[ AFB 2.5 150 KM] silnik nieruwno pracuje przy obrotach 1200
[ AFB 2.5 150 KM] silnik nieruwno pracuje przy obrotach 1200
witam wszystkich proszę o pomoc bo nie wiem co mu dolega jak w temacie szarpie silnikiem jak są obroty w przedziale 1200-1400 potem jest ok w trakcie jazdy na 5tym biegu też występują te drgania na chwilę po czym jest spokój i tak za jakiś czas to samo powiem jeszcze że obroty przy tych drganiach trochę skaczą silnik i skrzynia niema błędów
Siemka Jeżeli nie ma żadnych błędów to sam przyjrzyj się czy przez przeźroczysty przód paliwowy który idzie do pompy wtryskowej nie idą pęcherzyki powietrza (powinna iść sama ropa). Sprawdź od dołu łapy silnika czy nie są uszkodzone i czy nie widać z nich wycieku płynu o ciemno czerwonym kolorze. Oczywiście jeszcze takie ważne sprawy jak wałki rozrządu, dźwigienki i cały ten osprzęt pod deklami zaworowymi
I oczywiście logi statyczne także możesz dorzucić
I oczywiście logi statyczne także możesz dorzucić
napełni się spowrotem jeżeli układ jest szczelny, kiedy jest np pęknięty wężyk od powrotu może być tak że cały czas będzie się zapowietrzał.
Rok temu po zmianie filtra paliwa myślałem że coś jest nie tak, kręciłem i kręciłem i nie chciał zapalić, dopiero podładowałem akumulator zakręciłem z 3 razy i wtedy paliwo doszło do pompy i wszystko zaczeło ładnie pracować
Rok temu po zmianie filtra paliwa myślałem że coś jest nie tak, kręciłem i kręciłem i nie chciał zapalić, dopiero podładowałem akumulator zakręciłem z 3 razy i wtedy paliwo doszło do pompy i wszystko zaczeło ładnie pracować
Myśle że z tym układem paliwowym to sobie poradze bardziej mnie martwi to że na tych obrotach 1200-1400 dziwne drgania oby się gość od skrzyń biegów mylił ze pada sprzęgło
[ Dodano: 2012-12-18, 11:49 ]
Witam wracam do tematu męczyłem się parę dni bo auto było prawdopodobnie zapowietrzone ale dzisiaj jestem pewien że paliwo dostaje na 100% bo jak poluzuje wtryski to paliwo daje jak niewiem co ale odpalić nie chce macie jakiś pomysł zabieram się do rozkręcenia przodu i sprawdzenia rozrządu
[ Dodano: 2012-12-18, 11:49 ]
Witam wracam do tematu męczyłem się parę dni bo auto było prawdopodobnie zapowietrzone ale dzisiaj jestem pewien że paliwo dostaje na 100% bo jak poluzuje wtryski to paliwo daje jak niewiem co ale odpalić nie chce macie jakiś pomysł zabieram się do rozkręcenia przodu i sprawdzenia rozrządu
Witam, co do zapowietrzania to zacznij od nowego filtra paliwa i aby oringi były porządne przy tym wtyku.
A co do szarpania kolego to miałem tak jak mi pompa padała (tyle ze miałem ją od BDG) po wymianie śmiga i zero szarpania.
P.S Uwaga przy wymianie kół np na zimowe bo ja tak zmiazdzylem przewód paliwowy koło prawego koła i non stop sie przy pompie zapowietrzało
A co do szarpania kolego to miałem tak jak mi pompa padała (tyle ze miałem ją od BDG) po wymianie śmiga i zero szarpania.
P.S Uwaga przy wymianie kół np na zimowe bo ja tak zmiazdzylem przewód paliwowy koło prawego koła i non stop sie przy pompie zapowietrzało
Koledzy układ paliwowy zrobiony filtr nowy przewody nowe i podkładki miedziane nowe druga sprawa czemu nie chciał zapalić przyczyna była przestawiło się koło od zapłonu na tych trzech śrubach także auto odpala tylko te drgania zostały powiem jeszcze ze jak się silnik nagrzeje do 80-90c to na postoju prawie nie czuć ale jak jadę piątką na niskich obrotach to wtedy czuć drgania na jakąś chwilę i przestaje pewien gość powiedział mi że to może być sprzęgło i jego naprawa może też być pompa oleju albo jakiś zaworek w skrzyni teraz sam nie wiem co
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga