[ A6 C5 2.5 Tdi] [A6 C5 2.5 TDI AKN] Problem z odpalaniem
w naszych autkach za niewłaściwe działanie czegoś może odpowiadać wiele różnych rzeczy,chodzi o to że gdy nie mamy pewności co tak naprawde dolega naszej niuni powinniśmy eliminować to co możemy zrobić sami i nie niesie to za sobą dużych kosztów.co do czujnika to jest on również odpowiedzialny za załączenie lub nie przekaźnika od świec żarowych.to tak na chłopski rozum.sprubój zamienić czujnik i zobacz czy to coś dało,jeśli nie pomoże będziemy dumac dalej,a najlepiej jakbyś zrobił logi to było by jasne co i jak
Witam ponownie.
Niestety nie rozwiązałem mojego problemu.. może ktoś wpadnie na coś innego..
Z autem dalej jest ten sam problem, słabo odpala na letnim silniku słabo to dla mnie (5 sekundowe odpalanie) na zimnym po cyknięciu voltomierza pali od strzała na ciepłym również... Tylko szlag by trafił na tym letnim no i lekko kopci ale to może być przez brak katalizatora...
Powiem co wymieniłem i co sprawdziłem:
Akumulator nówka
Czujnik płynu chłodzącego nówka
Sprawdzony kąt wtrysku ( wynosił 3)
Sprawdzony rozrząd jest ok
Filtr powietrza oleju olej wszystko wymienione..
Filtr paliwa tez był wymieniany ale nie podejrzewam żeby fitrt powodował że na letnim słabo pali ,Leje tylko vervę....
żadnych błędów w komputerze sprawdzone profesjonalnym sprzętem bosha ÂŻADNYCH..
Dziś od mechanika usłyszałem że to może być pompa wtryskowa.. no może być i pompa ale nie będę regenerował żeby sprawdzić choć nie wydaje mi się ponieważ leję dobre paliwo braku mocy ani wysokiego spalania nie ma..
Co wy o tym sądzicie
Niestety nie rozwiązałem mojego problemu.. może ktoś wpadnie na coś innego..
Z autem dalej jest ten sam problem, słabo odpala na letnim silniku słabo to dla mnie (5 sekundowe odpalanie) na zimnym po cyknięciu voltomierza pali od strzała na ciepłym również... Tylko szlag by trafił na tym letnim no i lekko kopci ale to może być przez brak katalizatora...
Powiem co wymieniłem i co sprawdziłem:
Akumulator nówka
Czujnik płynu chłodzącego nówka
Sprawdzony kąt wtrysku ( wynosił 3)
Sprawdzony rozrząd jest ok
Filtr powietrza oleju olej wszystko wymienione..
Filtr paliwa tez był wymieniany ale nie podejrzewam żeby fitrt powodował że na letnim słabo pali ,Leje tylko vervę....
żadnych błędów w komputerze sprawdzone profesjonalnym sprzętem bosha ÂŻADNYCH..
Dziś od mechanika usłyszałem że to może być pompa wtryskowa.. no może być i pompa ale nie będę regenerował żeby sprawdzić choć nie wydaje mi się ponieważ leję dobre paliwo braku mocy ani wysokiego spalania nie ma..
Co wy o tym sądzicie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
- Lokalizacja: dzierżoniów
Po regeneracji pompy wtryskowej zrobiłem 50 tyś. i zaczął się podobny problem ,ale na ciepłym silniku . Kręciłem nie 5 sek. ale 10 sek co najmniej .tak jeżdziłem kilka miesięcy bo powiedziałem sobie że nie będę szukał usterki wymieniając części po kolei (skarbonka bez dna).Problem zniknął jak zawory spotkały się z tłokami przez jedną myszkę i musiałem zdjąć wałki .Po złożeniu pali na zimnym czy na gorącym od kopa.Normalnie czaryMilvith pisze:Z autem dalej jest ten sam problem, słabo odpala na letnim silniku słabo to dla mnie (5 sekundowe odpalanie)
Na twoim miejscu dałbym spokój .Po co się denerwować jak całkiem nie będziesz mógł odpalić to wtedy się będziesz martwił.
Tak na marginesie - jak możesz to sprzedaj auto i kup w innej wersji silnikowej będziesz spał spokojniej .
3m się
blanwinder
Dzięki za odp:)
Ciekawy tok myślenia i chyba tak zrobię
Lali nie sprzedam bo jest wyjątkowa zadbana i z orginalną historią auta a w dodatku śliczna.
Każdy silnik ma problemy jeden mniej a drugi więcej trzeba z tym żyć wybrałem 2.5 wcale nie żałuje kiedyś jakoś ten problem rozwiąże.Dziś będe sam vagował auto i wstawie na forum logi to się okaże co jest nie tak:)
Pozdrawiam serdecznie
Ciekawy tok myślenia i chyba tak zrobię
Lali nie sprzedam bo jest wyjątkowa zadbana i z orginalną historią auta a w dodatku śliczna.
Każdy silnik ma problemy jeden mniej a drugi więcej trzeba z tym żyć wybrałem 2.5 wcale nie żałuje kiedyś jakoś ten problem rozwiąże.Dziś będe sam vagował auto i wstawie na forum logi to się okaże co jest nie tak:)
Pozdrawiam serdecznie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
Troche odgrzeje kotleta... Sluchajcie spece moj problem polega na tym ze gdy autko sie nagrzeje do temp roboczej tzn 90 C i postawie go na 2 godzinki na mrozie kiedy sie juz schlodzi mam problem z odpaleniem poniewaz nie załącza grzania swiec. Pomaga jedynie odlaczenie czujnika temp cieczy nagrzanie swieczek i po odpaleniu podlaczenie go spowrotem. Czujnik termostat oraz plyn wymieniony miesiac temu, wszystko na orginal ASO. Dodam ze przy odpalaniu tak lapie na 1 obrot silnika co kilka ruchow rozrusznika. Rano poprostu miodzio swiece sie zalaczaja przekaznik robi pyk i pali na 1 obrot.
Witam serdecznie
Miałem tak samo jak ty:)
Problem rozwiązałem częściowo
Pewnego pięknego dnia wracając do domu padła mi pompa wtryskowa laweta naprawa regeracja itp 3500 zł razem.
Po wymianie autko paliło lepiej ale nie idealnie, czujniki tak jak pisałem wyżej kąty były poustawiane. Podejrzewam że wtrysk sterujący był do wymiany albo któyś lub kilka innych wtrysków.
Auto sprzedałem gościowi z Warszawy, oczywiście wszystko mu opowiedziałem miałem na to faktury itp:) miejmy nadzieję że śmiga przeżuciłem się na benzynę ale na widok C5 łezka się w oku kręci:)
Miałem tak samo jak ty:)
Problem rozwiązałem częściowo
Pewnego pięknego dnia wracając do domu padła mi pompa wtryskowa laweta naprawa regeracja itp 3500 zł razem.
Po wymianie autko paliło lepiej ale nie idealnie, czujniki tak jak pisałem wyżej kąty były poustawiane. Podejrzewam że wtrysk sterujący był do wymiany albo któyś lub kilka innych wtrysków.
Auto sprzedałem gościowi z Warszawy, oczywiście wszystko mu opowiedziałem miałem na to faktury itp:) miejmy nadzieję że śmiga przeżuciłem się na benzynę ale na widok C5 łezka się w oku kręci:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga