Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

padły guziki w kierownicy

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

padły guziki w kierownicy

Post autor: zarzyk » 05 gru 2012, 01:58

Witam szukałem i nie znalazłem. Znalazłem jak rozebrać kierownice w C6 a jak potrzebuje dostać sie do kierownicy z poducha i guzikami wielofunkcyjnymi by zobaczyc czy czasem wtyczka sie nie wypeięła bo zgasły i nie działają Czasami jak kręciłem to się zapalały teraz padły na amen.

Może ktoś cos doradzi? Ewentualnie gdzie szukać problemu i jak go rozwiązać?

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 487
Component and/or Version: E Lenkrad Elektronik D03
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Fault Found:
01426 - Controls in Steering Wheel (E221)
49-00 - No Communications

Za kierownicą znalazłem dwie dziurki tam chyba jest jakaś śróbka. Odkręcic i zdjąć przód czy jak? może najpierw akumulator odpiąć?

Wracając z pracy zadziałały ale tak z minute i skrecajac w prawo przestały :(
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

audi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 18 sie 2012, 23:11
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: audi71 » 06 gru 2012, 20:27

nie wiem jak jest w c6, ale w innych modelach grupy vag, trzeba skrecic kierownice tak by od góry mieć dostęp śrubokrętem do tej dziurki i próbować tak jakby naciągnąć te blaszki. Tam są takie blaszki które trzymaja poduche i trzeba je mocno nacisnąć i tak jakby próbować przesunąć śrubokrętem. Gdy jedna strona poduchy odskoczy, to samo trzeba zrobić z drugiej strony. Przy wypinaniu poduchy ja bym odpiął klemę akumulatora

Kapec31
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych

Post autor: Kapec31 » 06 gru 2012, 23:48

odepnij aku, bo później nie wywali błędu. A może poszła ci taśma, ja tak miałem ostatnio i jak zmieniłem wróciło wszystko do normy :)
co do tych śrubek to nie pamiętam albo 6 albo 7 torks i później do siebie delikatnie i gotowe
Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant :) jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki :)

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 07 gru 2012, 02:32

blaszki czy torksy :) chyba rano wezme aparat i bede zdjecia robił to cos zobacze w środku :) czyli kleme zdjąć potem standard błedy zresetować i wpisać kod z radia tylko nie mam kluczy by wyciagnac radio i zobaczyc czy mam z tłu kod do radia.

No dobra bede coś myslał jak na czyms utknę to napisze :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Kapec31
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych

Post autor: Kapec31 » 07 gru 2012, 21:15

torksy tylko nie pamiętam jaki nr <mysli> , a po odkręceniu delikatnie łap za poduszkę i do siebie
Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant :) jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki :)

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 09 gru 2012, 17:36

Dzieki, zaglądałem narazie za kierownice, torksy. trzeba zaopatrzyć sie w nie ale to na święta pożądny zestaw sobie kupie wszystkich kluczy.

Dalej mam pytanie bo taśma pewnie sie przerwała lub rozwarstwiła, nie wiem jak wygląda ale wydaje dźwięk jak by ktos bawił się zgniatając plastikowe opakowania takie przeźroczyste sztywne. Dźwięk troche jak rozklejona taśma w telefonie z klapką też tak podobnie szeleszczy. To pewnie bedzie do wymiany taśma a jako ona wygląda to jest cały ten mechanizm z wycieraczkami itp? czy tylko jakies kułko z taśma od poduszki i guzików? Czy najpierw zdjąć poduszke i dopiero potem patrzeć co sie stało?

[ Dodano: 2012-12-10, 23:03 ]
szybkie pytanie jak tak na szybko i bez kolizyjnie zdjac obudowe stacyjki? bo tylko to plus zdjecie kierownicy wystarczy by wyjac tasme i poszukac nowej z tym samym numerem?

[ Dodano: 2012-12-14, 16:54 ]
Mam pytanko. jkak chce wejsc w airbag na vagu mam komunikat, że roczniki 2000 i 2001 o numerku sterownika poduszek jakims tam nawet przy zwyklym sprawdzaniu moze sie uszkodzic czy to prawda czy nie? mogedacscrena.
Czy moze vcds-em wykasowac błąd?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja