelnością, tak podejrzewam. Tylko na który Bank mam stawiać? 4,5,6?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
ok, będę z tym walczyłZajcu pisze:ja u siebie tez słyszałem pare razy takie syczenie ale juz nie ma tego i oby nie powrociło , jak rozwiążesz sprawę mozesz sie podzielic tym co to bylo to zrobil bym odrazu u siebie
na razie wymieniłem dwie sparciałem rurki odmy i założyłem nowe zaciski - jednak syczenie dalej jest
popołudniu zrobię test na papierosa, może gdzies zaciągnie dym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
wczoraj jak zdejmowałem weze od odmy to biala maź na nich była i czyściłem to, nie czyściłęm jedynie przewodu który idzie za przepustnica, pewnie mocna zabrudzony jestZajcu pisze:słyszałem ze moze być to zatkana odma i syczenie przez nią na wężu co idzie do sevra hamulcowego. ale czy to jest przyczyna to niewiem. odme i ezektor masz drożne?
eżektora nie sprawdzałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
zapewne tak, z pedałem hamulca nic sie na razie nie dziejeZajcu pisze:skoro przewody miales nieszczelne ezektr tez pewnie zapchany. wedlug mnie. jesli masz zapchany ezektor to przewody za jakis czas znowu beda pełne mazi
tylko zastanawia mnie czy auto może źle chodzić na LPG a dobrze na Pb poprzez ta nieszczelność
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław
Też kiedyś słyszałem syczenie z okolic przepustnicy i żeby sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza zdjąłem rurę z przepływki i przytkałem ręką jeżeli auto zgaśnie to jest ok mi po przytkaniu cały czas chodziło i było ewidentnie słychać,że gdzieś zaciąga lewe powietrze wadliwa okazała się uszczelka na której zamontowana jest przepustnica i tam ssało powietrze
gdzie czytasz te czasy dla banków ? W sterowniku LPG?paput pisze:no własnie cały czas słyszę odgłos zasysanego powietrza z tamtych okolic, czy to może wpływac na przerywanie na LPG?grzemo pisze:Nie jest to normalne.paput pisze:Panowie czy to normalne? Czy wy też w okolicach przepustnicy słyszycie syczenie?
Wyjmowałeś przepustnicę?
Jest tam kołnierz uszczelniający, może że kwalifikuje się do wymiany.
na Pb jest w miarę dobrze
przepustnicy nie wyciągałem
rozjeżdzją mi się czasy wstrysków na cylindrach 1,2,3 wynoszą po 3,15 ms a na cylindrach 4,5,6 wynoszą po 2,76 ms
to zapewne spowodowane jest jest nieszczelnością, tak podejrzewam. Tylko na który Bank mam stawiać? 4,5,6?
A po skasowaniu adaptacji na PB strony są "równe" sobie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
tak w sterowniku LPGtkamicki5 pisze:gdzie czytasz te czasy dla banków ? W sterowniku LPG?paput pisze:no własnie cały czas słyszę odgłos zasysanego powietrza z tamtych okolic, czy to może wpływac na przerywanie na LPG?grzemo pisze: Nie jest to normalne.
Wyjmowałeś przepustnicę?
Jest tam kołnierz uszczelniający, może że kwalifikuje się do wymiany.
na Pb jest w miarę dobrze
przepustnicy nie wyciągałem
rozjeżdzją mi się czasy wstrysków na cylindrach 1,2,3 wynoszą po 3,15 ms a na cylindrach 4,5,6 wynoszą po 2,76 ms
to zapewne spowodowane jest jest nieszczelnością, tak podejrzewam. Tylko na który Bank mam stawiać? 4,5,6?
A po skasowaniu adaptacji na PB strony są "równe" sobie?
a jak mam skasowac adaptacje na PB?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga