Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wiazka haka holowniczego.

Elektryka
ODPOWIEDZ
czarny1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 30 sty 2012, 14:00
Lokalizacja: Warmia-Mazury

Wiazka haka holowniczego.

Post autor: czarny1981 » 30 lis 2012, 13:00

Witam!
Zakupiłem hak holowniczy Westfalia niestety bez wiązki i tu mam pytanie czy mżna założyć wiąkę bez modułu,czy lepiej wiąkę z modułem?

Czekam na info i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Wiazka haka holowniczego.

Post autor: kot919 » 01 gru 2012, 23:17

czarny1981 pisze:Witam!
Zakupiłem hak holowniczy Westfalia niestety bez wiązki i tu mam pytanie czy mżna założyć wiąkę bez modułu,czy lepiej wiąkę z modułem?.
Oryginalna instalacja nie wymaga żadnych modułów. Na stronie Westfalii znalazłem takiego PDFa. Niestety nie zawiera instrukcji PL, ale mam nadzieję że pomoże :-)

lol72
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
Imię: Włodzimierz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żory

Post autor: lol72 » 02 gru 2012, 14:03

Raczej z modułem, bo:
-czujniki cofania powinno sie odłączyć po podpieciu przyczepy
-przeciwmgielna tył ma gasnąć w samochodzie po podpieciu przyczepy
-kierunkowskazy (zwiększone obciążenie przerywacza może nie wytrzymać)

Tu znajdziesz rozwiązanie Westfalia.de pl
Zajrzyj tu
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia... 298kM 600Nm quattro

czarny1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 30 sty 2012, 14:00
Lokalizacja: Warmia-Mazury

Post autor: czarny1981 » 03 gru 2012, 18:08

Dziś dzwoniłem do firmy montującej haki,między innymi Westfalia gość mi powiedział,że do mojego auta katalogowo nie jest wymagana instalacja z modułem sterującym.

Pozdrawiam.

lol72
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
Imię: Włodzimierz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żory

Post autor: lol72 » 03 gru 2012, 20:46

Sprawdzałeś moje linki do westfali?? Warto odciążyć przerywacz i odłączać czujniki cofania.
Zobacz mój post Tu
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia... 298kM 600Nm quattro

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 03 gru 2012, 22:59

Skoro fabrycznie audi nie montowało żadnych modułów, to nie wydaje mis się aby to było konieczne. Ponadto 13pin gniazdo miało wszystko co potrzeba, aby umożliwić odłączenie fabrycznego systemu parktronik, oraz światła przeciwmgielnego.
Jeżeli miałbym wybrać instalację z modułem lub bez, wybrałbym to drugie - jeden element mniej, który może się zepsuć :-). Ponadto jak 'znam' konstruktorów z audi (za każdym razem jak coś rozbieram to jestem pod wrażeniem zastosowanych rozwiązań), instalacja samochodu została tak dopasowana aby ewentualna 'dokładka' wiązki nie sprawiła problemu :-)

PS. A jeżeli tak bardzo zechcesz odciążyć przerywacz (co moim zdaniem jest niepotrzebne), zastosuj 2 przekaźniki - wyniesie Cię to max 5zł :-)

czarny1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 30 sty 2012, 14:00
Lokalizacja: Warmia-Mazury

Post autor: czarny1981 » 04 gru 2012, 16:43

lol72 pisze:Sprawdzałeś moje linki do westfali?? Warto odciążyć przerywacz i odłączać czujniki cofania.
Zobacz mój post Tu
Czujników parkowania nie mam.

axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 746
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: axe » 06 gru 2012, 08:28

kot919 pisze:Skoro fabrycznie audi nie montowało żadnych modułów, to nie wydaje mis się aby to było konieczne. Ponadto 13pin gniazdo miało wszystko co potrzeba, aby umożliwić odłączenie fabrycznego systemu parktronik, oraz światła przeciwmgielnego.
Jeżeli miałbym wybrać instalację z modułem lub bez, wybrałbym to drugie - jeden element mniej, który może się zepsuć :-). Ponadto jak 'znam' konstruktorów z audi (za każdym razem jak coś rozbieram to jestem pod wrażeniem zastosowanych rozwiązań), instalacja samochodu została tak dopasowana aby ewentualna 'dokładka' wiązki nie sprawiła problemu :-)

PS. A jeżeli tak bardzo zechcesz odciążyć przerywacz (co moim zdaniem jest niepotrzebne), zastosuj 2 przekaźniki - wyniesie Cię to max 5zł :-)
zalozylem u siebie modul z allegro za 110 zl. 5 lat juz dziala i dosc czesto byla przyczepa podlaczana. Zero problemow.
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja