Dziś miałem badania techniczne i po badaniu okazało się, że jeden amortyzator leży.. Lewy przód do wymiany. Trochę mnie to zastanowiło - ponieważ prawa strona wartość badania 81 %, zaś lewa strona 28 %. Częściej się tak dzieje z prawą stroną a tu odwrotnie. Skąd taka drastyczna różnica? (chyba że prawa strona była już wymieniana?) Gdy jadę po tzw. "wertepach" słychać takie głuche stukanie - myślicie, że to jest przyczyną? Sprawdzałem zawieszenie - nigdzie nie ma żadnych luzów. ÂŁączniki stabilizatora nóweczki.
Odnośnie wymiany: jakiej firmy założyć amortyzatory? Kayaby, Bilstaina? Co było montowane w orginale? S-line miał twardsze amorki?
A i jeszcze jedno - jak bedzie rozsądniej, wymienić tylko lewą stronę, skoro prawa jest praktycznie w stanie idealnym? Czy dokonać wymiany obydwu?