Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Chip

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
chako
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 28 wrz 2011, 21:31
Lokalizacja: malopolska

Post autor: chako » 14 gru 2012, 20:40

witam
Gratuluje i czekam na twoje pierwsze opinie tyle mu doladowac no,no,no, ciekawe czy odczuwalna bedzie moc,mysle ze napewno,odezwij sie jak zamontujesz ja tez chcialem kiedys mu dolozyc pare kucykow ale mi przeszlo,a teraz mam inny problem padl mi chyba DPF :( i nie wiem co teraz robic
pozdrawiam
Pozdrawiam chako :)

tomekkkkk22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 20 lut 2012, 16:44
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: tomekkkkk22 » 14 gru 2012, 20:46

Wrazenia bedzie mial Wspaniale:) ja mam w moim 2.7tdi BPP zrobione 237km i 488nm juz od pol roku wiec wiem co mowie:) bedzie zachwycony tym jak wielka roznica bedzie w dynamice jazdy i wogole
Pozdrawiam
najlepszy i najwiękrzy forum na Audi A6 --? https://a6klub.pl

Awatar użytkownika
giganteusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: giganteusz » 14 gru 2012, 23:07

MikeeNHa pisze:michok

To sprawdź sobie ten żart tutaj --> http://www.godula.pl/index1.php?page=ar ... t&artid=49

I pośmiejmy się teraz <wysmiewacz>
czytałeś to? tu nie była sama zmiana programu. od kiedy sama zmiana programu daje 60KM?

tomekkkkk22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 20 lut 2012, 16:44
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: tomekkkkk22 » 14 gru 2012, 23:19

giganteusz pisze:od kiedy sama zmiana programu daje 60KM?
zalezy w jakim silniku, bo w 2.7tdi smialo zrobisz samym programem ok 60km, oczywiscie tak zeby bylo bezpiecznie, u mnie byla mocna seria bo zamiast 180km mialem w serii 194km ale widzialem wykresy ktore w serii mialy 179km a wynik koncowy wuchodzil taki sam jak u mnie czyli ok 235km, jak chodzi o inne silniki to juz moze byc roznie, prawda jest taka ze zrobic moga ci ile chcesz ale daleko nie zajedziesz bo cos sie zaraz wysra
Pozdrwaiam
najlepszy i najwiękrzy forum na Audi A6 --? https://a6klub.pl

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 15 gru 2012, 17:51

U mnie jest 185 ps i 395nm. Po zabiegu bedzie miec ok 235ps i 450nm. Wedlug nich poniewaz to oska i manual to ma byc na suchym szybszy niz 3.0 tdi 233ps z q i tip do 100km/h a od 100 - 200 km/ to ma go miazdzyc. Zobaczymy ;) Ja zrobie vira to napisze co i jak. Akurat kolega ma 233 ps wiec przy dobrej pogodzie sprawdzimy.

[ Dodano: 2012-12-15, 17:56 ]
giganteusz pisze:
MikeeNHa pisze:michok

To sprawdź sobie ten żart tutaj --> http://www.godula.pl/index1.php?page=ar ... t&artid=49

I pośmiejmy się teraz <wysmiewacz>
czytałeś to? tu nie była sama zmiana programu. od kiedy sama zmiana programu daje 60KM?
pytalem o to czy to nie za duzo, wedlug nich ta minimalne mniejsza pojemnosc nie ma wiekszego znaczenia i jest to praktycznie 3.0 tdi 225 ps. Wiec tak naprawde wiekszosc tej mocy to jest przywrocenie tego co powinno byc bez kastracji. I w zasadzie sam virus to tylko 15 ps. Sa 2.7 ktore maja po 250 ps i 500 nm. W innych samochodach takich przyrostow nie ma ale w kastrowanych silnikach jak najbardziej.

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 16 gru 2012, 06:51

krawcraf pisze:wedlug nich ta minimalne mniejsza pojemnosc nie ma wiekszego znaczenia i jest to praktycznie 3.0 tdi 225 ps
Coś mi się widzi, że wyraz "praktycznie" robi różnicę i ma znaczenie ;)

Wydaje mi się, że z chipowaniem aut jest tak samo/podobnie, jak z podkręcaniem procków. Delikatnie zawsze da się, a na większe szarże trzeba zwiększyć efektywność chłodzenia procka. Można i bez zwiększenia efektywności chłodzenia, ale wtedy znacząco przykładamy rękę do skrócenia życia procka ;)
Pozdrawiam.
Pigułka wiedzy o olejach silnikowych w Audi A6 i Audi A7. --> a6-c5/na-jakim-oleju-jezdza-klubowicze-t81758.html

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 16 gru 2012, 13:58

Poza drobną różnicą pojemności dzięki innej konstrukcji tłoka to jest ten sam motor. Niczym innym się nie różni. Co do chłodzenia to jest ono naprawdę niezłe w a6. W lato na wyłączonej klimie nawet w korkach wiatrak włącza się sporadycznie więc oto nie ma się co martwić :)

PS. Jednak trochę się to różni od kręcenia procka bo w procku podnosi się napięcie co drastycznie podnosi temp. Dlatego swój mam zwodowany i ze standardowego 2,5ghz jest 3,5ghz (q9300) :) Inna sprawa, że jak ktoś kiedyś mądry powiedział, nie temperatura zabija procek tylko napięcie. Jak sie przegrzeje to porostu się wyłączy.

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 16 gru 2012, 15:44

krawcraf pisze:Jak sie przegrzeje to porostu się wyłączy.
Hehe, bo ma zabezpieczenie ;) Wszystko jedno, czy zastosujemy większe napięcie, czy mnożnik. Fakt jest jeden -jak podkręcimy go trochę, to będzie śmigał do usr..ej śmierci bez "wspomagaczy", a jak zrobimy to znacznie (tak jak w Twoim przypadku), to musimy zastosować dodatkowe wspomaganie.
W F1 z 2.4 ccm uzyskują ponad 700 KM, ale silnik starcza na dwa wyścigi.
Wcześniej ktoś podniósł z 2.0 TDI i 140 KM na 200 KM, 30% więcej. Wydaje Ci się, że w dzisiejszych czasach, kiedy wszystko wyliczone jest w labolatoriach na tip-top (każda część ma wytrzymać tyle i tyle, takie a takie obciążenia itp.), producent aż tak dużo dał zapasu/tolerancji na wszystkie podzespoły z jakich zbudowany jest silnik i elementy z nim współpracujące?
Ja nie mówię, że tym się nie da jeździć, bo da się, tylko pytanie brzmi -> ile czasu?
Mi nie chodzi o szczegóły, tylko o ogólne przesłanie przykładów ;) Każdy i tak zrobi, jak będzie chciał.
Pozdrawiam <piwo>
Pigułka wiedzy o olejach silnikowych w Audi A6 i Audi A7. --> a6-c5/na-jakim-oleju-jezdza-klubowicze-t81758.html

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 16 gru 2012, 17:47

zgadzqam się z tobą, że dziś wszystko wyliczaja bardzo dokładnie. Polecam przeczytać: http://vwszrot.pl/ Zgadzam się również, że 200km z 2.0 tdi to trochę przy dużo. Ale w przypadku gdy mamy praktycznie ten sam silnik co 3.0 tdi 225ps to te 235 nie zrobi na nim większego wrazenia :)

tomekkkkk22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 20 lut 2012, 16:44
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: tomekkkkk22 » 16 gru 2012, 19:54

krawcraf pisze:Polecam przeczytać: http://vwszrot.pl/
jakos to do mnie nie przemawia, bo prawda jest taka ze albo zdajesz sobie sprawe z tego co kupujesz, i masz za co placiscz albo kupujesz dla przykladu golfa II z 89ego i cieszysz sie brakiem elektroniki i bezawaryjnoscia, a jak juz cos ci padnie to placisz 30zl i masz wymienione, jak decydujesz sie na taki samochod jak c6 to trzeba zdac sobie sprawe z tego ze nie tylko koszt zakupu ale i eksploatacja jest wyzszy, jak chodzi o podniesienie mocy w 2.0tdi to prawda jest taka ze jak podkusi cie podnoszenie mocy to rowniez robisz to na wlasne ryzyko, tak samo jak kupujesz samochod na wlasne ryzyko, jesli wszystko jest tak wyliczone idealnie do ulamkow to niby dlaczego audi wypuszcza 2.0tdi w wersji 140km i 170km ? przeciez wedle tego co piszecie wersja 170 km powinna by rozpasc sie na kawalki po samym wyjechaniu z salonu, dla podsumowania powiem ze jezeli ktos boi sie remapa to niech go poprostu nie robi, albo niech kupi wieksza pojemnosc zamiast marudzic i przezywac co bedzie jak bedzie... ja sie zdecydowalem, jezdze zyje i nie narzekam, jest to moj drugi samochod po remapie, i nie siedze zastanawiajac sie czy jak dodam gazu to sie nie rozpadnie:) gdyby bylo mnie stac to jezdzil bym 5.2fsi a ze mnie nie stac to zamiast siedziec i plakac ze sie rozleci to jezdze i ciesze sie tym jak autko sprawuje sie po remapie, reasumujac z wersji 170km 2.0tdi wyciagniecie 200km to tylko dodatkowe 30km wiec skoro audi wypuszcza takie silniki i nie obawia sie ze rozpadna sie w trakcie trwania gwarancji i firma na tym straci wiec znaczy ze daja jakis zapas (margines) co jak dla mnie w chlopskim tlumaczeniu znaczy ze i 200km zrobione z rozsadkiem i przy rozsadnej jezdzie tez mu krzywdy nie zrobi
najlepszy i najwiękrzy forum na Audi A6 --? https://a6klub.pl

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 16 gru 2012, 23:15

tomekkkkk22 pisze:jesli wszystko jest tak wyliczone idealnie do ulamkow to niby dlaczego audi wypuszcza 2.0tdi w wersji 140km i 170km ? przeciez wedle tego co piszecie wersja 170 km powinna by rozpasc sie na kawalki po samym wyjechaniu z salonu
Wszystko jest wyliczone do ułamków, ale z jakąś tam tolerancją ... nie wiem, może +10% (chociaż w dzisiejszych czasach to już sporo ;) ). Na pewno nie +30%.
A poza tym kiedyś na forum był gdzieś topic, że wersje 2.0 tdi 140 KM i 170 KM mają jakieś różnice. Na tym się nie znam, ale to wydaje się logiczne. Przecież gdyby te wersje różniły się tylko softem, to nikt o zdrowych zmysłach nie dopłacałby tyle do wersji 170 KM.
A niekóre ze współczesnych silników Audi nie rozpierdzielają się czasmi? ... a i owszem i to nawet nie po chipie. Też można sobie o tym na forach poczytać.
Pozdrawam :)
Pigułka wiedzy o olejach silnikowych w Audi A6 i Audi A7. --> a6-c5/na-jakim-oleju-jezdza-klubowicze-t81758.html

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 17 gru 2012, 20:27

a wiec jesteśmy już po zabiegu :)
efekt: http://img849.imageshack.us/img849/1575/wykresd.jpg miało być trochę wiecej ale rozsądek wziął górę. Według Mastersa taka modyfikacja jest całkowicie bezpieczna i spokojnie jeszcze przejeździe trochę km :)

[ Dodano: 2012-12-17, 20:28 ]
Rożnica w jeździe - olbrzymiaaaaa :) I co ciekawe auto wyraźniej mniej pali i to widać.

Awatar użytkownika
chako
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 28 wrz 2011, 21:31
Lokalizacja: malopolska

Post autor: chako » 18 gru 2012, 00:05

Gratulacje krawcraf <okok>
Co raz wiecej mnie kłusi zawirusować moją gablotkę, ale muszę sie uporać w 1-szej kolejnosci z PDF choć teraz ostrzeżenie zniknelo z fisu ku mojej radosci ale nie wiem jak długo <uoee> ,
a można wiedzieć kolego krawcraf jakiego użyles wiruska(model,typ,cena)?,nie znam sie na tym ale jak bedę pytał mojego elektronika co by mi to wstawił to chciałbym coś o tym wiedzieć. odp. moze być na PW
dzieki
Pozdrawiam chako :)

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 18 gru 2012, 03:02

krawcraf przyjemności z jazdy! <okok>

chako parametry wirusa dobierane są pod konkretny silnik i co najważniejsze, silnik powinien być zdrowy. Tak jak nie ma dwóch takich samych nowych silników, tym bardziej używane różnią się między sobą. Kopiowanie wirusa od kogoś nie powinno mieć miejsca, bo to co dobre dla kogoś, nie musi być zdrowe dla Ciebie ;)

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 18 gru 2012, 10:21

Robiłem u Mastersa w Piasecznie. Mapa zmodyfikowana pod mój silnik. Koszt 1200pln program, 500pln adaptacja klapy kolektora ssącego w moim przypadku. Wtryski w bardzo dobrym stanie i sam silnik też :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga