
[A6 C7] 3.0tdi avant quattro 245KM S-tronic
jestem pod wrażeniem, jazda 3.0tdi 245KM sprawia ogromną frajdę, a Twoją "bryka" to chyba wymiataZelvaBOi pisze:enzomk, V6 3.0 BiTDI z MTM Cantronic (365 hp, 760 Nm) - dzieki temu gwarancji nie strace bo dealer wlozy. Zamowilem nowy bo na firme to mi na podatku i VAT wroci roznica w cenie. Kolor wybrala moja zona - Daytona Gray, ale obowiazkowo zadnych chromow - bo nienawidze!
Pakiet "Black" i nawet chlopcy u dealera zdejma mi logotypy S-Line calkowicie (nie potrzebuje ich na bokach) oraz logo Audi z grilla/bagaznika i koncowki wydechu do przelakierowania na czarno jeszcze przed odbiorem auta - wiec nie bedzie na nim nic srebrengo
. Nadwozie dla odmiany limo bo moja zona sie uparla, ze taki niby bardziej sportowy - w sumie to mozna zaryzykowac - jezdzie kombiakami od 10 lat to czas na zmiany
. Jak odbiore to smigam od razu na Slask do starych - chetnie przyatakuje na jakas klubowa kawe
.



jeszcze raz wielkie gratki

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
ÂŻe tak zapytam ZelvaBOi jeździłeś S6 że masz porównanie do 3.0 BiTDI? Bo ja akurat jeżdżę obydwoma ostatnio i to drugie jest zrobione pod 400PS a i tak dostaje baty od S6 w każdym zakresie prędkości o prowadzeniu i hamulcach nie wspominając a eSa jest fabryczna. A jakby zmodyfikować eSkę to niestety nie ta liga.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Jeśli porównamy stock vs. stock to 313 (650) do 420 (550). A jak modyfikowane to w S6 wynik to 568PS i 700NM. Ale spoko ustawimy się kiedyś.
hamulce;
A6 3.0 BiTDI
http://audicentrumwroclaw.otomoto.pl/au ... 63171.html
Na takiej samej feldze u mnie hamulce S6 standardowe
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db ... d2179.html
hamulce;
A6 3.0 BiTDI
http://audicentrumwroclaw.otomoto.pl/au ... 63171.html
Na takiej samej feldze u mnie hamulce S6 standardowe
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db ... d2179.html
17 cal vs 19
Koledzy pisalieście tutaj o rozmiarach felg. Właśnie z tym tematem mam pewną wątpliwość. Obecnie jeżdżę moją c7 na fabrycznych 17calach z profilem opon 55 i sami wiecie, że ten rozmiar felg wygląda średnio. Wrażnia z jazdy są trochę jak jazda wersalką
zbyt pływająco jak dla mnie.
Myślę poważnie o kupnie na wiosnę 19 cali i do tego dedykowany rozmiar opony 255/40
Pytanie zasadnicze: ile stracę na komforcie jazdy, obecnie 17 są aż nadto komfortowe, ale czy 19 nie da zbyt ostro popalić zawieszeniu i na odczuciach komfortu ?
Widzę że niektorzy z Was mają nawet 20 cali <szok> , prośbą o poradę
p.s. sorki że tutaj wrzucam temat ale nie znalazłem wypowiedzi na forum poruszający konkretnie ten temat.
Pozdr
MK

Myślę poważnie o kupnie na wiosnę 19 cali i do tego dedykowany rozmiar opony 255/40
Pytanie zasadnicze: ile stracę na komforcie jazdy, obecnie 17 są aż nadto komfortowe, ale czy 19 nie da zbyt ostro popalić zawieszeniu i na odczuciach komfortu ?
Widzę że niektorzy z Was mają nawet 20 cali <szok> , prośbą o poradę
p.s. sorki że tutaj wrzucam temat ale nie znalazłem wypowiedzi na forum poruszający konkretnie ten temat.
Pozdr
MK
Wczorasj w garażu zaczepiłem sąsiada który jeździ A7 na 20 calach ... nie wiem czy jest jakaś istotna różnica w zawieszeniu pomiędzy A7 a A6/C7 ale opinia sąsiada była pozytywna i zachwalał jazdę na tych 20 calach... osobiście mam jednak obawy i wygląd wyglądem ale pewnie będę się jednak przymierzać do 18 cali opona 245/45.
pozdrawiam serdecznie
MK
pozdrawiam serdecznie
MK
Nie śmiej się głośno, ale właśnie w tej chwili jeżdżę w fabrycznie wyposażone koła 17/225/55, wygląda to delikatnie mówiąc słabo. Dlatego od 2 tygodni usilnie wertuję net w poszukiwaniu ocen / opinii.ZelvaBOi pisze:MrMK, mi sie na tych (w aktualnym A6) 245/40R18 tez jakos tam fajnie jezdzilo - chociaz w koleinach na gierkowce sie bujaly strasznie takie szerokie kapcie, ale biorac pod uwage, ze A6 C7 ma ten sam zawias co A7 - niewiele zmieniony od tego w C6 (w zasadzie to cale to auto jest tak naprawde A6-ka, tak jak A5 to A4) to wydaje mi sie, ze albo on jezdzi tylko po garazu, albo tylko do Poznania autostrada. Wjechanie na warszawski kraweznik na 40ce jest juz nielada wyczynem bo felga targa o beton jak sie opona ugnie przy tej masie auta. W normalnych krajach to nie jest bardzo niski profil, ale w PL wydaje mi sie, ze jednak 45 to minimum a najlepiej 50, ale to juz dziwnie zaczyna wygladac na takim aucie. Jak widzialem u Wajdemajera A6 na 225/55R17 to wymieklem - gorzej od Golfa 3 na 14"
. Jakis tragiczny balon. A5 byla na 19" i zajebiscie wygladala, ale byla tez A6 na 18" i nie bylo szalu, ale tez nie bylo zle - cos jak moja aktualna A6 na 225/50R17 - no moze troszke lepiej.
[ Dodano: 2013-01-07, 13:56 ]
Ps.: zloty srodek nie istnieje
Zime przebujam się na tych kołach a do marca kupię pewnie 18 cali i letnie nówki opony.
Masz 17 cali felge z oponą o profilu 50 w C7 ? popraw mnie jeśli sie mylę ale nie ma takiej konfiguracji w rekomendacji Audi dla C7 ?
pozdr
MK
Aktualnie jeżdżę na dedykowanych kołach zimowych w rozmiarze 225/50r18 i komfort oceniam bdb.
Wcześniej kilka dniu jeździłem na 20" opona 255/35 i nie było aż tak tragicznie - spodziewałem się że będzie dużo dużo gorzej.
Komfort na pewno jest "trochę" mniejszy ale coś za coś
Dodatkowo trzeba uwzględnić jakość dróg po których najczęściej jeździsz no i styl jazdy
Wcześniej kilka dniu jeździłem na 20" opona 255/35 i nie było aż tak tragicznie - spodziewałem się że będzie dużo dużo gorzej.
Komfort na pewno jest "trochę" mniejszy ale coś za coś

Dodatkowo trzeba uwzględnić jakość dróg po których najczęściej jeździsz no i styl jazdy

ZelvaBOi jeszcze niech naprawią "gierkówkę" w okolicach Cz-wy i będziesz mógł z Wa-wy do rodzinki jeździć na 20"
MrMK tak jak pisałem też byłem pełen obaw, tym bardziej, że ja kupiłem auto używane które było wyposażone w koła 20". Pierwsza myśl była - sprzedać 20" i na wiosnę kupić 19", ale teraz postanowiłem że po zmianie kół na letnie jeszcze na nich trochę pojeżdżę i zdecyduje co dalej.

MrMK tak jak pisałem też byłem pełen obaw, tym bardziej, że ja kupiłem auto używane które było wyposażone w koła 20". Pierwsza myśl była - sprzedać 20" i na wiosnę kupić 19", ale teraz postanowiłem że po zmianie kół na letnie jeszcze na nich trochę pojeżdżę i zdecyduje co dalej.
hahaha, no tak, a u mnie "problem" zupełnie odwrotny, moje 17" na profilu 55 wyglądają śmiesznie... ja również kupiłem auto z sieci Audi Germany na takich kołach. przynajmniej wiem (tzn. mam nadzieję), że zawieszenie było oszczędzone bo od nowości jeździła na tych kołach.enzomk pisze:ZelvaBOi jeszcze niech naprawią "gierkówkę" w okolicach Cz-wy i będziesz mógł z Wa-wy do rodzinki jeździć na 20"![]()
MrMK tak jak pisałem też byłem pełen obaw, tym bardziej, że ja kupiłem auto używane które było wyposażone w koła 20". Pierwsza myśl była - sprzedać 20" i na wiosnę kupić 19", ale teraz postanowiłem że po zmianie kół na letnie jeszcze na nich trochę pojeżdżę i zdecyduje co dalej.
no nic decyzja na 80% - skłaniam się ku 18"
pozdrawiam,
mk