Witam .
Dzisiaj moja A6 odmówiła posłuszeństwa.
Wsiadłem do auta odpaliłem, silnik był ciepły przejechałem do skrzyżowania około czterysta metrów gdy chciałem ruszyć auto zgasło ,odpaliłem ponownie i silnik zaczął dziwnie pracować tak jak by chodził na trzech tłokach nie chciał wejść na obroty czy może być to problem związany z pompą wtryskową .Po podłączeniu vag wyskoczył błąd 00575.
Proszę o pomoc
[ AKE 2.5 180 KM] Brak mocy nie wchodzi na obroty
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Tutaj masz Kolego świetny opis przygotowany przez Kolegę Bacc'a co robić w przypadku błędu 575 :
-afb-25-150-km-blad-00575-pierwsze-krok ... t50832.htm
-afb-25-150-km-blad-00575-pierwsze-krok ... t50832.htm
Przed chwilą byłem odpalić auto ciężko odpaliła błąd skasowałem, zniknął potrzymałem go na gazie na 1200-1500 obr rozgrzał się do 90 stopni, ale nie chce wejść na wyższe obroty 0 błędów .Mam wrażenie tak jakby nie dochodziło paliwo ponieważ jak puszczę pedał gazu to bardzo trzęsie silnikiem tak jak by nie chodził na wszystkich cylindrach troszkę dodam gazu to pomalutku podwyższa obr.do 4000 tys. Czy to możliwe że to pompa paliwa czy filtr
?

Wypiąłem przepływkę żadnej różnicy ale przejechałem się kawałek i wyskoczył błąd przepływomierza .Skasowałem błędy .Ale powiem tak dziwnie pracuje silnik jak go się odpala to jak poloneza na trzech garach poza tym nie słychać podczas dodawania gazu tego charakterystycznego dzwięku v6 diesla. Jak zrobić logi statyczne oraz BS?.
przy tych mrozach jakie teraz byly, to obstawiam ze to wina ropy ktora byc może zamarzla w filtrze paliwa i dlatego samochod ani sie nie wkreca ani nie pracuje tak jak powinie, spotkalem sie juz z takim przypadkiem. Ja bym na twoim miejscu wymienil filtr (jezeli nie robiles tego przez jakies 20tyskm) i samochod postawil gdzies w garazu a najlepiej ogrzewanym
Zatankuj dobrej ropy (v-power, verva itp) ogrzej filtr paliwa (zlej go wrzadkiem cokolwiek) i zobacz co bedzie 

