Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Kucanie tyłu bez logiki.

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
spth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2012, 16:55
Lokalizacja: Jelenia Góra

Kucanie tyłu bez logiki.

Post autor: spth » 12 gru 2012, 21:16

Witam !
Może ktoś się spotkał z tym problemem. Tył siada mi bez sensu. Dwa tygodnie bez odpalania i stoi równo. Godzina na parkingu i opada. Nie ma różnicy czy stoi pod górke czy z górki. Najlepszym testerem jest garaż. Potrafi opaść na drugi dzień innym razem stoi tydzień jak zamurowany. Błędów brak (tylko poduszka silnika). Druga sprawa co powoduje, ze nadwozie się poziomuje. Czas, otwarcie drzwi, zapłon czy przejechany odcinek drogi. U mnie działa droga. Jak wyjadę z garażu to mi podskakuja nerki. Przejadę z trzysta metrów, zapali sie kontrolka poziomu, podpompuje i jest OK.
pzdr

Awatar użytkownika
spth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2012, 16:55
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: spth » 17 gru 2012, 23:09

Witam !
Próbowałem, bez baniek. Muszę się przyjrzeć bliżej zaworom poziomującym. Bardziej mnie nurtuje co wymusza poziomowanie.
pzdr

Awatar użytkownika
spth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2012, 16:55
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: spth » 02 sty 2013, 22:11

Witam !
Mam proste pytanie. Czy jest jakiś sposób aby uruchomić kompresor aby podpompował tył ? W czasie jazdy podpompuje, ale do czasu jak sie uruchomi to mi plomby wypadają.
pzdr

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 03 sty 2013, 16:02

U mnie w c6 pompuje samoczynnie. Nawet jak siedzi tak, że koła są w nadkolach to po ok 1min od przekrcenia kluczyka (nie trzeba nawet odpalać) podnosi do tego co być powinno.

Kompresuj pompuje od razu po przekreceniu kluczyka oczywiscie zanim nabije powietrza to chwile mija. Zapewne tak samo jest u Ciebie.

Awatar użytkownika
spth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2012, 16:55
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: spth » 03 sty 2013, 22:23

Witam !
Robiłem cuda, nie wlazłem tylko do bagażnika. Odpalony, na biegu i hamulcu, światła włączone, włazłem do przedziału pasożytów, otwarte drzwi, zamknięte drzwi, pyrkał z pół godziny i nic. Wystarczy, że wyjadę z garażu dwieście metrów mało komfortowego zawieszenia i zamruga kontrolka poziomu i po chwili jest OK. Podpinałem się i z błędów była poduszka silnika.
pzdr

Pawcio93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:02
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Pawcio93 » 03 sty 2013, 23:33

Tez sie z tym borykałem. U mnie okazały się nieszczelne przewody na tych króćcach co sie wkręca w kompresor i miechy. Jak go szybko uruchomić, już ci mowie. Przekręć kluczyk w stacyjce i odepnij na chwile wtyczkę od kompresora i podłącz ja spowrotem. Kompresor automatycznie powinien sie uruchomić.

Awatar użytkownika
spth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2012, 16:55
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: spth » 04 sty 2013, 13:01

Witam !
Z góry jedna wtyczka z boku druga okrągła. Odpinałem obydwie i ...... nic. Wcześniej podpinałem vaga i wyszło 1375, 1312, 1317, 1336. Ma to związek ? Mam jakies badziewie pod deską PK-10 co blokuje rozrusznik i napięcie na zegary.
pzdr

Pawcio93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:02
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Pawcio93 » 04 sty 2013, 14:17

Ta od góry odpinaj tylko, bo ta boczna to zasilanie do kompresora.

Awatar użytkownika
spth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2012, 16:55
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: spth » 16 lut 2013, 23:38

Witam !
Odświeżę. Auto od trzech tygodni stoi jak zamurowane - czyli nie poduszki. Tylko coś nagrzebałem Vagiem w poziomowaniu i tył stoi maksymalnie w górze. Dodatkowo zapaliła się kontrolka od poziomowania. Jak opuścić ? W allroadzie znalazłem, czy tylko tył to będzie kanał 3 i 4 ? Na 5 zapisać ? Jaką wysokość wpisać ?
pozdr

mjerzy6.9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 06 lut 2013, 22:29
Lokalizacja: małowidz

Post autor: mjerzy6.9 » 01 mar 2013, 22:05

koledzy podepne sie pod temat,u mnie znowu przód stoi wyżej a tył niżej i niemoge se z tym poradzić.przód mam 5cm wyżej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja