Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] wtrysk ster

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

[ AKN 2.5 150 KM] wtrysk ster

Post autor: kuki23 » 03 sty 2013, 18:48

witam chciałem zapytać czy można jezdzic z odpiętym wtryskiem sterującym czy to ma wpływ na pompe wtryskowa zaznaczam ze z odpiętym wtryskiem auto chodzi tak smo

Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maciek B* » 03 sty 2013, 21:45

A po co rozpinasz wtyczki od wtrysku???

remix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 01 kwie 2010, 11:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: remix » 04 sty 2013, 12:46

gdy odpinasz wtrysk sterujacy to auto przechodzi w tryb awaryjny i podawane sa logarytmy w mapie wtryskowej silnika na podstawie wyliczen innych prawidlowych wskazan
to znaczy ze takie wartosci jak kat wtrysku i dawka pialiwa na wolnych obrotach sa stale nie uzaleznione od temp silnika np kat wynosi 0 bez wzgledu na to jaka temp ma silnik czy 0 czy 90
co do mocy to moim zdaniem jest utrata jej bynajmniej u mnie nie ma takiego dolu i moze zaczac przerywac przy max gazie w podloge beda takie szarpniecia
a plus jest taki ze pompa wiecej nabije kilometrow bo ten nieszczesny przestawiacz ma duzo mniej pracy w takim stanie
ogolnie po to zostalo to wymyslone zeby bylo sprawne w kazdym aucie

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 05 sty 2013, 10:12

dzięki za info bo cos mi się pier wtrysk niby cewka dobra oporność 120 ohm ale jak go podlacze to wlasnie nie mam wskazan kata wtrysku tak jak piszesz 0 czasami zaskoczy to pokazuje ,i wlasnie jak auto jedzie czy stoi odpalone na wolnych obr to jak zaskoczy to slychac zmiane w pracy motora ,i w czasie jazdy to samo jest jak zaskoczy to wtedy auto bardzie metalicznie chodzi odpiolem na prube wtrysk nie ma ruznicy w jeździe ani w spalaniu i pytanie czy można tak jezdzic z odpiętym wtryskiem kat wtrysku mam na layt 1,2 atdc

remix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 01 kwie 2010, 11:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: remix » 06 sty 2013, 19:12

praca sie zmienia bo cyklicznie otwiera sie i zamyka egr
ogolnie tak zimny silnik opor cewki 120 ohm a cielpy 80 ohm
a cos tam grzebales w tym wtrusku przy kostce??bledu nie ma zadnego??mozna jezdzic jak ci na to sumienie pozwala :)
musialbys porobic logi rozgrzewajacego sie silnika 1 2 3 7 bs 3 4

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 06 sty 2013, 20:07

ewidetnie wina wtrysku nie egr a jak wpięty wtrysk to raz sa wskazania a zachwile znikna i takw kolo cewka ok kablem ruszałem i tez ok nie wiem co jest grane odpiolem go i tak jezdze

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 08 sty 2013, 10:05

kuki23,
niby nic sie nie dzieje (przu odpietym g80) w sensie sterownik steruje przestawiaczem kąta dokladnie tak samo. Najprawdopodobniej jest pozbawiony funkcji kontrolnych jedynie (oraz niewykluczone ze korekcji wysterowania - przy zalozeniu ze pracuje w funkcji ze sprzezeniem zwrotnym)

chociaz dlugotrwaly wplyw pozostaje nieznany....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja