Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] silnik nieruwno pracuje przy obrotach 1200

Silniki wysokoprężne
Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

[ AFB 2.5 150 KM] silnik nieruwno pracuje przy obrotach 1200

Post autor: Maciek B* » 14 gru 2012, 22:18

witam wszystkich proszę o pomoc bo nie wiem co mu dolega jak w temacie szarpie silnikiem jak są obroty w przedziale 1200-1400 potem jest ok w trakcie jazdy na 5tym biegu też występują te drgania na chwilę po czym jest spokój i tak za jakiś czas to samo powiem jeszcze że obroty przy tych drganiach trochę skaczą silnik i skrzynia niema błędów

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 15 gru 2012, 10:12

Siemka :) Jeżeli nie ma żadnych błędów to sam przyjrzyj się czy przez przeźroczysty przód paliwowy który idzie do pompy wtryskowej nie idą pęcherzyki powietrza (powinna iść sama ropa). Sprawdź od dołu łapy silnika czy nie są uszkodzone i czy nie widać z nich wycieku płynu o ciemno czerwonym kolorze. Oczywiście jeszcze takie ważne sprawy jak wałki rozrządu, dźwigienki i cały ten osprzęt pod deklami zaworowymi <okok>

I oczywiście logi statyczne także możesz dorzucić :)

Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maciek B* » 15 gru 2012, 13:14

witaj wałki są zmienione na nowe i hydraulika też poduszki pod silnikiem są ok nic nie wycieka ktoś mówił że to może być od sprzęgła ale nie jestem pewien i nie chciał bym pakować kasy w co jest dobre proszę o pomoc

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 15 gru 2012, 15:30

znaczy faktycznie to może to być od koła dwumasowego :| Piszczy Ci cos albo slyszysz inne dzwieki podczas gaszenia silnika ?

Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maciek B* » 15 gru 2012, 18:07

To jest tiptronic byłem wcześniej zobaczyć czy niema powietrza w układzie paliwowym a tu pech nie chce zapalić już nie mam zdrowia do tego samochodu

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 15 gru 2012, 19:43

Jeśli nie chce zapalić to tym bardziej zwróć teraz uwagę czy czasem się nie zapowietrza <uoee>

Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maciek B* » 15 gru 2012, 19:59

Tylko bardzo nie rozumiem wczoraj jeździłem tym autem a jak ty mi napisałeś o tych bąblach powietrza to mówię odpalę i sprawdzę a tu nie odpalił namęczyłem się z odpowietrzeniem aż aku padło miałem już kupe aut ale to moje v6 już mnie dobija ale powiedz mi czemu sam się zapowietrzył <mysli> <mysli> <mysli>

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 15 gru 2012, 23:38

w silniku 2,5tdi czestą usterką są wężyki przelewowe to te gumowe wężyki między wtryskami. Wymień wszysktie sobie na nowe gates 3,2mm po jednej i drugiej stronie dodatkowo jeszcze do pompy. Potrzebne będzie około 2m aby był zapas. Ja przez jeden uszkodzony wężyk, bo spękał straciłem około 20l ropy :(

Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maciek B* » 16 gru 2012, 10:37

Powiem że jakiego wycieku nie ma ale wiem że nawet niewielka ilość powietrza i układ zapowietrzony ale jeszcze zapytam bo z tego co trochę wiem to układ nie powinien się zapowietrzyć powrotem paliwa <mysli> na dojściu paliwa na pompę chyba że się mylę

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 16 gru 2012, 14:50

napełni się spowrotem jeżeli układ jest szczelny, kiedy jest np pęknięty wężyk od powrotu może być tak że cały czas będzie się zapowietrzał.

Rok temu po zmianie filtra paliwa myślałem że coś jest nie tak, kręciłem i kręciłem i nie chciał zapalić, dopiero podładowałem akumulator zakręciłem z 3 razy i wtedy paliwo doszło do pompy i wszystko zaczeło ładnie pracować :)

Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maciek B* » 16 gru 2012, 15:38

Myśle że z tym układem paliwowym to sobie poradze bardziej mnie martwi to że na tych obrotach 1200-1400 dziwne drgania oby się gość od skrzyń biegów mylił ze pada sprzęgło

[ Dodano: 2012-12-18, 11:49 ]
Witam wracam do tematu męczyłem się parę dni bo auto było prawdopodobnie zapowietrzone ale dzisiaj jestem pewien że paliwo dostaje na 100% bo jak poluzuje wtryski to paliwo daje jak niewiem co ale odpalić nie chce macie jakiś pomysł zabieram się do rozkręcenia przodu i sprawdzenia rozrządu

arri
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 11 paź 2012, 20:08
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: arri » 18 gru 2012, 23:21

Witam, co do zapowietrzania to zacznij od nowego filtra paliwa i aby oringi były porządne przy tym wtyku.

A co do szarpania kolego to miałem tak jak mi pompa padała (tyle ze miałem ją od BDG) po wymianie śmiga i zero szarpania.

P.S Uwaga przy wymianie kół np na zimowe bo ja tak zmiazdzylem przewód paliwowy koło prawego koła i non stop sie przy pompie zapowietrzało :/

Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maciek B* » 19 gru 2012, 17:19

Koledzy układ paliwowy zrobiony filtr nowy przewody nowe i podkładki miedziane nowe druga sprawa czemu nie chciał zapalić przyczyna była przestawiło się koło od zapłonu na tych trzech śrubach także auto odpala tylko te drgania zostały powiem jeszcze ze jak się silnik nagrzeje do 80-90c to na postoju prawie nie czuć ale jak jadę piątką na niskich obrotach to wtedy czuć drgania na jakąś chwilę i przestaje pewien gość powiedział mi że to może być sprzęgło i jego naprawa może też być pompa oleju albo jakiś zaworek w skrzyni teraz sam nie wiem co <mysli> <mysli> <mysli>

A6.SZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 lis 2012, 12:17
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: A6.SZ » 11 sty 2013, 09:12

Kolego to napewno nie jest wina skrzyni ja mam ten sam problem (skacze na obrotach) skrzynie mam po remoncie i wymieniony dwumas i czeski film nikt nie wie o co chodzi <uoee>

Maciek B*
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 2012, 18:41
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maciek B* » 11 sty 2013, 18:24

Ja u siebie podejrzewam sprzęgło ale nie jestem przekonany na 100% a ty masz multi a u mnie jest tip

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga