Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AJK 2.7 230 KM] sonda Lambda

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 16 gru 2012, 20:53

Jak nie ma lpg, to jedyne wyjście to sam sterownik może byc uszkodzony,
ale tak jak zagór zauwazył jak masz lpg to może tu leżec przyczyna.

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 16 gru 2012, 21:39

LPG nie ma,nie było i nie będzie,też już myślałem o sterowniku:/Narazie załamka,auto wpierdziela 18,5 ltr:/ :[
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 16 gru 2012, 21:44

Pittip, jak pisał SEBA, sondy za katem wykreci i wyłączy Ci kazdy gośc od tuningu....
Krystek13, sondy kupowałes ori, kasowałes błedy po wyminie, pali sie CHEEK czy masz tylko błąd sporadyczny? Jak kable sa w porządku a nie masz LPG to wina moze być w sterowniku...

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 16 gru 2012, 21:58

arti@R1, sondy orginalne,CHEEK się nie pali,na Vagu przy błędzie nie pisało czy sporadyczny:/
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 16 gru 2012, 22:09

Masz w opisie błędu brak aktywności a nie zbyt ubogo czy zbyt bogato więc to nie wina składu mieszanki raczej.
Jak masz możliwość to podmień sobie sterownik od kogoś na chwile to zobaczysz.
Wiem że w niektórych silnikach są przekaźniki od sond,
nie wiem czy u Ciebie to wystepuje czy nie, ale może warto na ten temat poszukac info w twoim przypadku.

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 16 gru 2012, 22:16

Wrzuc jeszcze wszystkie błędu jakie pokazuje VAG z SILNIKA...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 17 gru 2012, 09:25

Podaj kod silnika, sprawdzę Ci jak wygląda połączenie sondy z ECU - (czy jest coś po drodze, co może powodować takie zjawiska :( )

Jak masz VAG'a, zloguj sondę, chyba, że ona już martwa, w każdym bądź razie przydadałaby się informacja o tym jak wygląda w tej chwili jej przebig, stoi nisko, na zero ?

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 17 gru 2012, 15:04

sebastian855, -niestety nie mam skąd wziąść drugirgo sterownika na podmiankę:/
arti@R1, -błąd od sondy to jedyny błąd jaki występuje w silniku
Zagór, -Kod silnika to AJK rok produkcji to 99 ale po Vin wskakuje 2000,sonda wydaje mi się ze już umarła,jest po przebiegu może 30kmi na Vagu stoi na zero,a który kanał zlogować żeby same sondy uchwycić?
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 17 gru 2012, 15:08

No jak stoi na zero, to nie ma co logować, sterownik jedzie w OL, więc leje ile wlezie do cylindra - ze sztywnej mapy - dlatego pali jak opętane :(

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 17 gru 2012, 15:15

Zagór, te 18 pali przy dosłownym lizaniu gazu:/,jak byś dał rade to sprawdź czy tam są jakieś przekaźniki od sond lub coś innego,ja zaczynam rozglądać się za nowym sterownikiem:/
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 17 gru 2012, 18:37

krystek13, a błąd który sonda złapała da sie wykasować czy siedzi juz na stałe?
I czy jeśli sie da wykasować to czy wtedy sonda pracuje? czy stoi na 0?

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 17 gru 2012, 19:01

sebastian855, -błąd siedzi na stałe:/Można go wykasować przed odpaleniem ale zaraz po odpaleniu wyskakuje,jedynie po wymianie sondy nie było go 5 min i wtedy sonda pracowała.Po 5 min błąd wyskoczył,sonda staneła i już tak zostało:/
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 17 gru 2012, 19:11

krystek13, no to zostaje tylko szukać zwarcia...

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 17 gru 2012, 19:26

sebastian855, -zwarcia niby niema,sprawdzałem miernikiem,przejście też jest:/
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 18 gru 2012, 08:45

krystek13 pisze:Zagór, te 18 pali przy dosłownym lizaniu gazu:/,jak byś dał rade to sprawdź czy tam są jakieś przekaźniki od sond lub coś innego,ja zaczynam rozglądać się za nowym sterownikiem:/
Nie ma znaczenia jak mocno naciskasz, bo sonda cały czas stoi na 0, czyli auto jedzie bez korekty :(
Nie ma nic w obwodzie sondy - kabelki bezpośrednio z ECU do sond - oczywiście po drodze połączenie gniazdo-wtyczka.
A te sondy, to kupujesz dedykowane Bosch'a z wtyczką, czy może takie uniwersalne do zaciskania?
Poszło PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga