Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDG 2.5 169 KM] witam zerknie ktoś na tabele? ciężko pali

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
biniutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 wrz 2009, 22:42
Lokalizacja: piotrkow tryb

[ BDG 2.5 169 KM] witam zerknie ktoś na tabele? ciężko pali

Post autor: biniutomek » 03 gru 2012, 12:43

Witam pomóżcie :] wymieniłem rozrząd i auto dłużej kreci na zimnym ale nie zawsze może to nie jest spowodowane rozrządem a może coś sknocili wrzucę zdjęcia bo nie wiem jak inaczej mogę to zrobić oceńcie i pomóżcie rozwiązać problem bo idzie zima a do pracy trzeba jezdzić

[ Dodano: 2012-12-03, 12:44 ]
1 tabela

Dodano: 2012-12-03, 12:46
.

[ Dodano: 2012-12-03, 12:48 ]
Kurcze nie moge dodac zdjec jak to zrobic? Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

pomozecie??
Ostatnio zmieniony 03 gru 2012, 15:50 przez biniutomek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 03 gru 2012, 13:34

biniutomek masz allroad-a ? Jeśli chcesz wrzucić logi ktore Ty nazwales "tablicami" ;p To musisz zrobic kpl. (na forum i google leza instrukcje co i jak) i wrzucic do innego działu. A co do twojego problemu to jezeli stalo sie to po wymianie rozrzadu, to raczej tutaj lezy problem bo mogl nie byc wymieniany na blokadach i zostal zle zlozony :( Po za tym program ktorym lowgowałes co najmniej dziwnie pokazuje te wszystkie wartosci dla tego najlepiej jak bys uzywal do tego VAG-COM (np. 311), wiec trudno z nich cos wywróżyć <mysli>

[ Dodano: 2012-12-03, 13:42 ]
choc pewnie jezeli nie zawsze ciezko pali, a generalnie dynamiki mu nie odjeło to problem moze leżeć w niewyregulowanym odpowiednio kacie wtrysku ktory pewnie sie konkretnie rozregulowal po wymienie paskow rozrzadu <okok> zaraz p :) odeśle Ci link jak go wyregulować. Ale żeby go najpierw sprawdzić to musisz naprawde zainstalowac (żeby to bylo ladne i przejzyste, a logi wrzucic na stronke http://vaglog.rtnet.pl/ a linki na forum) VAG-COM-a(tez jest na forum i necie) i wrzucić log 004BS a najlepiej caly kpl. logów :)

Regulacja kata (wszystko na 1 stronie):
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550
Jak logować:
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm

biniutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 wrz 2009, 22:42
Lokalizacja: piotrkow tryb

Post autor: biniutomek » 03 gru 2012, 15:00

Ja mam zwykla a 6 nie allroad ok cos tam sciagnolem tego vaga co pisales ale cos czuje ze czarna magia wyjdzie :>

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 03 gru 2012, 15:35

jesli nie masz allroad-a to pewnie nie masz silnika BCZ ale BDG :p
Nie powiem bo czasami z VAG-COM sa cholerne problemy zeby go uaktywnic do pelnej wesji, bo jedynie wtedy mozesz wykonac BS-y :) Ale dasz rade <okok>

biniutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 wrz 2009, 22:42
Lokalizacja: piotrkow tryb

Post autor: biniutomek » 03 gru 2012, 15:42

no nie wiem nawazie nie moge zainstalowac tak silnik mam BDG to lepiej czy gozej?

[ Dodano: 2012-12-03, 15:43 ]
a z tych zdjec nie da sie nic wywnioskowac??

[ Dodano: 2012-12-03, 15:45 ]
robie jak w instrukcji ale nie mam nr seryjnego ehhhh cale zycie pod gore :>

[ Dodano: 2012-12-03, 15:47 ]
mam jeszcze jedna podpowiedz dzis rano przy -2 stopniach podgrzalem swiece z 7 racy i zaskoczyl odrazu a stal dwa dni na wietrzyka :)

[ Dodano: 2012-12-03, 16:03 ]
no ni ho ho nie moge uruchomic tego vaga 311 2

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 03 gru 2012, 16:06

z tych zdjec ja raczej nie umiem nic wywniskowac i chyba nikt tez niczego Ci nie wywnioskuje madrego.
Z tym numerem to wyglada tak ze jak sciagłes VAG-a to w tym folderze powiennien byc tez ikonka(programik) keygen, zalaczasz VAG-a i na pierwszym oknie wybierasz zakladke ABOUT kopiujesz nr seryjny wklejasz go do programy keygen, a on generuje Ci numer aktywacyjny <okok> Tak to mniej wiecej wyglada

A co do silnika to masz napewno juz jeden z lepszych silnikow czyli ten z serii "B" który nie ma problemów z wałkami, hydraulika, odma, zaworkami i wieloma innymi <okok> <lol> Ale za to zarówno w BDG jak i BDH (Norma Euro 4) po jakims przebiegu/czasie sa problemy zwiazane z wada fabryczna, objawiajaca sie narywaniem, szkubaniem, trzesieniem w roznych zakresach obrotow. Jeden z mistrzów tego forum Piotruś, kiedys baaardzo obszernie rozpisywal sie na naszym forum jak i innym na temat tego problemu, i jest on ogolnie zwiazany z ukladem wtryskowym jak i paroma innymi sprawami. Generalnie bardzo trudny i czasami kosztowny problem do rozwiazania :|

Ale jezeli u Ciebie jest okej to się ciesz <rotfl>

biniutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 wrz 2009, 22:42
Lokalizacja: piotrkow tryb

Post autor: biniutomek » 03 gru 2012, 16:38

oj i zaczynasz mnie przeciez odpalanie moze byc zwiazane z wtryskami prawda?? :| a z tym vagiem to nie moge go wogole chyba poprawnie zainstalowac bo on sie nie uruchamia mysle ze cos z pobieraniem jest nie tak bo ikonki startowe nie sa takie jak powinny byc czyli napis vag-com a ja mam tylko tratke wiec to moze byc to

maestro100

Post autor: maestro100 » 03 gru 2012, 18:56

biniutomek, Też z tych tablic nic nie kumam.Dane podawane są pewnie w innych wartościach niż w vagu.Ale w tablicy nr 4 widać że wysterowanie pompy dla uzyskania zadanego kąta wtrysku nie jest na 100 procent.Tak więc prawdopodobnie masz zbyt późno ustawiony kąt wtrysku i to przedkłada się na problemy z rozruchem zimnego silnika.

biniutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 wrz 2009, 22:42
Lokalizacja: piotrkow tryb

Post autor: biniutomek » 03 gru 2012, 19:32

dziekuje te "tablice"czyli logi robione byly vagiem 4.9 a mozesz powiedziec jaka wartosc powinna byc i o ile cofnac pompe no i zecz jasna jak sie do tego zabrac

maestro100

Post autor: maestro100 » 04 gru 2012, 10:36

biniutomek, regulację masz opisaną w pierwszym linku zapodanym przez kolegę Bacc.Jeśli nie możesz wejść w bs,dojedź do punktu czwartego według opisu.W twoim przypadku kąt należ przyspieszyć,czyli koło pompy wtryskowej obracaj po milimetrze w prawą stronę aż w tabeli 4 na samym dole ujrzysz wysterowanie równe 100%.Oczywiście podczas regulacji silnik musi być rozgrzany do temperatury roboczej.

biniutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 wrz 2009, 22:42
Lokalizacja: piotrkow tryb

Post autor: biniutomek » 07 gru 2012, 22:51

Dziekuje kolego dzis pojechalem do tych asow co mi wymieniali rozrzad powiedzialem ze trzebabylo zrobic regulacje na pompie a oni ze nie bo nie powinno sie przestawic stwierdzini ze dwie swiece sa spalone wymienilem wszysrkie ale auto zachowuje sie tak samo czyli na calkiem zimnym silniku odpala bo widac ze podgrzewa swiece poznaje to po kontrolce swiec dlugo Sie pali i po przygasajacym swietle w aucie natomiast gdy auto zlapie 90 stopni rowniez pali od strzala ale juz kontrolka swiec zapala sie tylko na chwike i swiatlo nie przygasa wiec raczej swiece sie nie grzeja bo nie ma takiej potrzeby gdy auto ostygnie ale do takiego stopnia ze dotykajac silnik czuc ze jest cieply ale nie parzy ma moze 30 stopni wtedy kontrolka rowniez zapala sie tylko na chwilke i swiatlo nie przygasa wiec swiece nadal sie nie grzeja i wtedy auto juz nie zapala bo swiece juz nie grzeja a silnik jest za zimny do odpalenia zastanawiam sie czy to tylko przez ten zly kont wtrysku czy tez jakis czujnik temperatury jest wadliwy i gdy powinny swiece sie grzac to on je wtedy blokuje ? A wracajac do wymienionych swiec zabralem je ze saba i sprawdzilem w domu WSZYSTKIE dzialaja! Tylko dwie maja urwane koncowki te na ktore wchodzi fajka wiec chyba wal na mnie zrobili zdarli kase i tyle podpowiedzcie jak ich jutro mam dojechac i mysle ze musza zwrocic kase ale co zrobic ze swiecami!

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 08 gru 2012, 09:52

biniutomek widac ze Ci mechanicy na pewno nie maja doswiadczenia z silnikami 2,5 TDI chocby dlatego ze uwazaja ze kata wtrysku nie powinno sie ruszac, jest to bledne myslenie poniewaz, nowy pasek i do tego jeszcze sciagniecie kola napedzajacego ten pasek zawsze rozreguluje kat wtrysku, dlatego noo moim zadniem robisz to na wlasna reke(jezeli wiesz ze dasz sobie z tym jakos rade), a jak nie to podjedz na inny warsztat gdzie Ci to za pare zlotkow ogarna <okok>

A co do tego ze jak sinik ma ~30*C to swiece krotko grzeje jest to normalne i powinien zapalic bez wiekszego trudu od strzala, takze tutaj raczej problem jest gdzies indziej pewnie w kacie wtrysku (miejmy nadzieje) :)

ÂŚwiece ktore Ci wymienili sprawne to coz...moze podjedz pokaz im jak to wyglada i powalcz o jakis zwrot kasy <uoee>

biniutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 wrz 2009, 22:42
Lokalizacja: piotrkow tryb

Post autor: biniutomek » 08 gru 2012, 11:25

[ Dodano: 2013-02-08, 08:55 ]
Witam odswierze temat a mianwicie autko nadal ma problem z paleniem na zimnym ale jak juz stoi w garazu na plus 10 to nie ma problemu wymienilem swiece baterje nie zapowietrza sie ale odkrylemm ze temperatura zasysanego powietrza wynosi 83 stopnie czy czujnik jest zepsuty ? I czy moze to byc przyczyna?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja