[ AKE 2.5 180 KM] Wymiana silnika
[ AKE 2.5 180 KM] Wymiana silnika
Witam, proszę o pomoc. Chciałbym wymienić silnik w aucie na tą wersję bez problemu z wycierającymi się elementami rozrządu. Myślę o wersjach BAU i BDH tylko już na samym początku pojawia się problem, z tego co udało mi się znaleźć na forum to silnik BAU w A6 występował wyłącznie ze skrzynią automatyczną (muszę zaznaczyć, że jestem laikiem w tych sprawach) czy mógłbym taki silnik włożyć do skrzyni manualnej? Więcej pytań nie będę zadawał bo pierwsze i istotne pytanie to właśnie takie:
Czy w ogóle jest sens w takiej zabawy jak wymiana silnika w tym konkretnym przypadku?
Dodam tylko, że wymianę wymusza na mnie stan aktualnej jednostki w moim samochodzie.
Czy w ogóle jest sens w takiej zabawy jak wymiana silnika w tym konkretnym przypadku?
Dodam tylko, że wymianę wymusza na mnie stan aktualnej jednostki w moim samochodzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Tutaj masz Kolego obszerny temat nt. wymiany silnika :
a6-c5-25-tdi-akn-wymiana-silnika-vt8921.htm
Nie myślałeś o zmianie na 1.9 tdi ( jak już koniecznie swap ) ?
Później łatwiej sprzedać...chyba, że zamierzasz jeździć do śmierci :P
a6-c5-25-tdi-akn-wymiana-silnika-vt8921.htm
Nie myślałeś o zmianie na 1.9 tdi ( jak już koniecznie swap ) ?
Później łatwiej sprzedać...chyba, że zamierzasz jeździć do śmierci :P
Dzięki za pomoc. Tylko jeszcze pytanie i chciałbym aby mi ktoś odpowiedział bo nie chciałbym być zaskoczony po zakupie więc wolę się zapytać.
1. Z tego co udało mi się wyczytać to do mojej wersji samochodu najlepszy na swapa jest BAU?
2. Czy jak już zdecyduje się na kupno tego silnika to osprzęt (gdybym kupił bez osprzętu) z mojego w 100% bedzie pasował do nowego?
3. Czy nie będzie problemu z komputerem, sterownikami czy to wszystko najlepiej dostać z nowym silnikiem, a może nic takiego nie jest potrzebne?
Proszę Was o odpowiedzi i błagam nie odsyłajcie mnie już bo jeśli chodzi o wersję AKE i wymianę silnika to nie znalazłem odpowiedzi w 100% satysfakcjonującej mnie, a jak wiecie to wydatek kilku tysięcy złotych więc chciałbym je jak najlepiej wydać
p.s. Bym zapomniał a swap na 1.9TDI to dużo zachodu? Co łatwiej wykonać swap na 1,9tdi czy na 2,5tdi BAU?
1. Z tego co udało mi się wyczytać to do mojej wersji samochodu najlepszy na swapa jest BAU?
2. Czy jak już zdecyduje się na kupno tego silnika to osprzęt (gdybym kupił bez osprzętu) z mojego w 100% bedzie pasował do nowego?
3. Czy nie będzie problemu z komputerem, sterownikami czy to wszystko najlepiej dostać z nowym silnikiem, a może nic takiego nie jest potrzebne?
Proszę Was o odpowiedzi i błagam nie odsyłajcie mnie już bo jeśli chodzi o wersję AKE i wymianę silnika to nie znalazłem odpowiedzi w 100% satysfakcjonującej mnie, a jak wiecie to wydatek kilku tysięcy złotych więc chciałbym je jak najlepiej wydać
p.s. Bym zapomniał a swap na 1.9TDI to dużo zachodu? Co łatwiej wykonać swap na 1,9tdi czy na 2,5tdi BAU?
mam ofertę silnika BDG i człowiek który go sprzedaje powiedział mi że nie ma problemu z przekładką takiego silnika zamiast mojefo AKE i że wszystko pasuje i teraz sam już nie wiem czy ten silnik jest dobry czy dac sobie z nim spokój? Proszę o szybką odpowiedź bo brak samochodu to naprawdę ciężka sprawa.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga