Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

regulator akumulatora

Elektryka
ODPOWIEDZ
coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

regulator akumulatora

Post autor: coolmen77 » 23 sty 2012, 20:16

ktoś wymieniał go może?
otóż chyba muszę wymienić bo pow wymianie aku znowu błąd z low battery
trzeba go będzie kodować? lub ściągać ochronę komponentu?
czy to tylko moduł wykonawczy bez sterów?

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 23 sty 2012, 20:27

mam nowy zakodowany vas-em 2 miesiące temu
sterownik wszystko ładnie przyjął a dziś znów to samo <uoee>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 23 sty 2012, 20:40

samego steru aku(tego czarnego modulu na tylnej scianie)nie trzeba kodowac,tak twierdza w aso,bo dzwonilem.odlaczasz kleme z aku wypinasz modul i wpinasz nowy,pozniej kodujesz aku i powinno byc gitara.moze to nie ster padl tylko cus innego?daj znac jak rozkminisz temat kolego.powodzenia

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 23 sty 2012, 20:51

jeszcze znalazłem temat z podobnym problemem gdzie problem leżał na linii alternator serownik aku
będę szukał, jak rozwiąże problem dam znać

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 23 sty 2012, 21:30

<okok>

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 30 sty 2012, 12:49

no i chyba jednak regulator był walnięty
założyłem inny + poprzedni aku( Centra futura 100) i wszystko działa
nowa varta 110 już drugą dobę się ładuje bo kompletnie się rozładowała, nawet centralny przestał działać <uoee>
chyba nie potrzebnie kupowałem ostatnio nowy aku :[

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 30 sty 2012, 16:34

no to spoko kolego,a kupowales nowy czy uzywka?jak nowy to powiedz za ile,bo w serwisie krzycza 1200pln <szok>

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 30 sty 2012, 17:58

kupiłem używkę z allegro za 150 zł + kabel do kodowania za 220 i mam chyba już spokój
ceny z ASO porażają dlatego jeżdżę tam w ostateczności

markopolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:23
Lokalizacja: ZGORZELEC

Post autor: markopolo » 06 lut 2012, 21:39

osobiście również miałem podobne problemy,po wymianie uszkodzonego regulatora zaczęły się dziać dziwne rzeczy a to problemy z niskim stanem naładowania akumulatora oraz zapalanie kontrolki ESP po przejechaniu ok.10-15km lub czasie 15min.Kontrolka ESP gasła po wyłączeniu silnika lecz po wyżej wymienionym czasie znowu się zapalała.Po założeniu drugiego regulatora wszystkie te przypadłości znikły,okazało się że poprzedni fachmani wymienili uszkodzony regulator na nie oryginalny.
nowy

20omega
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 07 sty 2010, 19:23
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: 20omega » 14 lut 2012, 16:36

Witam Panowie. Napiszcie coś więcej o kodowaniu akumulatora. Nie dawno padł mi akumulator, ewidentnie, gdyż po naładowaniu w pięciu celach była jako taka gęstość elektrolitu a w szóstym nic . To świadczy o zasiarczeniu. Kupiłem nowy ale pierwsze słyszę o jakimś kodowaniu akumulatora <szok> <szok> <szok> . Po wymianie na nowy nie mam żadnych problemów z odpalaniem lecz po tygodniu zauważyłem że słabo jest doładowywany i sprawdziłem to alternator przy lekko wyższych obrotach podaje 13,58 V. to za mało. Jak wiem powinien podawać 14,40V . Napiszcie proszę coś więcej co to może być. I jeśli to regulator napięcia to czy do wymiany będzie potrzebny VAG?

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 14 lut 2012, 16:41

Między innymi sześć postów pod twoim i szukajka :[

20omega
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 07 sty 2010, 19:23
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: 20omega » 14 lut 2012, 18:50

Ok.znalazłem kilka postów. Jutro zabieram się do roboty . Zacznę od MMI. Potem kodowanie.
Ale nurtuje mnie ten stan napięcia 13,60V . Sprawdźcie koledzy jakie napięcie podaje Wasz Alternator przy ok 1500-2000 obr/min. Czy jest możliwe żeby alternator przy rozkodowanym AKU. podawał inne napięcie? . Nie chce mi się wierzyć. Dodam że aku wymieniłem na o identycznych parametrach lecz ciała dałem , wiem, <stres> wymiana bez podtrzymania.

adikrakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 21 lip 2009, 20:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adikrakow » 10 sty 2013, 01:20

Panowie sorry za odgrzanie kotleta, mogę prosić o fotkę tego regulatora, albo o jakiś nr części, mam podobną usterkę B8(wiem tam niby nie ma modułu) ale nie mogę sobie poradzić, akumulatory już podpinałem 3 w tym dwa nowe i nic, nie pobiera mi prądu spoczynkowego mierzone miernikiem oraz cęgami, a rozładowuje aku, po półtora dwóch dniach postoju nie jestem w stanie odpalić auta, żaden elektryk sobie nie radzi... :/
Kto ma QUATTRO ten ma władzę
2.7BiT 320PS 535Nm :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 10 sty 2013, 08:36

adikrakow pisze:Panowie sorry za odgrzanie kotleta, mogę prosić o fotkę tego regulatora
Nie wiem, czy wiele pomoże:

Obrazek

Wojteg01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Wojteg01 » 22 mar 2018, 10:22

Siemka panowie. Pytanko podczas zmiany modułu trzeba podtrzymywać jakoś prąd? Czy wystarczy wykręcić stary i wkręcić nowy i zakodować nowy aku? Pozdrawiam serdecznie panowie :D
Pozdro Wojtegg

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja