pneumatyczne zawieszenie
pneumatyczne zawieszenie
panowie proszę o pomoc w wyborze zawieszenia.miałem A6 C6 na zwykłym zawieszeniu teraz mam w kupnie fajną furkę ale na pneumacie.naczytałem się różnych rzeczy i jestem już głupi jedni polecają drudzy wręcz przeciwnie,na pewno jeśli chodzi o naprawę to są to ogromne koszta.fajna sprawa jeśli chodzi o regulację tylko jednym przełącznikiem,ale mimo wszystko nigdy takiego auta nie miałem i jestem dziwnie nastawiony.jak to jest z eksploatacją takiego zawieszenia,czego pilnować podczas zakupu proszę o odpowiedź przeważnie tych co mieli luba mają takie auta co wiedzą wszystko z doświadczenia jazdy takim autem
dziękuję za wszelkie podpowiedzi
dziękuję za wszelkie podpowiedzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 05 maja 2008, 20:00
- Lokalizacja: Wrocław/dolnośląskie
Zależy jakie auto chcesz kupić, trwałość tych amortyzatorów wynosi około 250-300tkm, także kupując auto o zbliżonym przebiegu, trzeba liczyć się z wymianą, która jak wspomniał kolega powyżej tania nie jest - stanowi około 25-30% wartości auta. Jak szukałem swojej A6, to pneumatykę sobie odpuściłem właśnie z tego powodu.
Ja polecam pneumatyke ze względu na komfort jaki nam dostarcza podczas jazdy... i nie zgodzę się z przedmówcą, że komfort nieznacznie niższy. Gdyby tak było to nikt by nie kupował pneumatyki bo by to się nie opłacało
Jedyny minus to koszta jakie trzeba ponieść w momencie usterki, reszta to same superlatywy
Jedyny minus to koszta jakie trzeba ponieść w momencie usterki, reszta to same superlatywy
dziękuję za odpowiedzi a pytam (czego nie dopisałem lub z pośpiechu zapomniałem)sprzedałem a6 chcę teraz a8 a z tego co mi wiadomo to chyba wszystkie a8 d3 są na pneumacie czyli by ustrzec się nieprzyjemnych kosztów trzeba szukać z jak najmniejszym przebiegiem(koszt kilkanaście tysi to mnie teraz wmurowało)i zaczynam powoli żałować że sprzedałem
W którymś temacie na forum przeczytałem że lift działa tylko do 25km/h a potem się opuszcza po przekroczeniu tej prędkości, jest tak faktycznie czy między bajki to włożyć?
Czy ustawienie "automatyczne" działa liniowo i wraz z wzrostem każdego km/h obniża się zawias czy może np. od 0 do 70km/h jest comfort a powyżej dynamic (a może coś jeszcze oprócz km/h wpływa na nastawy)?
Jak się gasi auto to zawieszenie zostaje na takiej samej wysokości w jakim było przed zgaszeniem?
Czy ustawienie "automatyczne" działa liniowo i wraz z wzrostem każdego km/h obniża się zawias czy może np. od 0 do 70km/h jest comfort a powyżej dynamic (a może coś jeszcze oprócz km/h wpływa na nastawy)?
Jak się gasi auto to zawieszenie zostaje na takiej samej wysokości w jakim było przed zgaszeniem?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga