[ AFB 2.5 150 KM] Proszę o ocenę Logów
Daniel1555 jak dla mnie to nie powinieneś się tym samochodem nawet poruszać
Dawka w logu 001 sięga pod 12 mg <szok> Coś niedopuszczalnego , i do tego korekcje na cylindrach wysokie (zwłaszcza ten jeden) naprawde...Jeśli chodzi o przepływomierz to na razie nie wiadomo czy jest on faktycznie padnięty, bo to że na wolnych obrotach żądanie wynosi ponad 800mg/R
wynika z zbyt dużej dawki która z jakiś przyczyn ECU wyliczył, a otrzymanie takiej ilości powietrza do spalenia takiej dawki na biegu jałowym jest niemożliwa więc tym się nie sugeruj
To są wartości z kosmosu
Wg. Ciebie to :
-końcówki wtryskiwaczy wymienione <-- gdzie to robiłeś ?
-rozrząd kpl. <--- wymieniony na blokadach ?
-i jakies uszczelki
Jak dla mnie to powinieneś najpierw:
- sprawdzić ustawienie faz rozrządu na blokadach
- sprawdzić wałki wraz z hydrauliką itd.
- jeżeli to wszystko okazało by się okej to ja bym zawiózł pompę wtryskową ( może wtryskiwacze tez) do sprawdzenia

Dawka w logu 001 sięga pod 12 mg <szok> Coś niedopuszczalnego , i do tego korekcje na cylindrach wysokie (zwłaszcza ten jeden) naprawde...Jeśli chodzi o przepływomierz to na razie nie wiadomo czy jest on faktycznie padnięty, bo to że na wolnych obrotach żądanie wynosi ponad 800mg/R
wynika z zbyt dużej dawki która z jakiś przyczyn ECU wyliczył, a otrzymanie takiej ilości powietrza do spalenia takiej dawki na biegu jałowym jest niemożliwa więc tym się nie sugeruj

Wg. Ciebie to :
-końcówki wtryskiwaczy wymienione <-- gdzie to robiłeś ?
-rozrząd kpl. <--- wymieniony na blokadach ?
-i jakies uszczelki
Jak dla mnie to powinieneś najpierw:
- sprawdzić ustawienie faz rozrządu na blokadach
- sprawdzić wałki wraz z hydrauliką itd.
- jeżeli to wszystko okazało by się okej to ja bym zawiózł pompę wtryskową ( może wtryskiwacze tez) do sprawdzenia

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Dzisiaj próbowałem ustawić kąt wtrysku ale jest ciężko .
Według opisu kolegi Piotruś
kiedy wejdę na kanał 004 pokazują mi się takie wartości
obr\min..... kąt żądany...... kąt uzyskany...... współczynnik w. i. c. z . s.
819 ........... 1.8-2.0 ........... 2.0-2.2 ......... 100.2
a BS
835 ........ TNF 000 134 ........13.5 i 3.0 ......
i nie pokazuje mi się w BS w drugiej kolumnie late i early
ale z tego co wyczytałem to mam tak ustawić zeby w 004 BS podzczas late było 1.0*
czy coś poknociłem
Według opisu kolegi Piotruś
kiedy wejdę na kanał 004 pokazują mi się takie wartości
obr\min..... kąt żądany...... kąt uzyskany...... współczynnik w. i. c. z . s.
819 ........... 1.8-2.0 ........... 2.0-2.2 ......... 100.2
a BS
835 ........ TNF 000 134 ........13.5 i 3.0 ......
i nie pokazuje mi się w BS w drugiej kolumnie late i early
ale z tego co wyczytałem to mam tak ustawić zeby w 004 BS podzczas late było 1.0*
czy coś poknociłem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
ja nie robiłem przed mną chyba też nikt tego nie robił
próbowałem zmienić dawkę na biegu jałowym ale w ogóle nie reaguje na to co bym nie wpisał
tak samo nie reaguje na zmianę dawki rozruchowej
bo obroty reagują bo podniosłem do 800obr/min
próbowałem zmienić dawkę na biegu jałowym ale w ogóle nie reaguje na to co bym nie wpisał
tak samo nie reaguje na zmianę dawki rozruchowej
bo obroty reagują bo podniosłem do 800obr/min
Ostatnio zmieniony 26 lis 2012, 21:21 przez Daniel1555, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
jest tam 011 BS tylko zjedź na dół strony
to w 004 BS ma być 1.0* czy -1.0*
to w 004 BS ma być 1.0* czy -1.0*
Ostatnio zmieniony 26 lis 2012, 21:25 przez Daniel1555, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Daniel1555 nie musisz ściągać pasa by sprawdzić rozrząd ( co innego żeby go wymienić
) wystarczy że zdobędziesz blokady jedną wkręcasz w wał od dołu(po ściągnięciu osłony) potem na wałki od tyłu wkładasz płytki (w twoim przypadku ściągasz przy tym pokrywy zaworów i porządnie sprawdzasz hydraulikę jak i wałki, czyli czy wszystkie dźwigienki są na swoim miejscu, czy krzywki nie są wytarte itp.) żeby je włożyć musisz z lewej strony wykręcić pompe podciśnienia (Vakumm), a z prawej wyciągnąć zaślepkę (żeby sobie jej nie zniszczyć to popuść ostatnią pół panewkę z wałka i sobie ją wtedy bez problemu wyciągniesz, dokręcasz później z siła 15Nm), potem tylko demontujesz górne osłony paska i wkładasz blokadę w pompe wtryskową
Aaa blokady ma ładnie wstawione Michok w awatarze
[ Dodano: 2012-11-27, 11:07 ]
Oczywiście też wcale nie musi być to problem z układem paliwowym że uw dawki są korygowane, może to być wina kompresji, jakiś zawirowań gazów itp itd, też się zgadza ? ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
A w przypadku logu 001 kolumna 2 (dawka paliwa) to chyba jest wyliczona wartość na podstawie kilku ważnych czujników w pompie i pokazuję ona (przynajmniej powinna bo wiemy że logi to tylko cyferki
) faktyczną dawkę która jest podawana, a nie korekcję
[ Dodano: 2012-11-27, 21:52 ]
A tak po za tym to temat powinien znajdywać się w dziale diagnostyka VAG



[ Dodano: 2012-11-27, 11:07 ]
Zibi06 chyba by się zgadzało ale do korekcji na cylindrach(wtryskiwaczach) bo jeżeli przykładowo cyl. 1 leje(za dużo paliwa) to wtedy widzimy korekcje np. -1,10mg, i to nie oznacze ze paliwa jest tam za mało (za mało o ten 1,10mg) tylko za dużo i ECU dawkę zmniejsza o 1,10mg, by wyrównać wolne obroty, zgadzasz się ?Koledzy a nie jest czasami za mała ? Czym niższe wskazania na Vagu tym więcej paliwa, czym większe tym mniej, czyli dawka jest za niska.. do tego wskazania VP. Może dodatkowo ktoś nie zdrutował czegoś w adaptacjach ?

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
A w przypadku logu 001 kolumna 2 (dawka paliwa) to chyba jest wyliczona wartość na podstawie kilku ważnych czujników w pompie i pokazuję ona (przynajmniej powinna bo wiemy że logi to tylko cyferki


![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2012-11-27, 21:52 ]
A tak po za tym to temat powinien znajdywać się w dziale diagnostyka VAG
