Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALF 2.4 165 KM] Syczenie pod maską w okolicach przepustnic

Silniki benzynowe
paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

[ ALF 2.4 165 KM] Syczenie pod maską w okolicach przepustnic

Post autor: paput » 27 sty 2013, 20:21

Panowie czy to normalne? Czy wy też w okolicach przepustnicy słyszycie syczenie?
Nie wiem może to jakaś nieszczelnośc? Ale nie mogę zlokalizować. Wymieniłem węże odmy i dalej syczy.

Czy wy też tak macie?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 27 sty 2013, 21:23

paput pisze:Panowie czy to normalne? Czy wy też w okolicach przepustnicy słyszycie syczenie?
Nie jest to normalne.
Wyjmowałeś przepustnicę?
Jest tam kołnierz uszczelniający, może że kwalifikuje się do wymiany.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 27 sty 2013, 22:15

grzemo pisze:
paput pisze:Panowie czy to normalne? Czy wy też w okolicach przepustnicy słyszycie syczenie?
Nie jest to normalne.
Wyjmowałeś przepustnicę?
Jest tam kołnierz uszczelniający, może że kwalifikuje się do wymiany.
no własnie cały czas słyszę odgłos zasysanego powietrza z tamtych okolic, czy to może wpływac na przerywanie na LPG?

na Pb jest w miarę dobrze

przepustnicy nie wyciągałem


rozjeżdzją mi się czasy wstrysków na cylindrach 1,2,3 wynoszą po 3,15 ms a na cylindrach 4,5,6 wynoszą po 2,76 ms
to zapewne spowodowane jest jest nieszczelnością, tak podejrzewam. Tylko na który Bank mam stawiać? 4,5,6?

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 28 sty 2013, 10:03

ja u siebie tez słyszałem pare razy takie syczenie ale juz nie ma tego i oby nie powrociło , jak rozwiążesz sprawę mozesz sie podzielic tym co to bylo to zrobil bym odrazu u siebie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 sty 2013, 10:06

Zajcu pisze:ja u siebie tez słyszałem pare razy takie syczenie ale juz nie ma tego i oby nie powrociło , jak rozwiążesz sprawę mozesz sie podzielic tym co to bylo to zrobil bym odrazu u siebie
ok, będę z tym walczył :)
na razie wymieniłem dwie sparciałem rurki odmy i założyłem nowe zaciski - jednak syczenie dalej jest
popołudniu zrobię test na papierosa, może gdzies zaciągnie dym

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 28 sty 2013, 10:57

słyszałem ze moze być to zatkana odma i syczenie przez nią na wężu co idzie do sevra hamulcowego. ale czy to jest przyczyna to niewiem. odme i ezektor masz drożne?

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 sty 2013, 12:17

Zajcu pisze:słyszałem ze moze być to zatkana odma i syczenie przez nią na wężu co idzie do sevra hamulcowego. ale czy to jest przyczyna to niewiem. odme i ezektor masz drożne?
wczoraj jak zdejmowałem weze od odmy to biala maź na nich była i czyściłem to, nie czyściłęm jedynie przewodu który idzie za przepustnica, pewnie mocna zabrudzony jest

eżektora nie sprawdzałem

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 28 sty 2013, 12:34

skoro przewody miales nieszczelne ezektr tez pewnie zapchany. wedlug mnie. jesli masz zapchany ezektor to przewody za jakis czas znowu beda pełne mazi

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 sty 2013, 12:36

Zajcu pisze:skoro przewody miales nieszczelne ezektr tez pewnie zapchany. wedlug mnie. jesli masz zapchany ezektor to przewody za jakis czas znowu beda pełne mazi
zapewne tak, z pedałem hamulca nic sie na razie nie dzieje
tylko zastanawia mnie czy auto może źle chodzić na LPG a dobrze na Pb poprzez ta nieszczelność
<mysli>

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 28 sty 2013, 13:00

poprzez nieszczelna odme mozesz miec wahania na jałowym , wycieki oleju , i smród w kabinie olejem , ale generalnie to nie ma jakiegos wielkiego wpływu na jazdę samochodem na pb czy lpg , sam mam zatkana odme ale mi chodzi dobrze na lpg.

adrian1234792
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
Lokalizacja: Wodzisław

Post autor: adrian1234792 » 28 sty 2013, 18:04

Też kiedyś słyszałem syczenie z okolic przepustnicy i żeby sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza zdjąłem rurę z przepływki i przytkałem ręką jeżeli auto zgaśnie to jest ok mi po przytkaniu cały czas chodziło i było ewidentnie słychać,że gdzieś zaciąga lewe powietrze wadliwa okazała się uszczelka na której zamontowana jest przepustnica i tam ssało powietrze :)

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 28 sty 2013, 18:58

paput pisze:
grzemo pisze:
paput pisze:Panowie czy to normalne? Czy wy też w okolicach przepustnicy słyszycie syczenie?
Nie jest to normalne.
Wyjmowałeś przepustnicę?
Jest tam kołnierz uszczelniający, może że kwalifikuje się do wymiany.
no własnie cały czas słyszę odgłos zasysanego powietrza z tamtych okolic, czy to może wpływac na przerywanie na LPG?

na Pb jest w miarę dobrze

przepustnicy nie wyciągałem


rozjeżdzją mi się czasy wstrysków na cylindrach 1,2,3 wynoszą po 3,15 ms a na cylindrach 4,5,6 wynoszą po 2,76 ms
to zapewne spowodowane jest jest nieszczelnością, tak podejrzewam. Tylko na który Bank mam stawiać? 4,5,6?
gdzie czytasz te czasy dla banków ? W sterowniku LPG?

A po skasowaniu adaptacji na PB strony są "równe" sobie?

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 sty 2013, 21:08

tkamicki5 pisze:
paput pisze:
grzemo pisze: Nie jest to normalne.
Wyjmowałeś przepustnicę?
Jest tam kołnierz uszczelniający, może że kwalifikuje się do wymiany.
no własnie cały czas słyszę odgłos zasysanego powietrza z tamtych okolic, czy to może wpływac na przerywanie na LPG?

na Pb jest w miarę dobrze

przepustnicy nie wyciągałem


rozjeżdzją mi się czasy wstrysków na cylindrach 1,2,3 wynoszą po 3,15 ms a na cylindrach 4,5,6 wynoszą po 2,76 ms
to zapewne spowodowane jest jest nieszczelnością, tak podejrzewam. Tylko na który Bank mam stawiać? 4,5,6?
gdzie czytasz te czasy dla banków ? W sterowniku LPG?

A po skasowaniu adaptacji na PB strony są "równe" sobie?
tak w sterowniku LPG
a jak mam skasowac adaptacje na PB?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 28 sty 2013, 21:09

paput pisze:a jak mam skasowac adaptacje na PB?
Skasuj błędy, nawet jeśli ich nie będzie.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 28 sty 2013, 21:25

grzemo pisze:
paput pisze:a jak mam skasowac adaptacje na PB?
Skasuj błędy, nawet jeśli ich nie będzie.
robiłem to i dalej to samo, rozjazd miedzy stronami

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga