Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Landi Renzo Omegas problem

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

[ C5+LPG] Landi Renzo Omegas problem

Post autor: 19Maaarcin89 » 15 gru 2012, 20:07

Witam ma pewien problem z instalacja lpg, tzn pozno przelancza na gaz.
Temperature przelaczenia mialem ustawiona na 40 stopni a na gaz przelanczal sie dopiero przy 70 stopniag wedlug wskazan vaga, wiec pojechalem do gazownikow i zmienili mi na 25 stopni to teraz wedlug vaga przelancza sie po 55 stopniach.
Czy nie da rady zeby sie przelanczal tak samo jak wskazuje vag i wskazowka na liczniku?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 15 gru 2012, 20:12

19Maaarcin89 pisze:Czy nie da rady zeby sie przelanczal tak samo jak wskazuje vag i wskazowka na liczniku?
Pytanie jak masz wpięty reduktor w obieg?
Myślę że tu jest problem.

Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: 19Maaarcin89 » 15 gru 2012, 21:05

Reduktor jest wpiety raczej dobrze. Jest wpiety w ten waz co wychodzi z tylu bloku silnika i idzie do nagrzewnicy. Waz byl dosc dlugi bo prawie metr ale dzisiaj to zmienilem i dalem reduktor blizej silnika i waz od bloku silnika do reduktora ma gora 30 cm ale to nie dalo zadnej roznicy

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 15 gru 2012, 21:15

dalem reduktor blizej silnika i waz od bloku silnika do reduktora ma gora 30 cm ale to nie dalo zadnej roznicy
W którym miejscu dało się zamontować że takie krótkie węże ??
Może za wysoko i jest problem z jego odpowietrzeniem.
Sprawdź ręką czy reduktor nagrzewa się równomiernie z przewodami płynu.

Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: 19Maaarcin89 » 16 gru 2012, 11:39

Było to trudne ale udalo mi sie go zmiescic za czujnikiem halla tzn , miedzy czujnikiem a sciana grodziowa. Troche sie z tym meczylem ale teraz weza sa jakies 30cm a czujnik znajduje sie od razu na wyjsciu z silnika

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja