[ AKN 2.5 150 KM] wtrysk ster
[ AKN 2.5 150 KM] wtrysk ster
witam chciałem zapytać czy można jezdzic z odpiętym wtryskiem sterującym czy to ma wpływ na pompe wtryskowa zaznaczam ze z odpiętym wtryskiem auto chodzi tak smo
gdy odpinasz wtrysk sterujacy to auto przechodzi w tryb awaryjny i podawane sa logarytmy w mapie wtryskowej silnika na podstawie wyliczen innych prawidlowych wskazan
to znaczy ze takie wartosci jak kat wtrysku i dawka pialiwa na wolnych obrotach sa stale nie uzaleznione od temp silnika np kat wynosi 0 bez wzgledu na to jaka temp ma silnik czy 0 czy 90
co do mocy to moim zdaniem jest utrata jej bynajmniej u mnie nie ma takiego dolu i moze zaczac przerywac przy max gazie w podloge beda takie szarpniecia
a plus jest taki ze pompa wiecej nabije kilometrow bo ten nieszczesny przestawiacz ma duzo mniej pracy w takim stanie
ogolnie po to zostalo to wymyslone zeby bylo sprawne w kazdym aucie
to znaczy ze takie wartosci jak kat wtrysku i dawka pialiwa na wolnych obrotach sa stale nie uzaleznione od temp silnika np kat wynosi 0 bez wzgledu na to jaka temp ma silnik czy 0 czy 90
co do mocy to moim zdaniem jest utrata jej bynajmniej u mnie nie ma takiego dolu i moze zaczac przerywac przy max gazie w podloge beda takie szarpniecia
a plus jest taki ze pompa wiecej nabije kilometrow bo ten nieszczesny przestawiacz ma duzo mniej pracy w takim stanie
ogolnie po to zostalo to wymyslone zeby bylo sprawne w kazdym aucie
dzięki za info bo cos mi się pier wtrysk niby cewka dobra oporność 120 ohm ale jak go podlacze to wlasnie nie mam wskazan kata wtrysku tak jak piszesz 0 czasami zaskoczy to pokazuje ,i wlasnie jak auto jedzie czy stoi odpalone na wolnych obr to jak zaskoczy to slychac zmiane w pracy motora ,i w czasie jazdy to samo jest jak zaskoczy to wtedy auto bardzie metalicznie chodzi odpiolem na prube wtrysk nie ma ruznicy w jeździe ani w spalaniu i pytanie czy można tak jezdzic z odpiętym wtryskiem kat wtrysku mam na layt 1,2 atdc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
kuki23,
niby nic sie nie dzieje (przu odpietym g80) w sensie sterownik steruje przestawiaczem kąta dokladnie tak samo. Najprawdopodobniej jest pozbawiony funkcji kontrolnych jedynie (oraz niewykluczone ze korekcji wysterowania - przy zalozeniu ze pracuje w funkcji ze sprzezeniem zwrotnym)
chociaz dlugotrwaly wplyw pozostaje nieznany....
niby nic sie nie dzieje (przu odpietym g80) w sensie sterownik steruje przestawiaczem kąta dokladnie tak samo. Najprawdopodobniej jest pozbawiony funkcji kontrolnych jedynie (oraz niewykluczone ze korekcji wysterowania - przy zalozeniu ze pracuje w funkcji ze sprzezeniem zwrotnym)
chociaz dlugotrwaly wplyw pozostaje nieznany....