z tych zdjec ja raczej nie umiem nic wywniskowac i chyba nikt tez niczego Ci nie wywnioskuje madrego.
Z tym numerem to wyglada tak ze jak sciagłes VAG-a to w tym folderze powiennien byc tez ikonka(programik) keygen, zalaczasz VAG-a i na pierwszym oknie wybierasz zakladke ABOUT kopiujesz nr seryjny wklejasz go do programy keygen, a on generuje Ci numer aktywacyjny

Tak to mniej wiecej wyglada
A co do silnika to masz napewno juz jeden z lepszych silnikow czyli ten z serii "B" który nie ma problemów z wałkami, hydraulika, odma, zaworkami i wieloma innymi

Ale za to zarówno w BDG jak i BDH (Norma Euro 4) po jakims przebiegu/czasie sa problemy zwiazane z wada fabryczna, objawiajaca sie narywaniem, szkubaniem, trzesieniem w roznych zakresach obrotow. Jeden z mistrzów tego forum
Piotruś, kiedys baaardzo obszernie rozpisywal sie na naszym forum jak i innym na temat tego problemu, i jest on ogolnie zwiazany z ukladem wtryskowym jak i paroma innymi sprawami. Generalnie bardzo trudny i czasami kosztowny problem do rozwiazania
Ale jezeli u Ciebie jest okej to się ciesz
